Story of my life-סיפור חיי פרק 21

01/02/2014 1165 צפיות 5 תגובות

-נקודת מבט קייט-

׳וואייייייי היה טעים!׳ זאין צעק ׳מאוד׳ השלמתי אותו ׳בואו נשחק משהו׳ ופתאום נייל ועדי נכנסו שתיהם מחויכים ונותנים ידיים , יש לי הרגשה קטנה שהתחיל כאן משהו. 
סימנתי לעדי עם העיניים לבוא איתי אבל מרוב שהיא הייתה מחויכת והסתכלה בלי הפסקה על נייל אז היא לא ראתה אז ישר הלכתי לאמילי ׳מה יש לה זאת? מה היא מחויכת מכאן עד לא ישראל?׳ אמרתי לאמילי ׳כן נראלי שקרה בינהם משהו בואי נחטוף אותה בכאילו ונלך לחדר שלנו עם אלינור גם׳ היא אמרה ׳יאללה׳ מרתי וישר רצתי לאלינור ורצנו שלושתנו לעדי לקחנו אותה ונייל היה בשוק ׳היייייי!! תחזירו לי את הבחורה שלי!!׳ הוא צעק ׳אאז כנראה הם חברים כנראה כן קרה משהו.׳ אמרתי ועלינו איתה במעלית ונכנסנו לחדר ׳תתחילי לשפוך לספר קדימה׳ אלינור אמרה לעדי ׳טוב אז יצאנו לסוג של שיט כזה והתחלנו לדבר ואז היה שקט אז אמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו דוגרי בלי משחקים בלי כלום ככה אמרתי לו: ׳נייל תשמע אני רוצה לדבר איתך דוגרי בלי משחקים בלי כלום, תמיד אבל תמיד הערצתי אותך ואהבתי אותך הכי במיוחד מכל הבנים בלהקה ואף פעם לא האמנתי שאני אפגוש אותך ונגיע למצב שנבוא איתכם לסיבוב הופעות, מאז הרגשות שלי אליך רק התפתחו וגדלו , מה שאני רוצה להגיד זה שאני אוהבת אותך!׳ זה מה שאמרתי לו והוא הסתכל עלי והייתי מופתעת שהוא לא בשוק והוא אמר לי שהוא גם אוהב אותי ומאז הפעם הראשונה שראה אותי היה לו ניצוץ בעיניים והתאהב בי מרגע לרגע ואז התנשקנו צרפתית ממש לאיזה עשר דקות בלי הפסקה וזהו אני זוג ווהווווו!׳ עדי אמרה ואני הייתי כל כך מאושרת בשבילה ׳מזלטוב אחותינוווו!!!! קפצנו עליה שלשתינו ׳עוד משהו חברות׳ אמרתי להם ׳מה?׳ אמילי אמרה ׳אני עוזבת את החדר׳ אמרתי ׳מההההההה?׳ הם צעקו ׳כן הארי השכיר חדר לי ולו׳ אמרתי ׳הופההההה הולך להיות לך שמח בלילה אה׳ אלינור אמרה וחייכה חיוך ממזרי ׳חחחחחחחחחחח אולי׳ וצחקתי ׳אני רוצה אולי גם לעשות את זה כי אני מרגישה שאני מוכנה אבל נראה׳ אמרתי ׳אז מה תכננת להארי ליום הולדת?׳ אמילי אמרה ׳זה סוד… כולכן תראו אותו מחר בבוקר אצל הבנים בחדר׳ אמרתי ובאמת רק נייל ולואה יודעים מזה, אני מתרגשת לאיך שהוא יגיב כל כך מתרגשת !!
׳בואו נרד למטה׳ אמרתי וסחבתי אותן למטה ׳אלאלאללאלאלאא הם לא ירדו למטה הם אצלנו בחוץ מחכים׳ עדי אמרה ׳ניייל סימס לי׳ היא השלימה את המשפט שלה. ׳טוב תכניסי אותם׳ אמרתי ונשכבתי על המיטה ׳למה שלא את תכניסי??׳ היא שאלה ׳כי המיטה כל כך רחוקה ממני ..׳ אמרתי והתחלתי לצחוק ׳מסכן הארי מה הוא יעשה שתעשו סקס הוא יצטרך לקחת את האחריות ולהבין שעצלנות כמוך לא הייתה ולא תהיה׳ אמילי אמרה חחחחחח ובתכלס היא צודקת. 
׳קיצר תכניסו וזהו׳ אמרתי וקמתי מהמיטה ובינתיים עדי הלכה לפתוח את הדלת , ומי היה בכניסה של הדלת וכל הבנים מאחוריו? נייל ועדי ישר קפיצה עליו בנשיקות אלא מה ׳אוווווווווו איזה חמודים!!׳ צעקתי ומחאתי כפיים וישר הארי רץ אליי ונישק אותי ׳אני… מאוהבת…בך!׳ אמרתי בין נשיקה לנשיקה ׳אני חולה עליך!׳ הוא צעק ׳את האישה שלי האמא לילדים שלי!׳ הוא אמר ׳ריזה חמודים אתם!! רואה לואי תעשה גם אתה ככה!׳ אמילי אמרה ללואי ׳שקט שקט שקט!!׳ לואי צעק ׳דבר ראשון אני רוצה להגיד לאמילי! אני חולה לך על התחת! דבר שני את אני מיטה עכשיו!׳ הוא אמר וכולם צחקו ׳בואו נירד לשחיה לילית׳ אמרתי וישר רצתי למזוודה שלי והארי בא לקח לי את הבגד ים מהיד ׳לא זה לא טוב חושפני מדי׳ הוא אמר לי ועשה לי לא עם הראש ׳נווו אבל הוא יפה! אני לא שואלת אותך׳ אמרתי וחטפתי את הבגד ים שלי מהיד שלו ׳את כן כי הדעה שלי יותר חשובה מאמי׳ הוא אמר יחחחח אני חולה על זה שהוא שומר עליי יותר מדי ׳אתה רכושנייייי!׳ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה ׳טוב בנים יקרים! תצאו מהחדר אנחנו צריכות להתלבש׳ אמילי צעקה והעיפה אחד אחד מהחדר. 

-אחרי חצי שעה-
׳בנותתת!׳ צעקתי ׳אתם מוכנות?׳ שאלתי ׳כן אנחנו מחכות רק לך אם לא שמת לב׳ 
אלינור אמרה ׳אהה אופסי(?)׳ אמרתי ׳טוב בואו נירד׳ אמרתי ויצאנו לכיוון המעלית ׳לאיזה בריכה הם הלכו למחוממת או זאת שבחוץ ?׳ שאלתי ׳מחוממת!׳ אמרתי ולחצי על הקומה שיש בה את הבריכה המחוממת , יצאנו מהמעלית וראינו את הבנים ׳הייי לאבבב׳ צעקתי וידעתי שהארי ידע שזו אני ׳אהובתייי!׳ הוא אמר ותפס אותי ׳טוב בואו לבריכה.
אני אמילי עדי ואלינור ישבנו ואז הבנים זרקו את החולצה שלהם על הרצפה אז כל אחת קיפלה את החולצה של בן זוגה ושמה בתיק, ופשוט ישבנו והסתכלנו עליהם עושים כיף במים ׳אני מאוהבת׳ פלטתי ׳גם אני׳ שלושתם אמרו באותו זמן וצחקנו ׳בנותתת בואו!׳ לואי צעק ׳לאא המים בטח קפואים!׳ אמילי אמרה ׳אתם לא באות למים אז חבל!׳  נייל צעק והסתכל על כל אחד מהבנים והם רצו לכיווננו -כל בן לבת זוגתו והרים אותה ׳3…2…1…גו!׳ זאין צעק וכולנו כבר היינו בתוך המים.
׳בואו נשחק את המשחק זה שכל בן עם בת ומפילים אחד את השניה תחרות כזאת׳ אמרתי ׳יאלה׳ ליאם אמר והתחלקנו לזוגות ׳שיחקנו כל פעם ואני והארי נגד עדי ונייל בגמר ׳יאלה אנחנו ננצח!!!׳ אמרתי והוצאתי לשון לעדי והתחלנו לשחק .. הבעיה הייתה שעדי משכן את החוט של הבגד ים שלי והוא נפל ונהייתי אדומה וישר נפלתי למים והארי הסתיר אותי וגם הוא נהיה אדום ׳למה משכת לה את החוט של הבגד ים!!!????׳ הנא צעק על עדי, בואנה הבן אדם רכושני בטירוף! וככה אני אוהבת אותו..׳די עזוב אותה היא לא עשתה את זה בכוונה׳ אמרתי להארי ׳סליחה דידה׳ הוא אמר לה והסתכל עלי לראות אם שמתי את הבגד ים .


תגובות (5)

ממש אהבתי תמשיכי ואולי תקראי את הסיפור שלי עם בא לך
לנצח 1D פרק 1-11
<3 נוגה

01/02/2014 00:18

מושלם תמשיכיי

01/02/2014 01:35

תמשיייכיי , ואת מוזמנת לקרא את הסיפור שלי אם את רוצה https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/broken-heart.html

01/02/2014 02:21

מושלםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

01/02/2014 10:20

מהמםם תמשיכיייי

02/02/2014 10:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך