RoCky (new
אני יודעת שזה קצר אבל אני לא כותבת את הפרקים אני רק מתרגמת והפרק הבא ארוך :)

Sick Little Games פרק 27 תגיבו פליז

RoCky (new 20/08/2013 842 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שזה קצר אבל אני לא כותבת את הפרקים אני רק מתרגמת והפרק הבא ארוך :)

ביליתי את כל סוף השבוע בבית … שוב. הפעם היוה לי כמה סיבות טובות באמת כדי להישאר לבד מאז אירועי יום שישי בלילה. משהו שעושה אותי מאושר אים כי.במהלך כל סוף השבוע, לא היה לי ביקורי פתע מלואי ששואל מה קרה לי או מה שלא יהיה. זה אומר שליאם לא הלך ולספר לבנים על מה שקרה לי, כאשר הוא אסף אותי ביום שישי.ידעתי שאני יכולה לסמוך על ליאם אבל זה רק עשה אותי מאושרת לדעת שהוא קיים את הבטחתו לא לספר לאף אחד. בכל אופן, זה היה יום ראשון, וזה היה גם היום שאמא שלי חוזרת הביתה.זה הלחיץ ​​אותי רק לחשוב על מה שהייתי אומרת לה … אני יודעת שאני הייתי אומרת לה שנילחמתי עם איזו בחורה אקראית במועדון, אבל זה גרם לי כל כך לחוצה.האם היא תאמין לי? היא אמא שלי אחרי הכל … מה אם היא תדע כי אמא שלי יש לה כוח שבו שהיא פשוט יודעת שאני משקרת באופן מיידי!? הוצאתי את החששות האלה מהראש שלי, והחלטתי ללכת לעשות מקלחת חמה ארוכה.
התפשטתי והבטתי בבבואתי במראה. זה היה כל כך מוזר לראות את עצמי ככה.זה היה כל כך מוזר לראות את עצמי ככה. החבורות שלי היו נראו נורא יותר מאי פעם.ראשית, 2 העיניים השחורות שלי היו כל מה שאפשר לראות על הפנים שלי (זה היה נס האף שלי לא נשבר). הייתה חבורה ענקית על הלחי הימנית שלי, חתך גדול על שפתיים שלי עם חבורה על הסנטר. היה לי גם כמה חבורות על הצוואר שלי וברור שאפשר לראות שמישהו חנק אותי. היו לי גם חבורות על הצלעות שלי , אבל למזלי, אף אחד לא יכול לראות את אותן. נאנחתי בכבדות ובעצלנות עשיתי את דרכי למקלחת.


תגובות (7)

בבקשה תעלי את פרק הבא עכשיו!!

20/08/2013 15:18

תמשיכי את הסיפור השנייי!!

20/08/2013 15:26

תמשיכי

20/08/2013 15:34

אז תמשיכי ועכשיו או שהבאה שתמות זאת את !

20/08/2013 16:40

אעאעאעאעעאעאאעא
תמשיייכיייי!!!
סורי שלא הגבתי על הפרקים הקודמים פשוט לא הייתי פה כמה ימים…
מצפה להמשך ! :)

21/08/2013 11:55

תמשיכי כבררר :(((((((((((((((0

27/08/2013 13:04

תמשיכייייייייייייייייי

02/09/2013 04:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך