תהנו :)) לא לשכוח להגיב

Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 8|

תהנו :)) לא לשכוח להגיב

בלי דברים מיותרים ,, הינה הפרק !! אתן מושלמות . תודה על הכל

Opposites – פרק 8 
-מבט כללי- 
רוח העצב הדאגה והכעס השתוררה בבית החולים שבו הארי נח ורק לפני שניות אחדות פקח עיניו הגדולות בראשונה. 
הכל נראה לו כלכך מטושטש , הבחין בארבעה נערים זזים לכל עבר ומשחררים לחץ מגופם הטרוד.״ הארי התעורר״ אחד הבנים שהוא זיהה כליאם צעק בהתרגשות. 
שאר הבנים התקרבו לפניו בחיפזון.״ היי..״ הארי מלמל מרגיש את העיניים שלו מתחדדות לאט לאט.״ הארי ״ בחור בלונדיני, נייל, חייך אליו וחיבק את ראשו ברישול. ״ אתה בסדר אחי?״ לואי שקד בדיבורו וסידר את שמיכתו הלבנה.״ אני בסדר ״ הוא צחקק בקול צרוד מתרומם מאט ומביט לעבר זאין . רגע, זה זאין, אז איפה אחותו? .״ הא, ז-זאין איפה הת׳ר?״ הארי התרומם במהירות ופתח את עיניו. ״תירגע הארי.״ לואי שם לב שהארי נחפז לחפש אותה , הארי במצב רגיש עכשיו, הוא יכול להתעלף שוב.״ איפה היא?״ הארי התעלם מסביבתו הדואגת. הבנים הביטו אחד בשני בדאגה. בראשו של זאין רק עבר שאם יגיד להארי שהת׳ר טסה בחזרה, רק יאכזב אותו וישבור את ליבו עוד.״ הא.. ה-היא הלכה .. לטפל במשהוא ב-בקבלה.. של …הבית חולים״ נייל מלמל .״ אל תשקר לי״ הארי השתעל בחריפות. ״ היא פה הארי על תדאג ״ זאין חיזק את מילותיו של נייל.״ בבקשה תגיד לה לבוא ״ הארי תפס את ידו של זאין וביקש ממנו בזהירות.״ ב-בסדר ״ זאין החזיר לו ומייד הסתכל על נייל בזעם . 
״ אנחנו נקרא לה , לך לישון בינתיים הארי ״ ליאם זירז את התהליך ותפס את ידיהם של לואי ונייל , ומיד זאין שחרר את ידו של הארי מזרועו. 
״ אנחנו הולכים ביי״ הבנים נדחפו אחד בשני, בדלת בית החולים הצרה וכמעט גרמו לה להתרסק. הארי הרגיש ממש מבולבל , אבל הוא חשב שזה בגלל ההתעלפות הלא צפויה שלו . 
״ הת׳ר?״ זאין שרק לתוך הטלפון במהירות .״ כן , מה קורה?״ הת׳ר שאלה בסגירות ומרגישים את הרוח הצולפת בקו השני של הטלפון.״ הארי.. מעוד נסער ״ זאין אמר בזהירות רבה לאחר כמה דקות שקטות .״ נו מה איתו?״ הת׳ר נזפה בכאס .״ האמ.. איפה את?״ הוא קצץ ציפורניו. ״ אני בשדה-״ ״ בבקשה תחזרי, הארי צריך אותך״ זאין שאג בטלפון .״ מה צריך אותי? לא אמרתם לו שאני חוזרת הביתה ?״ הת׳ר ענתה לו בחוסר נוחות .״ ל-לא.. ״ זאין הנמיך את קולו.״ זה היה שובר אותו!״ הוא ינסה להסביר להת׳ר .״ הוא משוגע זאין, אתה לא מבין?״ הת׳ר לא קיבלה את ההסבר הצולע של זאין.״ הוא לא משוגע ״ ״ אז מה הוא?!״ ״ מאוהב״ זאין קרא בבטיחון. לפתע קולה דמם ורק קול הרוח נשמע ברקע .״ מאוהב ?״ מלמלה הת׳ר.״ הוא לא פאקינג מאוהב ! הוא פתאום כל כך רגיש , ואז הוא יורד עליי ופוגע בי , וההפך.״ שפכה הת׳ר בכאב .״ הת׳ר .. להארי קשה להסביר את הרגשות שלו בצורה תקינה ..״ ״ ואני אמורה לסבול בגלל זה ?״ ״הוא מסכן הת׳ר.. בבקשה תחזרי.. את התקווה היחידה שלו..״ זאין פרם את קולו הגבוה.״ אני בדרך .״ הת׳ר זעמה וניתקה את השיחה ללא התראה. 
זאין נשף בהקלה וסירק את שיערו בידו. ״ היא באה?״ ליאם פיזז במהירות .״ באה, אבל כועסת ״ זאין מלמל מסתכל ארצה .״ הכל היה בסדר ״ לואי תפך על שכמו של זאין.״ אתם יודעים כמה קשה לה ? בבית ספר .. בבית.. ליד הארי״ זאין כמעט בכה את ליבו . כולם העבירו אחד לשני מבטים מצטערים. ליבו של זאין התמלא כעס. 
איך שלושת הבנים שהיו הכי צמודים להארי וראו שהוא מתעלל בה בחריפות , לא הגיבו. ״ ואתה , אל תגיד לי שהכל יהיה בסדר ״ זאין העיף את ידו של לואי משכמתו , ולואי העביר מבט מבולבל.״ אתם ״ זאין העביר בשלושת הבנים מבט שורף .״ אתם הייתם שותפים לזה שהת׳ר תסבול ״ הוא קצף וליבן העיץ , הם השפילו מבט . ״ אתה הפלת אותה על הרצפה ״ זאין הסתכל על לואי הקודר. ״ אתה קיללת אותו וקינתה אותה בשמות גנאי . ״ חרק זאין לכיוונו של ליאם. ״ השפלת אותה.. היא אנורקסית בגללך אתה יודע?״ זאין צחקק כמשוגע לעבר נייל. רעו את ההצטערות בעיניים של שלושת הבנים; כיאילו קיבלו סטירה מעוררת . ״ ולחשוב שאתם הייתם החברים שלי״ זאין קם מהשולחן. ״ חבל שהבנתי את זה רק עכשיו״ זאין מלמל אוסף את הטלפון שלו ופוצה לעבר הקבלה הרחוקה . 
״הוא צודק..״ נייל הנהן בכאס ונעל את ליסתו. עוצר בכי פורץ .״ מה עשינו״ לואי החזיק את פניו ונזכר בכל מה שעשה לה . להת׳ר . קול בכי התנגן באוזניו של לואי ונייל. הם הביטו בליאם במהירות שכבר הספיק לבכות . ברכיו צורפו לראשו והטיפות הרטיבו את הג׳ינס הקרוע שלו. 
זה היה מין ׳ אישור ׳ לנייל לבכות אימו. 
הכל התפורר ליד חבורת וואן דיירקשן 
כל הקירות התקלפו הכל היה שקוף, נראה . 


תגובות (8)

וואו בכיתי תמשיכי
זה מדהים אני קוראת וזה אשכרה משנה לי מצב רוח
(מחמאה)

27/11/2013 10:36

וואי כמה שזה פרק עצוב הוא יפה!!!!!!
סיפור+פרק מושלם!!!!!!!!
סוף סוף הפ הבינו מה הם עשו
ותמשיכי!!!!!

27/11/2013 10:38

מעיין! הכתיבה שלך…
זה משהו נדיר!
לא ראיתי עוד כתיבה כזאת יפה!
והרעיונות שלך!!!
אני כבר לא יכולה לתאר איזה רעיונות מצויינים יש לך!!
♥ שירה

27/11/2013 10:43

מדהים אין מילים תמשיכי!

27/11/2013 10:46

וואו אני עם דמעות בעיניים זה מושלם!
זה אחד מהסיפורים האהובים עליי באתר! ♥ תמשיכיי! ♥

27/11/2013 10:47

אני פשוט בוכה מרוב שזה מדהים.
היו לך כמה שגיאות כתיב, אבל חוץ מזה זה מדהים.
תמשיכי.

27/11/2013 11:18

וואו זה מושלם!!! תמשיכייי

28/11/2013 03:59

וואי זה עצובב בכיתי הפנפיק הזה כלכך יפה ולחשוב שזאת רק ההתחלה שלו…. תמשיכי

28/11/2013 05:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך