Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 9 |

28/11/2013 1465 צפיות 8 תגובות

Opposites- פרק 9
-מבט ;הת׳ר- 
התבאסתי לחזור , באמת. כבר התמלאתי תקווה, לחזור הביתה , לכלב שלי, לאימא שלי .. לחיים שלי. 
אבל אני לא יכולה להשתמע ולא לעזור לאחי במצוקה ולחבר המשוגע שלו. 
זה היה נראה שהארי פשוט נלחם על זה שאני לא ׳יעזוב׳ אותו ועשה סצנה בשביל שאנ ייקבל רגשות אשמה. זה מה שחשבתי בהתחלה אבל כשזה הגיעה לפרק של הבית חולים כבר שיניתי את כיוון הדעה שלי , זה הפך להיות יותר מפחיד מהכל. 
כשעצרה מונית לידי , ליבי קפץ מהתרגשות וגופי נס לעבר דלת הנהג. ״שלום״ מיהרתי לברך.״ וברכה״ הנהג החביב החזיר והתנעיה את המונית. ״ לאן?״ ״ לבית חולים הקרוב ״ אמרתי בעודי חוגרת חגורה. ״ בית חולים , קרה משהוא ?״ הנהג שאל בזהירות עוקף כמה מכוניות .״ כן …הידיד אה.. מכר שלי.. הוא התעלף אז… אני הולכת לבדוק מה איתו״ מלמלתי מחליפה מילים ונזהרת לא להתבלבל יותר מידי. ״ מכר שלך״ הנהג צחקק .״ למה אתה צוחק ?״ שאלתי מקבצת גבותיי ומשחקת עם קצוות שיערי.״ אני כבר חיי הרבה שנים חמודה.. זה לא רק מכר ; אני צודק ?״ הנהג חדר לליבי ושיחק עם ההגה הרחב. השפלתי את מבטי וחושבת על מה שהוא אמר . ״ אולי..״ מלמלתי . ״ ככה חשבתי״ הנהג עצר בחניית בית החולים. ״ תודה רבה ״ דיברתי במהירות שולפת מקצת כסף עבור הנהג החביב.״ בכיף״ הוא השכיל נוסע לדרכו . 
התנשפתי בקוצר רוח מתקדמת לעבר בניין בית החולים . 
״ ה-הארי , איפה הוא?״ התנשפתי בוהה באחת המזכירות .״ אם את עוד אחת מהמעריצות האלה , תשכחי מזה״ המזכירה קצפה והעדיפה לא להסתכל בעיניי.״ לא אני …״ חשבתי במוחי לא להגיד משהוא לא בסדר . אבל טעיתי.״ אני חברה שלו״ ליבי שיחרר מכה חזקה לפניי והמזכירה גיחכה.״ תוכיחי ״ המזכירה שיחקה עם האט הכחול.״ הא.. התנוחה שהארי הכי אוהב בסקס היא ׳למעלה׳ – יש לו נקודת חן על ה -״ 
״ בסדר רק על תמשיכי עם זה!״ המזכירה תפסה את כתפיי בפחד . גיחכתי , זה עבד. 
״ חדר 180״ המזכירה נשפה.
״ תודה ״ צחקקתי אוספת את רגליי ונסה לעבר המסדרון. 
כשגופי הבחין בחדר 178 הבנתי שאני בכיוון הנכון. שלושה בנים ממורמרים ובוכים תפסו את עיניי .״ מה קרה?״ רצתי במהירות לעבר לואי נייל וליאם.״ אנחנו כלכך מצטערים״ לואי מלמל בבכי מביט בעיניי בצער. שתקתי בפחד.״ מה?״ שאלתי לא מבינה את עיניינם.״ את יודעת מה״ ליאם התפרץ .״ לא אני לא יודעת.״ גערתי.״אנחנו מצטערים ש..פגענו בך..״ נייל מחא את דמעותיו ושפתיו רעדו במהירות .״ הו..״ השפלתי את מבטי .״ א-אני צריכה ללכת להארי״ ברחתי לא מעיזה להסתכל לשלושה בעיניים. 
שלט אדום ועליו טבוע כיתוב ׳חדר 180 ׳ 
נקלע בתוך עיניי. נשמתי עמוק לפני שאני עומדת להיכנס . צמרמורת השתחררה בגופי. דחפתי את הדלקת בזהירות.״ הארי?״ העברתי לאוויר מסיטה מבטי לחדר הלבן. מיתת בית חולים ועלייה שכב הארי. מוטש וטרוד. הוא ישן, ידיו מתחת ללחיו והוא נראה כמעט כמו נסיכה בעלת שפתיים מלאות ואדומות. 
הנחתי את תיקי בצד ימין ליד שולחן הקטן . 
התקדמתי בשקט לעבר הארי היושן , מתיישבת חרישית על כיסא קרוב למיטתו . הבטתי בדמותו , הוא נראה כלכך פגיעה – הוא נתן תחושה שהוא עצמו מישהוא ממש טהור בעל לב זהוב , אף על פי שהוא ; או התת מודה שלי מחשיב אותו כאויב מושבע. התיישבתי בכבדות על הכיסא חושבת על מה לעשות ברגעים אלו ממש. 
באתי כל הדרך משדה התעופה בשביל שהארי לא יבלבל את השכל שלו ; ועכשיו הוא ישן ,נפלא פשוט. 
לקחתי את ידי והנחתי אותה על טלטליו והעברתי את ידי בזהירות מטה. ״ אתה חתיכת חרא ״ צחקקתי ממשיכה ללטף את טלטליו . ״ אתה כל כך מעצבן..״ עזבתי את טלטליו ומשכתי את שיערי מטה. ״ למה אתה לא יכול לעזוב אותי?״ לחשתי בחדות. ״ אחר כך אתה בא אליי כיאילו אנחנו מאוהבים ״ צחקקתי בפניו הישנות. ״אני שונאת אותך סטיילס״ ״ אני תמיד ישנא אותך״ צחקקתי קמה מהכיסא . ראיתי את הארי מתחכך בסדין . ״ הארי?״ פתחתי את עיניי בפחד. 
לאט לאט הוא התרומם מביט בי באכזבה. רציתי לבכות באותו רגע. ״ אל תשנאי אותי״
קולו הצרוד נפל מפיו ועיניו נשטפו במי דמעות . ״ לא יכולה״ שילבתי ידיים נשענת על הדלת. ״תחזור לישון הארי .. אתה צריך כוח ״ מלמלתי ממששת את גשר כפי בסבלנות. ״ למה זה כזה מסובך?״ הוא פצה. העפתי את שיערי לאחור, התקרבתי להארי ועליתי על המיטה במהירות , יושבת בשילוב רגליים . ״ הארי ״ החזקתי אתניו הבוכים. רציתי להגיד לו שזה באשמתו , אבל הוא נראה ממש גמור. ״ אל תשנאי אותי ״ הוא קרא בקול בוכה ופיו נטה מטה מתקווץ מכל טיפת דמעה שנופלת עליו. ״ בבקשה״ הוא עצם את עיניו בכוח.״ א-אני לא ישנא אותך ״ החזרתי את ראשו למולי. האווירה נמתחה והכל נהפך לשחור . ״ אני אוהב אותך״ הארי בזה וראשו נפל מטה . היה לי כל כך הרבה דברים להגיד לו .. אבל חשבתי שלא להעציב אותו . דפיקות חדות בדלת קטעו את הכל . כשהארי רצה לפתוח את פיו ולאשר את כניסתו של האדם שדפק בדלת, נכנסו חמישה אנשים צוות, כתבים צלמים מראיינים , ואחת מהן היא הייתה המזכירה שלה אמרתי שהארי ואני חברים. 
פאק. 
״ זאת החברה החדשה של הארי סטיילס!״ המזכירה התרגשה והצביעה לעברי . הפניתי את מבטי הטרוד להארי שכנראה גם הוא לא הבין מה הולך פה. ״ אפשר לראיין אתכם?״ גברת בעלת קוקו הדוק , מטוקטקטת ויפה ניגשה אלינו. הארי כמו ששכך את מה שאמר לי לפני רגע, הרגישות נעלמה ; הוא חייך חיוך ערמומי . ״ בטח ״ הוא אמר. הארי התקרב לאוזני. ״ חברה שלי״ הוא צחקק בתוך האוזן שלי וגופי הרגיש נפול .״ הייתי חייבת להגיד אתזה בשביל להיכנס אלייך״ נזפתי אליו מסירה את מבטי מהארי ומביטה בגברת שמתיישבת מולינו.״ שלום לכם, אנחנו פה עם הארי סטיילס והחברה החדשה שלו!״ המראיינת צעקה חרישית לעבר המצלמה הגדולה. הייתי בשוק , הארי התנהג כרגיל; הכל אצלו כלכך שטחי, זה גרם לי לרצות ללכת להקיא . ״ מה שמך ? ״ המראיינת חייכה בצביעות .״ האמ- הת׳ר״ הסנפתי מבט למצלמה , חיוכי נמחק ושקעתי בפחד עמוק.״ את יודעת שאת מגשימה את חלומן של הרבה בנות!״ המראיינת המשיכה בזמן שהארי הידק את האחיזה שלו במותני וכמעט פרק אותן. הנהנתי קלות , הרגשת איך גופי רועד בגלל הסיטואציה הזו. ״ כמה זמן אתם ביחד ?״ המראיינת פינתה את צומת הלב להארי.״ את האמת , שרק היום, במפתיעה ״ הוא צחקק ומיד חייך את חיוכו הרשעי והידק עוד ועוד את אחיזתו במותני , עד שהרגשתי שממש כואב לי והבשר שלי נחתך . ניסיתי לזוז קצת מאחיזתו אך כלום לא השתחרר.״ מאיפה הכרתם?״ ״ אקדמיה למוזיקה ״ הארי המשיך בערמומיות כבדה והמשיך להכאיב לי במותני הצרות.״ שיהיה לכם בהצלחה במערכת היחסים , אנחנו מקווים לשמוע עוד מהזוג הטרי ״ המראיינת פנתה למצלמה ולאחר שניות אחדות הצלם סגר את המצלמה והמראיינת קמה ממקומה.״ זה היה מהיר ״ הארי צחקק משחרר סוף סוף את אחיזתו .״ אני ישאיר אתכם לבד״ המזכירה פינתה את החדר ונסה החוצה כמו שאר אנשי הצוות. ״זה ממש כאב!״ צעקתי על הארי חושפת את חלק מותניי הצורבות , ולנגד עיניי חבלה אדומה כחולה, שרק מלהסתכל אלייה גורם לבכות מכאב .״לא ידעתי שאנחנו חברים״ הארי שילב את ידיו המקועקעות . התעלמתי מדבריי ה׳חוכמה׳ שלו וליטפתי בשקט את הפצע .״ איזה טעות שבאתי לפה !״ התקדמתי לעבר הארי והצבעתי על פניו המחויכות .״ הייתי צריכה להשאר שם ולטוס !״ הכתי את ברכי הימנית ותפסתי בשיערי .״ מה זאת אומרת?״ הארי שאל בצחקוק .״ אני פאקינג לקחתי מונית משדה תעופה רק בשביל לבוא לפה ״ פניי האדימו ועניי חדרו לעיניו של הארי.״ מה?״ הוא נהיה יותר רציני .״חשבתי שאת נשארת פה בזמן ש.. התעלפתי״ הארי השפיל את מבטו , ידעתי שהוא פשוט הרגיש כלכך טיפש כשהוא חשב שהוא חשוב לי ולכן נשארתי מחכה לו בבית החולים , הוא רצה לשחק בי. ״ לא אדוני, אני לא מלקקת לך את התחת ״ החזרתי לו בעוקצנות . ״אתה לא שווה כלום ממה שיש לך סטיילס ״ כיסיתי את שטף הדם שידיו של הארי יצרו ואספתי את תיקי.״
אני אוהב אותך״ ניסיתי לחכות את קולו של הארי בלגלוג , מה שניסיתי לעשות זה לרמז לו שמה שהוא אמר היה שטות. השלוש מילים האלה . לקחתי את עצמי ויצאתי מחדר בית החולים של הארי. 
״טיפש״ מלמלתי חוצה את שלושת הבנים שעמדו מצפים לתוצאה טובה ממני ומהארי, חוצה את הקבלה , מתעלמת מכולם, מהקולות הנלחצים , מהאנשים הנוהרים קדימה ואחורה , רק אני חשובה עכשיו. לא אחי , לא נייל הארי ולואי, ולא סטיילס. 


תגובות (8)

חרא הארי אתה חרא הרסת הכל די זה ממש מושלם תמשיכיי

28/11/2013 07:46

כל כך לקרוא את הסיפור שלך!
אני מחכה להמשך!

28/11/2013 08:02

מדהים

28/11/2013 08:09

אעאעאע סוףס היא עזבה אותו אבל עצוב לי שהיא עזבה אותו אבל הוא פגע בה קיצר אני בקונפליקטים עים עצמי .___.
אז תמשיכי אני מאוהבת בסיפור שלך!!!!!!!

28/11/2013 09:20

מה?? היא טסה הבייתה?
תמשיכייי!! אני אוהבת את הסיפור שלךך!

28/11/2013 11:14

תמשיכי כול פה אמרו את בדעות שלי זה לא פייר!!!! :(

29/11/2013 00:20

הארי יצאת חרא בטרוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/11/2013 18:15

תודה בנות :)) אני מעלה פרק

30/11/2013 04:53
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך