Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 5|

תהנו ;>

Opposites- פרק 5 
אחר הצהרים הגיע, המיטה לקחה אותי לשינה עמוקה ונעימה שגרמה לאווירה להתחיל להיות הרבה יותר טובה, היופי של המלון האיר לי את העיניים , הכל בנוי יורק היה מדהים, וזה הפך אותי ליותר פתוחה והחדיל אותי מלהמשיך לפגוע בעצמי ,להיות פחות דכאונית. 
התעוררתי לריח בשרים חזק ונעים שדגדג את אפי . הריח הצטלב עם ריחות נעימים אף יותר של אוכל טרי וטעים . עיניי נפתחו בזהירות וראשי התנתק מין הכרית בה הוא שקע .״ בוקר טוב״ הארי נכנס לטווח הרעיה שלי בדיוק מתי שפתחתי את עיניי . הנהנתי לו באיטיות .״ הבאתי לך אוכל , כי ישנת ולא רציתי להאיר אותך ״ הארי החל לדבר .״ תודה רבה״ אמרתי משפשפת את עיניי ומתיישבת על המיטה . הארי הושיט לי מגש עם הרבה מטעמים שבטוח יסבו את הבטן שלא אכלה טוב מזה שנים . לא זכרתי כבר איך לאכול ; לקחתי את המזלג ואת הסכין והבטתי באוכל באי הבנה . שהסטתי את מבטי אל הארי , ראיתי בהבעת פניו שהוא יודע על האנורקסיה שלי ומרחם אליי . הארי. התיישב ליידי וחיבק את מותניי .״ תאכלי , זה לא רעל״ הוא צחקק .״ אוקי.״ מלמלתי בוחנת את האוכל המגרה .״ לעזור לך ?״ הארי שאל- בהתחלה חשבתי שזה היה בציניות, לא באמת ציפיתי שהוא יעזור לי לחתוך את הבשר . הארי חטף ממני את הסכום והחל לסדר את האוכל , בצורה שאוכל לראות את כל סוגי האוכל שהניח בצלחת . ביד האחוזות מזלג של הארי הוא אסף פירה מטובל . הוא קירב אותה לפיי .״ תפתחי את הפה..״ הארי הורא לי מרים את גבותיו. חייכתי מאט ממבוכה ופתחתי את הפה . כשהטעם נגע בפיי , כיאילו שהיום רק התחיל . צחקתי צחוק ארוך כשסגרתי את פיי על הפירה . החזקתי את זרועותיו של הארי ובלעתי את הפירה במהירות . ״ טעים ״ מלמלתי מחייכת מאט . 
הפתיעה אותי שהארי התיישב איתי והקדיש זמן לשבת ולהאכיל אותי בסבלנות , הרגשתי שאני באמת צריכה שהוא יאכיל אותי למרות שזה לא ממש הגיוני למישהיא בת 19 . אם הארי לא היה מעיץ בי – סביר להניח שלא הייתי אוכלת . 
הארי הניח את הצלחת הריקה על השידה .״ אתה צריך לעבוד בזה״ צחקקתי מסתכלת על חיוכו הגדול של הארי .״ כן אני יודע״ הוא התגאה מרים את גבותיו בהתנשאות . ״ אתה באמת הלכת עד לחדר האוכל רק בשביל להביא לי אוכל?״ שברתי את השקט המבחיל .״ ברור ״ הארי ענה ללא
הבנה ; הוא חשב שזה מובן מאליו , אבל את האמת שבכלל לא הבנתי מה פשר ההתנהגות הדואגת שלו כלפיי. ״ הא..״
״ דרך הגב זאין נכנס וסידר לך את הדברים בארון ״ ״ הא מגניב ״ מלמלתי פונה אל הארון .״ מתי אתם מתחילים ללכת לחזרות?״ שאלתי את הארי מוציאה מכנס שורט קרוע בזמן שחיפשתי חולצה תואמת .״ מחר בצהריים״ הארי זרק לאוויר ללא היסוס וקם מהמיטה .״ את באה לחזרה?״ הארי שאל בתקווה מתקרב אליי בוחן את מעשיי .״ כנראה..״ מלמלתי .״ זאת מתאימה ״ הארי אמר מצביעה על גופייה שחרחרה שאלה כתוב .״ opposites are drawn" ( הפכים נמשכים ) . אהבתי מאוד את החולצה הזאת אז הסכמתי עם הארי ואספתי את החולצה . ״ יש לי חולצה תואמת״. הארי צחקק מחטט במזוודה .״ טה דם״ הארי הראה לי חולצה רחבה אם אותו הכיתוב .״ תלבש אותה לארוחת ערב״ צחקקתי בוחנת את שתי החולצות , שהותאמו בטעות תמימה .״ אם גם את תלבשי את שלך״ הארי הרים את ידו לגבי הגופיה השחורה . ״ סיכמנו״ אישרתי בצחקוק מניחה את הבגדים בצד . 


תגובות (10)

הפרק יצא ממש יפה!
והארי תזהר שזאין לא יהרוג אותך אם תעשה משהו להת'ר חחחח
ומעין תמשיכי מהר!

24/11/2013 09:25

תמשייכי :)

24/11/2013 09:27

תמשיכי

24/11/2013 09:54

איזה חמודדדדדדים תמשיכי הכתיבה שלך ממש יפה:)

24/11/2013 09:56

וואי..
חחחח איזה פרק מושלם.. אבל קצר!!
חחח תאריכי בפעם הבאה..
המשך בדחיפות!
ממני אילנה :)

24/11/2013 10:28

תמשיכי זה כל כך יפה -~פרצוף מאוהב~
איזה חמוד הארי ~פרצוף מאוהב~
איזה חמודה הת׳ר ~פרצוף מאוה אני לא לסבית!(לא שיש לי בעיה איתן)אז פרצוף של מתה על הת׳ר שזה פרצוף חולמניייי~

24/11/2013 12:26

חחחחחחחחחח אני מתה אליכן !! אני ממשיכה :>

24/11/2013 12:45

* בגלל שכתבת שאת מתה עלינו אז כותבים מתה עליכם ולא מתה אליכם כי את לא מתה אלינו.

24/11/2013 12:47

חחח תמשיכייי…!!!

25/11/2013 08:17

יאאאאאאאאאאא איזה סיפור מדהים את כותבת מושלמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את כותבת את הסיפור ממש יפה ואני מתהההה עליו

25/11/2013 10:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך