Story of my life-סיפור חיי פרק 19

27/01/2014 1350 צפיות 3 תגובות

-נקודת מבט קייט-

׳ווהוווו׳ נכנסנו לחדר וישר אני קפצתי על המיטה חחחחחח אני אוהבת לעשות את זה ׳חחחחחח מפגרת׳ אלינור אמרה ואז נשמעה דפיקה בדלת ׳מי זה??׳ שאלתי מחכה שיענו ׳זה נייל׳ שמעתי וקפצתי מהמיטה רצתי לעדי ואמרתי לה ׳תפתחי את הדלת!!׳ ׳לא רוצההה ולא רוצה!!׳ היא אמרה לי ׳עכשיו!!!׳ ודחפתי אותה לכיוון הדלת חחח והיא פתחה וישר רצתי למיטה שנייל לא יראה אותי. 

-השיחה בין נייל לעדי-

נייל: היי מה קורה? 
עדי: טובי מה איתך?
נייל: טוב תגידי שניה.. באלך היום בשמונה תהיי מוכנה אני אאסוף אותך וניצא טיפה לטייל ?
עדי: וואו אוקי טוב אין לי בעיה..
נייל: טוב בי אהובתי
עדי: ביוש
••עדי נתנה לו נשיקה על הלחי••

#סגירת דלת#

-נקודת מבט קייט-
׳ווהווווווו׳ צעקתי לעדי ׳את הולכת איתו לסוג של דייט!!׳ אמילי אמרה ואלינור קפצה על עדי , אלינור סוג של נהייתה אחת מאיתנו היא ממש חמודה והיא כבר מכירה אותנו ואנחנו אותה אז היא סוג של חברה ממש טובה שלנו..
׳אנחנו נעזור לך להתארגן אל תדאגי!!׳ אמרתי לעדי וישר רצתי למזוודה שלה ופתחתי כדי לחפש בגדים לערב.

-נקודת מבט נייל-

׳לעשות או לא לעשות את זה ? זה קשה לי אני לא יודע..׳ אמרתי ללואי והארי ׳תעשה תהיה גבר תצא אחד כזה!׳ הארי אמר לי ׳תחשוב לרגע, אם אתה אוהב אותה ומוכן לזה תעשה את זה נראלי היא אוהבת אותך גם.׳ לואי אמר לי ׳אז כן! אני עושה את זה!׳ אמרתי להם וקפצתי עליהם לסוג של חיבוק אחים ׳תודה אחים שלי׳ אמרתי להם ויצאתי מהחדר לכיוון החדר של הבנות. 
וואי איזה לחץ, דיברתי לעצמי כל הדרך לחדר של הבנות וזה היה בדיוק חמש שניות לא יותר מזה. 
נקשתי על הדלת בלחץ שהיא תענה בשלילה לדייט שאני אציע לה וואי איזה לחץ. 
׳מי זה ?׳ שמעתי מהכיוון של החדר ׳נייל׳ צעקתי שמעתי התלחששויות מבפנים ואחרי כמה שניות עדי פתחה לי ׳הי מה קורה?׳ שאלתי ׳טובי מה איתך?׳ עדי שאלה אותי חזרה בקול שממיס אותי כל פעם מחדש ׳טוב תגידי שניה באלך היום בשמונה תהיי מוכנה אני אאסוף אותך וניצא טיפה לטייל ?׳ שאלתי בלחץ ׳וואו אוקי טוב אין לי בעיה׳ היא ענתה לי ואני כולי מאושר מבפנים ׳טוב בי אהובתי׳ אמרתי לה ׳ביוש׳ והיא נתנה לי נשיקה על הלחי וסגרה את הדלת , אין את היום הזה ביותר טוב!! אין!!

-נקודת מבט עילאי-
׳וואי בנים הבנות אשכרה נסעו׳ אמרתי לליאב ורועי ׳כן, לומר לכם את האמת? יש לי רגשות עדין לעדי׳ רועי אמר ׳ולי לאמילי׳ אמרתי ׳אני לקייט אבל הסכמנו שנהיה ידידים וזהו אני לא יכול פתאום לבוא ולהגיד לה קייט אני אוהב אותך׳ אמרתי ׳צודק׳ רועי אמר לי ׳אולי ניסע לבקר אותם? נשיג כסף וזה..׳ ליאב אמר ׳כןןןן נעבוד נשיג כסף וזה ואז ניסע נפתיע אותם!׳ רועי אמר ׳כן יאלה בוא נעצר טיפה׳ אמרתי והלכתי להתארגן ׳יאללה׳ הם אמרו והלכנו כולנו להתארגן. 

-נקודת מבט קייט-

׳הארייייי׳ צעקתי ודפקתי על הדלת של הבנים ׳מה לאב?׳ הוא פתח את הדלת ושאל אותי ואני נכנסתי כאילו כלום ׳ארוחת ערב ואני מוכנה לפניכם חחח׳ אמרתי ׳כןכןןכןכןכן לואי ניילל הארוחת ערבבב׳ הארי צעק ׳מישהו אמר ארוחהה??׳ נייל צעק והוא יצא מהודר רצחח ׳אני יודעת שאתה הולך לאסוף את עדי אז קדימה היא מתרגשת רצח׳ אמרתי לנייל ׳יאלה אני יוצא׳ נייל אמר ויצא מהדלת. 


תגובות (3)

תמשיכיי

27/01/2014 23:12

תמשיכי

28/01/2014 07:30

מהמם תמשיכייייייי

28/01/2014 11:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך