Rebel/ למרוד – הקדמה.

Just I am 24/05/2014 640 צפיות 7 תגובות

Rebel/ למרוד – הקדמה.

"וואן דיירקשן" היא כנופיה רבת עצמה הפועלת בלונדון. הם מנהלים מועדון הפתוח עד הזריחה, ודרכו הם מעבירים סמים, סוגרים עסקאות באלימות ובאיומים, מעסיקים רקדניות שירקדו לתאוות הגברים בדרך לא חוקית וכמובן שותים, צוחקים ומרגישים מלכי העולם. או יותר נכון, מלכי העולם התחתון של הסמטאות הכי מסוכנות ומפוקפקות בלונדון.
הארי סטיילס הוא מנהיג החבורה שלהם, והוא תמיד שומר את עיניו על בחורה מסוימת שהוא אינו אפילו יודע את שמה ובספק אם היא שמעה עליו ועל המעשים האיומים שהוא מעולל.
הוא צפה בה מרחוק, אבל לעולם לא מצא את האומץ להתקרב אליה.
ויום אחד, היא ראתה אותו גם.. היא פגשה אותו.. אבל היא אפילו לא הבינה לאן היא נכנסה.. והדרך לצאת משם.. אפלה.
הדבר האחרון שהארי רצה זה לגרור את הנערה שהוא אוהב אל תוך העולם שלו, לחלוק אותו אתה, הוא אינו רצה לגרור אותה אל תוך האלימות, המין, הסמים וההימורים שפוקדים את עולמו ונהפכו לחלק ממנו.
ובסופו של דבר, הוא יהיה חייב לבחור החלטה גורלית שתשנה את כל מהלך חייו שלא משנה מה, הוא תמיד ימצא מה להפסיד.

"זו לא הייתה הבנה דרמטית, אסון טבע או הבזק מסיוט. זה היה רגע. הרגע שבו שתי העיניים שלנו נפגשנו בפעם הראשונה. רגע שבו הכול נעצר וקפא מלכת. רגע שבו לא היה אף אחד בעולם מלבד שנינו.. רגע שבו נעשה לי חם כל כך ופעימות הלב שלי נקרעו בכאב דרך החזה שלי. רגע שבו תקפו והכו בי רגשות שמעולם לא חשתי לפני.
ובסופו של דבר, הייתי חייב להסיט את המבט".


תגובות (7)

אין לי כוונה להתחיל לדבר על שנאתי העזה לסיפורי מפורסמים, אפשר להירגע. אני רק רוצה להפנות את תשומת ליבם של כל הקוראים שיראו את זה לטעות נפוצה שנעשית בתמימות מוחלטת:
סיפור מפורסמים הוא לא פאנפיק.
הפירוש של המילה פאנפיק היא באמת ספרות מעריצים, (פאנ- מעריצים. פיק- סיפור ספרות או בדייה.) אך זאת לא הכוונה.
אם למשל את תכתבי סיפור על ספר, סרט, סדרה, אנימה וכו' זה יהיה פאנפיק. בעוד שהז'אנר הזה, שגם לו יש אפשרות בבחירת הז'אנר, נקרא בפשטות: סיפורי מפורסמים.
הסיבה שהטעות הזאת מפריעה לי, דרך אגב, היא שכשאני מנסה לחפש פאנפיקים של ממש קשה מאוד למצוא אותם בין כל סיפורי המפורסמים שנקראו פאנפיקים בטעות.

24/05/2014 18:49

    באמת? אני לא ידעתי את זה ._.
    טוב תודה על העדכון, ולמזלי אין לי שום סיפור מפורסמים, למרות שיש לי סוג של פאנפיק על מפוצלים .-.
    בכל מקרה תודה, ובכלל לא ידעתי שזה סיפורי מפורסמים כשנכנסתי

    24/05/2014 18:53

אוקי גם אני לא ידעתי חח :))
עכשיו אני אשנה

24/05/2014 19:11

תמשיכי זה נשמע ממש יפה!
את מוזמנת לקרוא גם את הסיפורים שלי

24/05/2014 19:17

לא ראיתי כזה סיפור,
יש לי חיבה מסוימת לסיפורי מפורסמים. תמשיכי!

24/05/2014 19:31

תודה רבה מדהימות ! 3>
אני אמשיך היום :))

24/05/2014 19:37

זה מושלם! תמשיכי!

24/05/2014 20:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך