story of my life-סיפור חיי פרק 6

06/12/2013 977 צפיות תגובה אחת

ואז פתחה לנו ליתר דיוק מישהי.
'הי' אמרנו 'הי' היא אמרה 'תיכנסו'..
'אז איך קוראים לך? ודרך אגב באנו לבנים הם הזמינו אותנו חח 'וחייכנו ,'אלינור,וכן אני יודעת הם שלחו אותי לפתוח לכם חח' אלינור אמרה.
'אז מה את עושה כאן אלינור?' שאלתי,פחדתי שהארי הביא אותה או משהו
'אהה אני כאן כי אני חברה של ליאם -כאילו חברה ממש ממש טובה שלו הוא די מוצא חן בעיניי אבל אל תגידו לו שאמרתי לכם את זה חח'
'מה?' שמענו קול ואז ליאם הופיע ממש מאחורינו ואלינור נעשתה אדומה רצחח!!
'אלי תגידי אפשר איתך דקה בחדר?' ליאם שאל 'כן' אלינור ענתה והסתכלה עעלינו ואנחנו אמרנו לה ללכת איתו למרות שהכרנו אותה רק עכשיו היא נראית לי די נחמדה הלוואי שהיא תהיה חברה של ליאם ככה נוכל להכיר אותה באמת.

-אצל ליאם-

נכנסתי הביתה להביא שתייה לכולם ואוכל לנייל השמן ואז עברתי ושמעתי את אלינור אומרת :'אהה אני כאן כי אני חברה של ליאם -כאילו חברה ממש ממש טובה שלו הוא די מוצא חן בעיניי אבל אל תגידו לו שאמרתי לכם את זה חח' ואני הייתי בשוק!! אני מזמן כבר הייתי מאוהב בה אבל חשבתי שאין לי סיכוי ועכשיו שאני שומע את זה אני לא יכול להיות יותר מאושר !! אבל עשיתי את עצמי כאילו לא שמעתי טוב ואמרתי להם כזה :'מה?' והסתכלתי על אלי והיא הייתה מובכת רצח ואדומהה ואז הייתה שתיקה כזאת אף אחד לא דיבר אז אני שברתי את השתיקה ושאלתי אותה 'אלי תגידי אפשר איתך דקה בחדר?' והיא ענתה 'כן' ולקחתי אותה ביד וראיתי שהיא הסתכלה על הבנות לעזרה אבל לא הבנתי ממש למה לפני חמש דקות הם הכירו חח ..
נכנסנו לחדר והתחלתי לשאול אותה :…

-נקודת מבט כללית אלינור וליאם-
אלינור וליאם נכנסו לחדר וליאם התחיל לשאול אותה והוא זה ששבר את השתיקה ,ככה השיחה התנהלה:
ליאם: 'אלי זה נכון מה ששמעתי ? אני מוצא חן בעינייך?'
אלינור: 'כן אני מצטערת לא ממש רציתי שתגלה את זה ככה אתה מבין ..מאז שהכרתי אותך הרגשתי שונה הרגשתי שאני מתאהבת וכאילו סבבה נהיינו ידידים וכל זה בל תמיד רציתי שנהיה מעבר לזה ,ותמיד שהיינו יוצאים לברים הייתי רואה אותך מתנשק עם מישהי אחרת הייתי מתפוצצת אז עשיתי כאילו הייתי שתויה וגם נישקתי כי רציתי לראות איך תגיב אבל כלום לא השתנה זה נראה כאילו לא הסתכלת עליי בכלל ובגלל זה חתכתי מזה כי לא ידעתי אם אתה אוהב אותי או מחבב אותי בתור ידידה.'
ליאם: ' שמעי זה קרה אותו דבר אצלי את ממש מוצאת חן-בעיניי מההתחלה אבל אני ביישן נורא בנושאים האלה ולא אומר את זה לכל אחת כמו הארי שבהופעה אמר לכל המעריצות שקייט מוצאת חן בעיניו אני לא כזה כמוהו שיש לו אומץ את מבינה?
אני בסופו של דבר רוצה לומר ….א נ י א ו ה ב א ו ת ך !!
אלינור לא ידעה מה לומר ואז היא אמרה …


תגובות (1)

תמשיכי

06/12/2013 13:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך