Story of my lie -סיפור חיי פרק 16

15/01/2014 958 צפיות 4 תגובות

 ׳קייט קרמררר את אהבת חייייי!!׳ הוא צעק והתנשקנו. 
התנתקתי ממנו והסתכלתי עליו , על היופי הזה , היופי הזה שהוא רק שלי! 
תחשבו איזה הזוי כל הסיפור הזה, רק לפני שבוע ומשהו הייתי אחת המעריצות שמתה לפגוש אותם או שיענו לה בציוץ וזה ועכשיו אני ידידה טובה שלהם כמו בת בית אצלהם כמעט כל יום פה. 
׳לאב דיברת עם ההורים שלך? הם מרשים?׳ הוא שאל אותי ׳נראלי שכן אני אתקשר אליך בערב הודיע לך אם כן או לא׳ אמרתי לו ׳אמן אמן שתבואו יהיה כיף רצח׳ הארי אמר ׳אני מתארת לעצמי ראיתי את כל השטויות שלכם ביוטיוב חחח׳ אמרתי ׳אהה ראית אותנו ביוטיוב?׳ הוא שאל ׳כן איך אפשר שלא לראות יופי כזה , מה לעשות שלא יכולתי לפגוש אותכם באמיתי׳ אמרתי ׳אז הנה את פגשת ואת אפילו זכית באקסטרה! את חברה של אחד מהלהקה !׳ הוא אמר ׳זכיתי בבחור הכי חתיך בעולם׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳אני….אוהבת….אותך.!׳ אמרתי בין נשיקה לנשיקה. 
׳גם אני׳ הוא אמר לי והחזיר לי נשיקה. 
׳בוא נרד למטה׳ אמרתי לו וקמתי ממנו ׳בואי׳ אמר והרים אותי על הגב שלו ׳אעעאעעעעי הארי יטיפש טני פוחדת׳ צעקתי והוא הוריד אותי בדיוק שהגענו למטה לסלון ׳אל תפחדי את איתי׳ הוא אמר ונתן לי נשיקה על הראש ׳אווווווווו איזה חמודים׳ שמעתי ואז הפנתי את מבטי וראיתי את כולם מסתכלים עלינו וישר נהייתי אדומה ודחפתי את ראשי בין הצוואר לכתף של הארי. 

~כעבור יום~
׳ווווהוהווההוווווווווו מתחילים לארוז!!׳צעקתי והתרגשתי כי מחר אנחנו טסים ואני לא אראה את ההורים שלי הרבה זמן ואת מייק אוף אני יתגעגע אליו :׳-/

-אחרי בערך שעה וחצי- 
׳אוף התעייפתי רצחחחחח!!׳ אמילי צעקה לי ׳גם אנייייי!!׳ צעקתי לה חזרה חחחחחחחחחח אני חולה עלייההה. 
׳בנות יקרות שלי אתם מוכנות ?׳אמא שלי אותי ׳כמעט אני רק מכינה את התיק גב לדברים שאני אצטרך על המטוס׳ עדי אמרה לי ׳כנ׳ל׳ אני ואמילי אמרנו ביחד והתחלנו לצחוק חחחחח ׳טוב בואו ניצא׳ אמרתי ׳אימושששש!! אני אתגעגע אליךך׳ אמרתי והתנפלתי על אמא שלי בחיבוק ובבכי ׳אבוששש גם אליך!׳ אמרתי והתנפלתי עליו ׳מייקושששש אחיייייי׳ אמרתי ׳קייטושששש אחותייי׳ הוא אמר וחיבק אותי וישר אחרי עדי ואמילי חיבקו אותו גם ׳אני אתגעגע אליכם, אל שלושתיכן׳ הוא אמר וראיתי דמעה נוזלת מהעין שלו ׳או אל תבכה׳ אמרתי וחיבקתי אותו. 
-דפיקה בדלת-
׳אלו בטח הבנים׳ עדי אמרה ופתחה את הדלת ׳היי בננות צריך לצאת׳ זה היה ליאם וראיתי שמאחוריו מחכים לנו 2 מכוניות שחורות עם חלונות כהים ׳טוב אז לכל סוף יש התחלה׳ אמרתי ׳אני אבוא לבקר אותכם מתי שיצא לי׳ אמרתי וחיבקתי את ההורים שלי שוב פעם. 
׳יאלה בואו׳ ליאם אמר ולקח לנו את המזוודות לאוטו ׳ביי אמא ביי אבא ביי מייקי׳ אמרתי ונעלתי את הדלת, פעם אחרונה שאני אראה אותם אלוהים יודע מתי זה יהיה. 
׳היוש׳ אמרתי ונכנסתי לאוטו והתיישבתי ליד הארי ונישקתי אותו ׳בנות יש לנו בערך רבע שעה נסיעה׳ הארי אמר ׳טוב בינתיים נדבר׳ אמרתי והתחלתי לצחוק לא יודעת אפילו ממה חחחחחחחח ׳מה את מפגרת׳ אמילי אמרה לי ׳לצחוק זה טוב׳ אמרתי תוך כדי צחוק. 
׳הגענוווווו ווהו׳ נייל צעק ׳איפה אנחנו? למה אנחנו בכניסה האחורית?׳ שאלתי בתמיהה ׳כי המנהל שלנו פוחד שהמעריצים יתנפלו עלינו אז הוא לוקח אותנו למטוס הפרטי שלנו מכאן׳ זאין אמר בקוצר רוח וחיכה פשוט לעלות למטוס ׳אהה׳ אמרתי. 
-שעתיים אחרי-
׳טיסה וואן דיירקשן3587 נא לעלות למטוס׳ שמעתי בכריזה וקפצתי מהמקום שלי , נתתי יד להארי והתקדמנו לכיוון המטוס. 


תגובות (4)

מהמםם תמשיכיי

15/01/2014 11:35

תמשיכיייייי

15/01/2014 11:59

מהמם! מהמם! מהמם!
תמשיכי הסיפור מדהים!!!

17/01/2014 22:54

אני ממש אוהבת את הסיפור שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי כל הזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/02/2014 11:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך