Story of my life-סיפור חיי פרק 10

27/12/2013 1040 צפיות תגובה אחת

׳טוב הנה אתה מוכן׳ היא אמרה לי והסתכלתי במראה ונראיתי טוב יותר מתמיד. ומאושר. 

-נקודת מבט קייט-
איך שהגעתי הביתה נכנסתי להתקלח בשיא המהירות כי אני צריכה לעשות פן ואחרי זה בייביליס ואז להתאפר ולהתלבש !! וואי איזה לחץץץ. 
׳קיייטטטטט תמהריי 6 וחצי כברר׳ שמעתי את אמילי צועקת לי ובדיוק יצאתי מהמקלחת כולי רטובה.  
׳טוב יאלה שבי נעשה לך את הפן ועל זה מחליק ואז בייבליס סבבה ?׳ עדי שאלה אותי והנהנתי שכן. 
~אחרי שעה~
׳וואי איזה יפה יצא השיער ׳ אמרתי והתלהבתי תוך כדי חחח , ׳טוב יאלה חמודה מתאפרים׳ אמילי אמרה , אני אוהבת איך שהיא מאפרת היא מאפרת מושלם היא חייבת לעשות משהו בנוגע לזה ׳יאלה׳ אמרתי. 
~כעבור רבע שעה~
׳וואי את נראית כמו סינדרלה׳ עדי ואמילי אמרו והתלהבו מאיך שאני נראית. 
׳יאללה להתלבש׳ צעקתי והסתכלתי בשעון וראיתי שיש רק רבע שעה?!?!?!?! ׳אהאהאנאהאההא יש עוד רבע שעההה!׳
צעקתי בלחץ ׳בסדר בסדר תירגעי את תהיי מוכנה ׳ אמילי אמרה חח ׳טוב אבל אם אני לא מוכנה בזמן את אשמה ! ׳ אמרתי ׳סתם סתם תות אל תיעלבי׳ אמרתי לאמילי בפרצוף של פאפי פייס. 
~כעבור עשר דקות~
׳בובה שלנווו איזה יפה את !!׳ עדי אמרה וחיבקתי את שתיהן ׳תודה אחיות שלי , בלעדיכן כל זה לא היה קורה !! אוהבת אותכם ׳ אמרתי ׳אוווו אנחנו אוהבת אותך׳ והתנפלנו אחת על השניה בחיבוק.
לבשתי שמלה אדומה מיני כזאת וטיפה מחשוף שנותן הצצה קטנה לחזה שלי אבל לא עד כדי כך ונעלי עקב גבוהות מאוד אפילו והייתי מוכנה.  
-~~~ צלצול פעמון~~~
׳הארי פה !! קייט תשארי פה ואז תעשי כניסה טוב?׳ אמילי אמרה והנהנתי. 
׳היי בננות מה קורה ?׳ שמעתי את הקול שכל פעם מחדש מעביר לי צמרמורת. 
׳הכול טובב מה איתך ?׳ אמילי ענתה לוו
׳הכול בסדרר איפה קייט?׳ הארי שאל ואני הייתי מוכנה לדפוק כניסה של החיים.  
׳קייטיייי הארי פה!!׳ עדי צעקה מלמטה וירדתי וראיתי את הארי בוהה בי עם חיוך ואז אומר ׳את מושלמת׳ והסמקתי. 
׳גם אתה ׳ ונתתי לו נשיקה על הלחי ׳לא לחזור מאוחר תות !!׳ אמילי צעקה לי שבאתי להיכנס לאוטו, הארי פתח לי את הדלת ׳בבקשה גברת סטיילס׳ הוא אמר ׳גברת סטיילס?׳ שאלתי ׳כןכן גברת סטיילס׳ הוא אמר ונכנסתי לאוטו מחכה שהוא ייכנס גם והנה הוא נכנס. 
׳טוב אז לאן הולכים?׳ שאלתי מחכה לתשובתו , ׳הפתעה׳ הוא אמר ובא קשר לי סרט מסביב לעיניים והתחלנו לנסוע. 
׳הגענו׳ הוא קבע ושמעתי טריקת דלת ופתיחת הדלת שלי , ׳בואי אבל בזהירות׳ הוא אמר ונתן לי יד כדי לרדת מהאוטו והתחלנו להתקדם לעבר מקום כלשהו ואז שמעתי אותו מדבר ׳כן הזמנתי מקום׳ הארי אמר ׳כן אדוני בוא איתנו׳ הבן אדם אמר לו והתחלנו להתקדם ואני עדיין עם הסרט על העיניים.
׳הגענו׳ הוא אמר והתחיל להוריד לי את הסרט מהעיניים והמקום היה מדהים!! זה היה חדר עם מיטה ושולחן מסודר לארוחת ערב והיה מקלחת וכל זה. 
ואז הארי בא אלי מאחורה וחיבק אותי והסמקתי והיה לי צמרמורת וכנראה שהוא הרגיש את זה ׳את מצטמררת ממני?׳ (-הערת כותבת-או איך שלא אומרים את זה) הארי שאל וחייך את החיוך הכובש שלו ׳כן כמראה המגע שלך והקול שלך וזה׳ אמרתי והסמקתי רצח איך אמרתי את זהההה???? 


תגובות (1)

תמשיכייייי מהממםםם

27/12/2013 04:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך