Story of my life-סיפור חיי פרק 20

30/01/2014 1029 צפיות 4 תגובות

-נקודת מבט קייט-

׳יאלה אני יוצא׳ נייל אמר ויצא מהדלת. 
׳אוווווו איזה חמוד הוא לוקח אותה לדייטטט!׳ אמרתי וקפצתי על הארי ׳גם אני לקחת אותך לדייט!!׳ הוא אמר בפנים עצובות כאלו ׳חחחחחחחח אבל אצלהם בוא נגיד הסיפור יותר מסובך מאמי אז.. תעשה אחד ועוד אחד׳ אמרתי 
׳2 למה?׳ הוא שאל ׳רציני ? טיפשון שליייי!!!!׳ צעקתי וקפצתי עליו בנשיקות והגענו למיטה ואז הוא עצר ׳אני רוצה שהפעם הראשונה שלנו תהיה בחדר משל עצמנו ולא עם חברים שלי..׳ הוא אמר ותכלס הוא צדק. 
׳חכי פה שניה׳ וחיכיתי ולא הבנתי מה הוא עושה זה ואחרי עשר דקות הוא חזר עם מפתח ביד , לא אני לא מאמינה שהוא עשה את זה!! הוא אשכרה השכיר חדר לי ולו !! ׳בואי׳ אמר ומשך לי את היד שאני עדיין בשוק. 
עלינו לקומה 13 חדר 400 בול! חדר זוגי סוג של סוויטה לפי מה שהבנתי. 
׳ברוכה הבאה לחדר שלנו , שהוא רק שלי ושלך!׳ הוא אמר ׳די אני לא מאמינה שעשית את זה!׳ אמרתי ׳מה לא טוב?׳ שאל ׳ברור שטוב!!׳ אני אוהבת אותך!!׳ 
׳גם אני׳ הוא אמר וקפצתי עליו בנשיקות בפה צרפתיות אבל מה והוא העמיק אותם ולא חסמתי אותו וזרמנו למיטה והרגשתי שאני באמת אבל באמת מוכנה לתת לו את הבתולים שלי אבל… צריך לחכות עוד טיפה אולי אני בעצם לא מוכנה.
׳רגע הארי אני מרגישה שאני לא בשלה לזה עדיין לא עשיתי את זה אף פעם׳ אמרתי לו בחשש לאיך שהוא שיגיב. 
׳אל תדאגי לאב אני תמיד אבל תמיד אחכה לך אני אוהב אותך! ׳ הוא אמר והמילים האלו איך שהוא אמר אותם שהם יצאו מהפה שלו העבירו בי
צמרמורת.
׳טוב בואי נילך לארוחת ערב׳ אמרתי לו ומשכתי לו את היד, 
דפקתי בדלת של לואי וזאין ולא היה מענה דפקתי שוב עד שהארי היה צריך להתקשר אליהם ׳הלו? זאין? איפה אתם ?׳ הארי שאל את זאין ׳אנחנו בחדר אוכל דפוק בואו לאכול עוד חצי שעה סוגרים׳ זאין אמר לו וכנראה צעק כי שמעתי אותו. 
׳יאללה בוא למטה׳ אמרתי לו וסחבתי אותו למעלית. 

-אחרי שעה בערך-
׳וואייייייי היה טעים!׳ זאין צעק ׳מאוד׳ השלמתי אותו ׳בואו נשחק משהו׳ ופתאום נייל ועדי נכנסו שתיהם מחויכים ונותנים ידיים , יש לי הרגשה קטנה שהתחיל כאן משהו. 


תגובות (4)

תמשיכייי

30/01/2014 04:28

תמשיכיייייייי

30/01/2014 04:52

תמשחח

30/01/2014 06:30

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

30/01/2014 09:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך