אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי פרק הרבה זמן!! גם בגלל החג וחג בגלל שהייתי במחסום כתיבה.. מקווה שהפרק יצא יפה שבת שלום❤❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 34

25/04/2014 1144 צפיות 5 תגובות
אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי פרק הרבה זמן!! גם בגלל החג וחג בגלל שהייתי במחסום כתיבה.. מקווה שהפרק יצא יפה שבת שלום❤❤

מהפרק הקודם :
סוחב אותו כמו סמרטוט.
׳אני רוצה שגם לי יהיה שם חיבה לך ולא רק לך לי׳ אמרתי והתיישבתי על הארי ׳איזה?׳ הוא שאל ׳אמממממ.. לאבי׳ אמרתי ׳אני קוראת לך לאבי ואתה קורא לי לאב׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳וואלה מתאים׳ הוא אמר והדביק את שפתיו לשלי.

פרק 34:
׳אוקי. זה הלוז שלכם, 3-5 אתם עושים חזרות ובשעה חמש יש לכם שעה חופשית עד שש להתרענן ובשעה שש עד שש וחמישה אתם מגיעים לאולם 2 עושים בדיקות סאונד וחזרות אחרונות על מה שצריך ובשעה 6:45 אתם הולכים להתחיל להתארגן !! מובן?׳ פול שאל את הבנים לאחר שהגענו לאולם שהם אמורים להופיע ׳כןכן מובן׳ חמשתם אמרו וכל אחד חזר לחברה שלו חוץ מזאין שפרי לא פה כרגע .
׳נווווו תפסיקו עם הפוצי מוצי שלכם! אני לבד פה אתם לא רואים??׳ זאין אמר ועשה פרצוף עצוב ׳באמת בואו נפסיק זה לא יפה׳ אמרתי שהתנתקתי מהארי ׳לאלאלא׳ הארי אמר והעיניים שלו עדיין עצומות מהנשיקה ׳דיייי תפסיקו להתנשק!׳ אמרתי וקמתי ממקומי וקפצתי על עדי ונייל שבמקרה היו צמודים לאלינור וליאם ׳איההההה ישמנה׳ עדי אמרה שהתנתקה מנייל ׳בניםםםם!!!!׳ שמענו צעקה ׳לא שמעתם מה אמרתי???!׳ שמענו את פול צועק ומתקרב ׳סורי בננות אנחנו חייבים לעוף לעשות חזרות׳ נייל אמר ונישק את עדי פעם אחרונה ואותו דבר כל בן עשה לבת זוג שלו חוץ מזאין ׳הי פול! תביא להם אישור כניסה לאחורי הקלעים בבקשה!׳ לואי צעק לפול ופול הנהן ששמע את מה שהוא אמר והוא יעשה את זה. 
׳אנחנו נהיה בחזרות עד 4 באולם 2 מי שרוצה שתבוא לשם׳ הארי אמר והם התקדמו לאנשהו אנערף לא יודעת לאן ׳אז מה בננות?׳ אלינור שאלה ׳יש לי שאלה אל כולכן׳ אמרתי ׳עשיתם את זה כבר ים הבנים?׳ המשכתי את שאלתי ואלינור הנהנה שכן וגם אמילי ורק עדי אמרה שלא ׳ואת?׳ עדי שאלה ׳אממ האמת שכן באותו לילה שהשלמנו אתם לא מבינות איזה משפטים הוא אמר לי וחוץ מזה הוא היה כל כך עדין כלפי וכל כך רגיש אני פשוט מאוהבת בו׳ אמרתי ׳ומה עם ההוא …? שכחת אותו?׳ אמילי שאלה ׳אוי אל תזכירי לי אותו בכלל׳ אמרתי ׳מה-מי-מו רגע מה קרה כאן הרגע ומי זה ההוא?׳ אלינור שאלה ׳אני אספר לך שנגיע למלון אלי לא באלי שכל העולם ישמע מה קרה לי באותו לילה׳ אמרתי ׳טוב אהובה׳ היא אמרה וקפצה עלי וחיבקה אותי ׳טוב בנות הנה באישורי כניסה שלכם אל תאבדו אותם!׳ פול אמר וחילק לנו אותם אם המזל שלי אני כן אאבד אותו ׳עם המזל שלי אני כן אאבד אותו חחח׳ אמרתי ׳טוב אל תפתחי פה׳ עדי אמרה והתקדמנו לאולם2 לשמוע את הבנים שרים.
׳היייי לאב׳ שמעתי את הארי צועק ׳היייי לאבייייי׳ צעקתי לו חחחחח נראלי הלך לי הגרון. 
התיישבנו 4 הבנות ופרי באה אלינו מאחורה ׳בוו׳ היא אמרה בשקט ׳פרייי מה את עושה כאן ??׳ שאלתי אותה כמעט בצעקה ׳ששששש זאין לא יודע שאני כאן ואני רוצה להפתיע אותו׳ היא אמרה ׳יש לי רעיון איך תפתיעי אותו׳ אמרתי ולחשתי לה באוזן, הרעיון הוא כזה:
היא תלך למלון שלנו תתארגן הכול וזה ותחזור בשעה 7וחצי לכאן ואני ארוץ לפול איתה להביא לה אישור כניסה שלא תהיה לה בעיה עם המאבטח כאן בחוץ.
בינתיים הבנים יתחילו את ההופעה והכול והשיר Wmyb יתנגן והבנים ישבו על הבמה ושיגיע הקטע של זאין הם יילכו לשבת ובינתיים בגלל שפרי יודעת לשיר ויש לה להקה משל עצמה תתארגן מאחורי הקלעים והיא תחליף את הסולו של אחד הבנים ואז היא תיכנס ותפתיע אותו.
אמרתי את הרעיון הזה לכל הבנות וככה עברה לה שעה ואני נתתי לפרי את המפתח לחדר שלי ושל הארי וכמובן אתנו לפול בלי שזאין יידע ויראה את פרי.
אנחנו בינתיים השארנו עם אותם בגדים גם ככה אנחנו לא עושות כלום ואנחנו לבושות יפה הרי. 
השעה 5 הגיעה והנה הבנים ׳באים לכיוונינו ׳הארי׳ אמרתי ונאנחתי מאהבתי כלפיו.
׳לאב׳ הוא אמר ונישק אותי ׳תגיד, מי שר אחרי זאין? בשיר Wmyb?' שאלתי ׳אממ אני למה?׳ הוא שאל ואז אמרתי ולחשתי לו באוזן את כל התוכנית והוא אמר שידבר עם הבנים.. וואלה זאין זכה.


תגובות (5)

וווהוווווווו באמת איזה בר מזל זאין…
חחחחח

25/04/2014 13:26

תמשיכיייייי

25/04/2014 14:05

    תמשיכיייי

    25/04/2014 16:28

מושלם תמשיכיייי :)

25/04/2014 17:25

מושלם
תמשיכייי

28/04/2014 19:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך