RoCky (new
איך שתעבור תקופת המבחנים אני ממשיכה

Sick Little Games פרק 24+ הודעה

RoCky (new 18/08/2013 793 צפיות 3 תגובות
איך שתעבור תקופת המבחנים אני ממשיכה

קודם אני רוצה להגיד שעד שיעברו כל תקופות המבחנים אני לא אמשיך כי אני צריכה לילמוד יש לי מלא מבחנים ישר בתחילת השנה ואני אפילו לא התחלתי לילמוד אז עד שתקופת המבחנים תעבור אני לא אמשיך ואני ממש מצטערת :(
ועכשיו לסיפור
~~~~~~~~
פרק 24
~~~~~~~
המוזיקה הייתה רועשת והייתי לגמרי שיכורה.ולמרות שזר ממש חתיך היה צמוד אלי ברחבת הריקודים עדיין הרגשתי אומללה. כל מה שחשבתי עליו היה הארי כשעצמתי את העניים שלי כל מה שיכולתי לדמיין היה אותו עים בחורה אחרת נמרחת עליו לבסוף נימאל לי לירקוד עים בחור אקראי אז פשוט היסתובבתי והלכתי אני הרווחתי ממנו מבט של "וואט דה פאק?" אבל נו טוב, הוא ימצא zונה אחרת שתחליף אותי תוך זמן קצר,אני מניחה.

אז זו הייתה התכנית המדהימה שלי? ללכת למועדון בעצמי כי אני לא רוצה להיות לבד ואילו הארי כנראה מקבל קצת עם בחורה אחרת … כן, אני מתחילה להיות ממש פתטית.עשיתי את דרכי אל הבר והזמנתי 3 שוטי טקילה. אני מתכנן על ליטבוע את צערי באלכוהול ולעזאזל, אני עושה עבודה ממש נהדרת עד עכשיו אחרי שחסלתי את 3 השוטים, החלטתי ללכת לנשום קצת אוויר צח בסמטה הקטנה ממש מאחורי המועדון.לפני שהספקתי להגיע לדלת האחורית, איזה בחור אקראי צרח את שמי. זה היה קשה לדעת מי זה היה ביגלל היו כל כך הרבה אנשים והמוזיקה הייתה חזקה ביותר, אבל אני סוף סוף הבחנתי בקבוצת נערים באזור הטרקלין, אומרת לי לבוא לשם.אני עשיתי את דרכי לאט לאט לכיוונם וכשהגעתי לשם, אני סוף סוף זיהיתי את הבחור שצרח עליי. זה היה ג׳ייג׳יי מקינס.היינו ביחד בבית הספר לפני שהוא נשר כדי שיוכל להתמקד בלהפוך לסוחר סמים במשרה מלאה. הוא תמיד רצה להיכנס לי למכנסיים אבל הוא היה מOונן כל כך הרבה שזה אף פעם לא קרה.

״נו,נו… סקיי איזקס אני יכול להזמין אותך למשקה?״ הוא קרץ לי .הו אלוהים הנער המסכן הזה. הוא הוזה אם הוא חושב לרגע אחד שאני אי פעם אהיה איתו. הוא היה כזה אידיוט.

״ כן, לא תודה. אני בסדר. "אמרתי בחיוך ציני. חבריו צחקו עליו. חייכתי והסתובבתי כדי לעזוב אבל יד חזקה תפסה את היד שלי וסובבה אותי.

״תפסיקי להיות כזאת כלבה ותישתי איתי. " ג'ייג'יי אמר, פניו היו סנטימטרים מפני. אני לגלגתי ודחפתי אותו ממני.

״האם אתה באמת חושב שאי פעם אני אהיה איתך?אני מצטערת אבל אני לא מzיינת לוזרים״.אמרתי, בחיוך גאה על הפנים שלי. אני הבטתי בו בפעם האחרונה והסתובבתי. שמעתי את חבריו צורחים וצוחקים. וואו. הם באמת נהנו לראות את ג'יי ג'יי נדחה ככה,שזה היה דווקא דיי מצחיק.אני סוף סוף הגעתי לדלת האחורית ויצאתי החוצה. היה קר, אבל לא יותר מדי. הייתי לבד בסמטה, ברוך שם, היה לי זמן להרגע לשניה או שתיים. אני חיפשתי את הטלפון שלי בארנק שלי, כאשר הדלת פיתאום ניפתחה בבום.לא עשיתי עניין גדול מזה, כנראה רק איזה בחור שיכור מתרגש בישביל כלום.

״zונה מסריחה את חושבת שאת יכול לדבר אלי ככה ולהתחמק מזה?!״ קול כועס אמר לי מאחורה.הסתובבתי, מוכנה להתווכח עם ג'ייג'יי, כאשר, באופן מוזר, כל זה קרה בהילוך איטי הייתי אומרת.עינינו נפגשו לרגע, ואז, אגרופו התנגש בלסת שלי.הוא דחף אותי לקיר הלבנים מאחוריי והצמיד את גופו לשלי. רציתי לצעוק, אבל לא יכולתי. אני אפילו לא יכולתי להרגיש את פנים שלי יותר. הוא תפס אותי בגרון והטיח את הראש שלי בקיר.ניסיתי לצעוק אבל הוא באופן מיידי שם על הפה שלי את ידו כדי לעצור אותי.

״עכשיו, אנחנו הולכים לעשות קצת כיף … רק את ואני.״ ג'ייג'יי אמר עם מבט מפחיד בעיניו.ניסיתי לדחוף אותו אבל הוא נתן לי אגרוף שוב, קשה יותר מאשר בפעם הראשונה. כשהתחלתי לבכות, מתחננת שיעצור, הוא נתן לי אגרוף עוד פעם אחת ולאחר מכן … הכל נהיה שחור


תגובות (3)

תמשיכי אחרי המבחנים :)
בהצלחה לאב יו גירל ♥

18/08/2013 14:48

מהההההההההההההה???
אין מצב שאת משאירה אותי ככה!!! תמשיכי לפחות עוד פרק אחד
פלייייייייייייייייז

18/08/2013 16:10

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
מתתי עכשיו ..
ראית מה עשית? רצחת אותי !
עכשיו את לא תקבלי כלום מהירושה שלי :P
וחבל לך! רציתי להוריש לך את כל הספרי לימוד שלי שתלמדי במקומי..
עכשיו הפסדת את הדבר הכי שווה בחיים שלך.
אני אוריש אותו לכלב שלי או משהו.. אולי יצא ממנו מחונן.
בכל מקרה, את עדיין מוזמנת להלוויה. ואולי גם למסיבת קרחנה עד הבוקר שאחרי זה :)
אבל רק בתנאי שאת בוכה.
והרבה, כי מתתי. את יודעת.
ואת בטח כבר שמת לב שאלו לא כל כך השעות שלי, אז אני מדברת שטויות.
לא נורא .. את כבר תתרגלי.
בעצם, את לא כי אני מתה.
אני מדברת איתך מהארון קבורה!!!
ותזמיני את וואן דיירקשן ודמי להלוויה שלי.
אוקיי אני אפסיק לחפור ובגללך אני גם אבכה בהלוויה שלי .
ואל תתפלאי אם אני ארדוף אותך בלילה בתור רוח !
טוב הלכתי -,-

18/08/2013 17:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך