מקווה שאהבתם,אני ממש משקיעה ואם יש משהו שצריך להתקן אז תכתבו ואני אנסה לשפר<3

story of my life-סיפור חייי פרק 5

04/12/2013 1079 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם,אני ממש משקיעה ואם יש משהו שצריך להתקן אז תכתבו ואני אנסה לשפר<3

התחילה ההופעה ואז עצרו את המוזיקה והארי בא לומר משהו.
'טוב אז לפני ההופעה הכרתי מישהי ממש ממש יפה והיא מוצאת חן-בעיניי…אני רוצה שתכירו אותה גם אתן כי מי יודע..אולי היא תהיה חברה שלי בעתיד ?? קייט תעלי לפה בבקשה !' נשמעו מחיאות כפיים ואני הייתי בשוק ובהלם פשוט מוחלט !! אני ??? קייט ??? ווהוווווווווווווווווו !!!!!!!! הזמר האהוב עליי הוא יכול להיות חבר שלי !!'
עליתי לבמה ונשמעו צרחות וגם צרחות בוז כאלו והבנתי כי גם אני לא יודעת מה הייתי מרוצה אם להארי הייתה חברה אחרת אבל בכל מקרה הייתי שמחה בשבילו !!
'טוב אז בנות שלי (our girls) תכירו זאת קייט והכרתי אותה ממש לפני שעה + ואני אשמח להכיר אותה יותר…קייט תצאי איתי לפגישה ??' הארי אמר ,' כןן!!' אמרתי וחיבקתי אותו !!
נגמרה ההופעה וחיכינו להם מאחורי הקלעים ,הם כולם ירדו מתנשפים וכל זה ואז הארי לקח אותי איתו לחדר שלהם.
'שמעי נכון זה לא בסדר מה שעשיתי שהעלתי אותך ככה בפתאומיות לבמה אבל כאילו שראיתי אותך הרגשתי כאילו הבטן שלי מתהפכת מכל הכיוונים והיה לי ניצוץ בעיניים ויש לי הרגשה שאני מתחיל לחבב אותך ' הארי אמר ,וצעקתי מבפנים ולא האמנתי שאיידול שלי יושב מולי מדבר איתי!
'אתה היית האיידול /פייב שלי תמיד ואני יודעת הכול כולל הכול עליך ! אבל….אני ביישנית כזאת לא אחת שצועקת מכל דבר אתה מבין ? אז אם אתה מתכוון לצאת איתי או משהו רק שתידע שאני ביישנית חחח' וחייכתי אליו והוא חייך אליי וחשף אליי את הגומות שלו והחיוך המושלם שלו!
חיבקתי אותו ויצאתי מהחדר מאושרת מהחיים ומהיום הזה !! ומחפשת את חברות שלי כמובן ,איפה הם יכולות להיות?.
מצאתי אותן והששעה הייתה מאוחרת אז אמילי אמרה שכדי שנתחיל לצאת מפה כדי שההורים לא ידאגו וגם שלא נפספס את האוטובוס,ומיד לואי קפץ ואמר שהוא ושאר הבנים ייקחו אותנו רק הם צריכים להחליף בגדים .
'טוביק' עדי אמרה וחייכה.
הם סיימו והכול ויצאנו לכיוון המכונית .
'טוב אז איפה אתן גרות כל אחת מכן ?'
אני גרה ב@##$#$%#$% ואמילי ועדי באות לישון אצלי אז זה רק יעד אחד חח'
'באמת ? יש לנו בית שם שאף אחד לא יודע עליו כדי שלפעמים נהיה טיפה בשקט..' נייל אמר.
'מה? איזה מספר בית ?' עדי אמרה,' 37' זאין ענה 'אעאעאעאעאעעאאעע' צעקתי בתוך תוכי כי אני גרה במספר בית 35 וזה בית ממש לידי!! בגלל זה לא הבנתי למה תמיד ריק שם.
ירדנו מהאוטו ואז הארי קפץ' בואו אלינו יום שבת ? לקראת 10? אנחנו נהיה כאן בבריכה.'
'טובי' אמרתי והתחלנו להתקדם לקראת הכניסה של הבית שלי ואז שנכנסנו לחדר שלי התחלנו להשתולל אני ואמילי שיש לנו פגישה עם חברי וואן דיירקשן ועדי הייתה שמחה בשבילנו אבל ידעתי שהיא עצובה כי נייל לא הציע לה כלום .
אני אעשה משהו בנוגע לזה !!
עבר השבוע מהר והגיע יום שבת וקמנו לקראת 9 שלושתינו והתחלנו להתארגן , התקלחנו קודם כמובן ואז התאפרנו איפור שלא יורד במים ושמנו בגדי ים:
אני שמתי ביקיני כזה ורוד ולי לא חסר חזה אז זה הבליט מה שצריך להבליט וגם הייתי שטוחה בבטן אבל לא רזה יותר מדי -כמו בדיוק שהארי אוהב!! מעל שמתי דבר כזה של בריכה לא זוכרת איך קוראים לזה וכפכפים ולקחתי איתי תיק עם כסף והאייפון ומשקפי שמש.
אמילי שמה ביקיני כחול וגם לא לה לא חסר חזה ומבליט מה שצריך להבליט והיא לקחה את הכסף והאייפון ושמה בתיק שלי עם משקפי שמש ,וכמובן שמה כפכפים כחולים אבל .
עדי שמה בגד ים ירוק כדי להבליט את העיניים שלה עם כפכפים ירוקים והגד ים שלה בהחלט הבליט הכול ושמה את הדברים שלה בתיק ,לקחנו מגבות ויצאנו.
הגענו ודפקנו בדלת …אף אחד לא ענה ודפקנו עוד פעם ואז פתח לנו..


תגובות (2)

מושלם תמשיכי :)

04/12/2013 15:14

תמשיכי

05/12/2013 13:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך