RoCky (new
3 תגובות וממשיכה
ובא לי לעשות מרתון מחר אים בא לכם תגיבו :)

Sick Little Games פרק 26 פליז תגיבו

RoCky (new 20/08/2013 684 צפיות 4 תגובות
3 תגובות וממשיכה
ובא לי לעשות מרתון מחר אים בא לכם תגיבו :)

רצתי במעלה המדרגות וטרקתי את דלת חדר השינה שלי. אני הייתי כל כך שמחה להיות בבית. אני הייתי בטוחה. אני סוף סוף בטוחה ורחוקה מכל מה שיכול אולי לפגוע בי.עשיתי את דרכי לחדר האמבטיה שלי לאט לאט, לקחתי את השמלה ההרוסה לחלוטין שלי (הודות לדם שלי) והורדתי את העקבים שלי באותו הזמן.אני הייתי עכשיו מול המראה ואני פשוט בהיתי בהשתקפות שלי.היה חתך עצום בשפה שלי. היה דם יבש בכל רחבי הפה והצוואר שלי.הפנים שלי היו נפוחות וזה היה נראה כאילו הולכים להיות לי 2 פנסים בבוקר.נראיתי הזוועה והרגשתי עוד יותר גרוע. אני החזקתי את הדמעות שלי והורדתי את התחתונים שלי והלכתי באופן מיידי למקלחת.נתתי למים חמים לזרום על הגוף שלי לזמן מה מבלי לעשות דבר ולאחר מכן, התחלתי לחשוב על ג'ייג'יי שוב. זה הרגיש כיאילו שהוא עדיין כאן.זה הרגיש כאילו הוא עדיין היה עליי, כאב לי ואני היה כל כך פחדתי שאני רועדתי שוב.הרגליים שלי הרגישו חלשות ולכן החלטתי לשבת באמבטיה כי אני לא רוצה להחליק ולמות.לא יכולתי לזוז או לעשות כלום. כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה הוא, מכה אותי ומנסה לגעת בי בכל המקומות שאני לא רוצה שיגעו בהם.

״מגיע לי את זה.״ לחשתי לעצמי, אני התחלתי לבכות

אולי אם לא הייתי zונה כזה, זה לא היה קורה.אולי אם הייתי יותר נחמדה ואולי אם הייתי אדם טוב יותר … זה קרה באשמתי. כל זה קרה באשמתי וזה מגיע לי.


תגובות (4)

תמשיכי

20/08/2013 14:42

זה קצר מידי :(
אולי שני פרקים היום ??????
[או חמישים, מה שיותר טוב.]

20/08/2013 15:03

תמשיכי!!
כבר אמרתי שהתמכרתי?
אם לא אז הנה
התמכרתייי!!!!!!
זה מושלם :)

20/08/2013 15:04

וברור שמרתון!!

20/08/2013 15:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך