פסח קרבבב שבוע טובייי❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 32

29/03/2014 989 צפיות 3 תגובות
פסח קרבבב שבוע טובייי❤

נקודת מבט אוסטין-
׳אני אוהב אותך גם׳ אמרתי ונישקתי אותה והתנתקנו ׳טובבבב בואי איתי את חייבת להכיר את קייט!!׳ אמרתי לקחתי את הכרטיס של החדר והלכתי לחדר של קייט עם נוי..נוי החברה שלי.
דפקתי על דלת חדרה של קייט והיא פתחה לי מחייכת ׳קייט אני רוצה שתכירי את חברה שלי׳ אמרתי ׳איפה היא רק?׳ היא שאלה ותוך כדי צחקקה ׳מה?׳ הסתובבתי אחורה ונוי באמת לא הייתה שם ואז ראיתי אותה רצה אלינו ׳יואו אוסטין אתה לא מבין את מי ראיתי!!!! את זאין!!! מוואן דיירקשן! הוא מושלם רצחח׳ היא אמרה והתחלתי לקנא ׳יותר ממני? :( ׳ שאלתי ׳ברור שלא אהובי׳ ונישקתי אותה ׳אחממאחמ׳ שמעתי וראיתי את קייט שלא נוח לה ׳אה אממ קייט תכירי זו נוי חברה שלי ונוי תכירי זו קייט ידידה שלי שהייתה פעם החברה הכי טובה שלי שהיינו קטנים׳ אמרתי ׳הי׳ קייט אמרה ונתנה חיבוק לנוי ׳הי׳ היא החזירה לה ׳בואו כנסו׳ קייט הציעה לנו להיכנס ונכנסנו וככה עברה חצי שעה עד שראיתי שאני מאחר למשמרת ׳טוב בננות אני מאחר למשמרת פה למטה נוי בואי איתי וקייטה דברי איתי׳ אמרתי ונתתי יד לנוי ויצאנו מהחדר.

-נקודת מבט קייט-
איזה חמודה נוי הזאת אני שמחה שאוסטין מצא מישהי שאוהבת אותו איזה אושר התחלתי לדבר לעצמי ולחלום בהיקץ על הארי ועל כמה שהוא חסר לי ׳שיטט מה השעה?׳ אמרתי ובדיוק הבנות נכנסו לחדר ׳19:50׳ אמילי אמרה ׳פאק׳
אמרתי ורצתי לשים בגדים, שמתי גופיה אפורה ומכנסים כמו של אלו מההיפהופ עם אולסטאר אדומות טיפה התאפרתי מסקרה אודם ויצאתי מהחדר לכיוון החדר של הארי .
הגעתי לחדר שלו ודפקתי בדלת ׳הי׳ אמרתי ונכנסתי לחדר ׳טוב קייט תקשיבי זה ממש אבל ממש לא מה שנראה לך באותו יום זאת היא שקפצה עלי ונישקה אותי לא אני אותה׳ הוא אמר ׳מאיפה לי לדעת שזה מה שקרה הארי? זה כאב לי לראות אותכם ביחד וזה פאקינג נקרא בגידה ובגדו בי כבר פעם אחת בחיים !!׳ אמרתי והדמעות יאיימו לצאת לי ׳זה לא מה שקרה!! תאמיני לי בבקשה!! אני אוהב אותך! את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, מאז הפעם הראשונה שראיתי אותך ראיתי את האישה של החיים שלי את האמא לילדים שלי את זאתי שהזדקן ביחד ונמות ביחד! כל פעם שאני רואה אותך הבטן מתהפכת לי 180 מעלות הלב דופק לי במהירות שעוד לא ידעתי חיוך מתפרס לי על הפנים, אני מרגיש שאני חייב להיות לידך כל דקה בחיים שלי! אני אוהב אותך קייט!׳ הוא אמר ופה הדמעות כבר יצאו לי אני לא יכולה יותר רצתי לשירותים ובכיתי פשוט כל המסקרה נמרחה לי והפנים שלי היו אדומות ואז שמעתי דפיקה בדלת ׳אם את לא מאמינה לי אני יכול להראות לך הוכחה שזה לא מה שקרה?׳ הוא שאל ברוגע ׳אני לא בטוחה שזה מה שישנה את דעתי׳ אמרתי וניגבתי את הדמעות ׳רק בואי׳ הוא אמר ופינה לי מקום לעבור, עברתי והתיישבתי על הספה שמה בחדר שלהם הארי בא ושם דיסק בתוך הכונן של המחשב הנייד שלו ׳הנה זה מתחיל׳ הוא אמר והווידאו החל לעבוד :
(אני מתארת את מה שהיה באותו יום)
 הארי פתח את הדלת ׳אה טיילור?׳ הוא אמר שראה אותה והיא בלי התראה מוקדמת נכנסה לחדר ׳ככה אתה מקבל אורחים שלך?׳ היא שאלה והארי הסתכל עליה במבט של-מה את רוצה ממני כאילו?- ׳היי טיילור מה שלומך?׳ הוא שאל וקול ציני היה לו,שמעתי את הקול שלו והבחנתי היטב מה הקול הרגיל שלו ומה הקול הציני שלו ׳או ברוך השם,שלומי בסדר תודה ששאלת מה איתך?׳ היא שאלה אותו ׳אני בסדר אבל את צריכה ללכת יש לי דברים יותר חשובים לעשות מאשר להיות פה איתך באותו חדר לאחר שבגדת בי׳ הוא אמר וירק את המילים מהפה שלו, טיילור הזאת בגדה בו? גם בו בגדו כאילו? 
׳אבל האר-׳ היא אמר ׳אין שום האר עכשיו הבנת עופי!׳ הוא אמר ׳סליחה על מה שאני עומדת לעשות אני לא יכולה להתאפק׳ היא אמרה והיא זו שקפצה עליו, וואי איזה מפגרת יצאתי איך לא הקשבתי לו למה שיש לו להגיד , ואחר כך הוא דחף אותה כי הוא ראה אותי אבל כאילו איזה טיפשה יצאתי יכולתי כל הימים האלה להיות איתו לחבק אותו לנשק אותו ׳האר-רי׳ אמרתי והוא הסתכל עליי ׳אני..אני מצטערת שלא האמנתי לך׳ אמרתי והתחלתי לבכות ׳זה בסדר׳ הוא אמר וחיבק אותי ׳כל מה שאמרת עליי שאתה רואה את בי את האישה לחיים שלך אתה צודק גם בך אני רואה את הגבר שלי לחיים את האבא לילדיי את הבן אדם שנזדקן ונמות ביחד׳ אמרתי והוצאתי הכול שישב לי על הבטן ואז התנפלתי עליו בנשיקה ארוכה צרפתית וסוחפת שלאט לאט התקדמה למיטה והוא הסתכל עלי בסימן שאם אני מוכנה והנהנתי לכן וזה היה הלילה הכי טוב בחיים שלי, הוא נהג בי כל כך בעדינות שאל כל הזמן אם אני בסדר ואני רק בכיתי לא מעצבות אלא מאושר שמצאתי את הגבר שלי לשאר החיים! אני פשוט מאוהבת לו בצורה.
קמתי בבוקר וראיתי ששתינו ערומים אז התחלתי לנשק אותו והוא התעורר ׳בוקר טוב אהובי׳ אמרתי ונישקתי אותו בלחי ׳בוקר טוב לאב׳ הוא אמר קמתי לקחתי את השמיכה והארי היה כולו ערום ׳אני קמה למקלחת׳ אמרתי ׳ותכסה את המה שמו שלך׳ התקדמתי למקלחת ׳אני לא צריך את ראית אותו אתמול מקרוב מאוד׳ והיה לו חיוך זחוך על הפנים ׳וחוץ מזה את לא צריכה להתבייש ממני בייב הגוף שלך שייך לי הגוף הזה שלי׳ הוא אמר והצביע על הגוף שלי ׳אם כך אתה לא תראה את הגוף ׳שלך׳ יותר׳ אמרתי ורצתי למקלחת ׳או לא׳ הוא אמר ורץ אחריי שכח שהוא ערום לגמרי, למזלי הגעתי למקלחת והצלחתי לנעול ׳זה עוד לא נגמר!׳ הוא צעק.
אני התקלחתי בשקט ואז ראיתי את הארי מסתכל עליי וישר צעקתי ׳אההההא׳ וישר כיסיתי את הגוף שלי עם מה שיכולתי ובזמן הזה הארי נכנס איתי למקלחת ׳יופי דביל׳ אמרתי ׳עכשיו כיף לך??׳ שאלתי אותו ׳כןכןכןן׳ הוא אמר ׳אפשר לסבן אותך?׳ הוא שאל ולקח סבון ׳אמממ יאללה׳ הוא סיבן אותי ואני אותו ויצאנו שתינו עטופים באותה מגבת לעבר החדר , החדר של הארי שהפך מרגע זה לחדר שלי גם.


תגובות (3)

תמשיכי!

29/03/2014 18:34

תמשיכי!

29/03/2014 20:15

מושלם תמשיכיייי

29/03/2014 20:20
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך