Story of my life -סיפור חיי פרק 8

23/12/2013 1135 צפיות תגובה אחת

-נקודת מבט לואי-

הארי סובב את הבקבוק ׳נייל שואל את קייט׳ והסתכל על נייל בעיניים חודרות שיעשה חובה עליו ועל קייט וראיתי את זה עליו שהוא מת שהוא יעשה חובה עם קייט..
׳טוב אז… קייט קייט קייטיייי! חובה עלייך ללכת ולנשק מהבנים את מי שאת הכי מחבבת -אבלללל זה לא הכול!! את צריכה לנשק אותו צרפתית ׳נייל אמר והסתכלתי על הארי ועל פניו נפרס חיוך מאוזן עד אוזן. 
׳טוב׳ אמרה קייט וקמה ממקומה לכיוון הארי והתיישבה מולו והחלה לנשק אותו באגרסיביות והם נפלו והמשיכו להתנשק. 
׳חמודים יש בימינו חדר ויש אותו בשפע אז אתם מוזמנים ללכת אליו׳ זאין אמר וכולם צחקו והם השתחררו מהנשיקה וקייט האדימה.

-נקודת מבט קייט-
׳חמודים יש בימינו חדר ויש אותו בשפע אז אתם מוזמנים ללכת אליו׳ זאין אמר וכולם צחקו ושמעתי את זה התנתקתי מהארי ואני בטוחה אבל בטוחה שהאדמתי רצח! 
׳בואי ׳ הארי אמר לי והלכנו לאיזה חדר ליד המדרגות ואני חשבתי שהוא לקח ברצינות את מה שזאין אמר לו ונבהלתי למרות שכאילו זה הארי זה האיידול שלי הבן אדם שאני הכי אוהבת ( אחרי אמא ואבא שלי כמובן חחחחח) 
׳תשמע בטעות נפלתי עליך וזה היה חובה שנתנו לי לנש..׳ ונעצרתי על ידי הארי ׳ קייט!!! ׳ הוא אמר ׳ מה ? ׳ אמרתי לו ׳ תשתקי כבר ׳ וסחף אותי לנשיקה עם מלא רגשות והבטן שלי מתהפכת ואני שמחה כל כך והוא בא להשתחרר מהנשיקה אך אני תפסתי בחולצה שלו ועשיתי אותה יותר אגרסיבית ובמשך 5 דקות התנשקנו ׳אוויררר׳ שנינו אמרנו ביחדד , אמאלהההה אשכרה נישקתי צרפתית את הארי סטיילססס!! 
׳שלחו אותי לקרוא לכם את..׳ ובדלת עמדה אמילי והסתכלה עלינו בשוק חחחחחחחח ׳את טיפ טיפה אבל רק טיפה מפריעה באלך לסגור את הדלת?׳ הארי שאל ואני צחקתי חחחחח ניגשתי אליה ואמרתי לה באוזן:׳תסגרי את הדלת אבל אל תספרי לאף אחד מה שראית כאן טוב ? ׳ והיא הנהנה וסגרה את הדלת.  
׳איפה היינו?׳ הארי שאל ותפסתי לו בחולצה ונישקתי אותו כמו שלא נישקתי בחיים והיו לי כבר חבר ששבר לי את הלב שהוא בגד בי , עזבו לא רוצה להיכנס לזה למרות שהייתה איזה פעם אחת התאהבתי אך חסמתי את עצמי מזה כי לא רציתי להיפגע … ומהשירים של וואן די נרגעתי והפסקתי לחתוך את עצמי .. כן לא סיפרתי .. הייתי חותכת לעצמי את הורידים בגלל החבר ההוא הבן זונה הזה ששבר לי את הלב.  
׳טוב בוא נחזור אליהם שלא יחשדו שקרה פה משו וזה .. ׳ אמרתי ׳לא קרה ?׳ הוא שאל אותי וחייך חיוך מאולץ כזה שאענה לו כן ׳קרה אבל אני מעדיפה לשמור את זה אני לא רוצה להיפגע..׳ אמרתי ׳טוב׳ הוא אמר עם פנים עצובות.
ניגשנו אליהם חזרה לסלון ׳היי קייט הארי רוצים לספר לנו מה קרה שם בחדר ??׳ ליאם ונייל שאלו ׳לא לא קרה כלום נכון קייט?׳ ׳כן לא קרה כלום׳ אמרתי. 
׳טוב אז נמשיך?׳ אמרתי ׳נמשיך׳ לואי אמר ונתן לי את הבקבוק לסובב ׳אמילי שואלת את לואיי׳ אמרתי.  
׳לואה לואה לואה… חובה עליך לקפוץ לבריכה עם הבת שיש לה את החיוך הכי יפה במעגל וזה עוד לא נגמר -לזרוק את הבן שאתה חושב שמוצא חן בעיניה׳ אמילי אמרה וכולם צעקו ׳אוווווווו׳ ׳טוב אמר לואי וניגש לכיוון אמילי והרים אותה וזרק אותה ׳קפואאאאא׳ היא צעקה , ׳יופי עכשיו תזרוק את הבן שאתה חושב שמוצא חן בעינייה׳ צעקתי לו וראיתי שהוא לא ניגש והוא קפץ בעצמו, ׳ אווווווו איזה חמודים אתםםםם׳ כולם צעקו ואז נייל צעק ׳בואו ניכנס לבריכהההה כפרה עליכם!!!!׳ ׳יאלהההההה זורם לי רצח ׳ נשמעו צעקות כאלה וראיתי את כולם קופצים לבריכה , חוץ ממני חחחחחח לא רציתי להיכנס יהיה לי קר.. ׳הייייייייי קייטי בואי׳ כולם צעקו ליייי! ׳ לאאאאא באה קפוא לייי׳ צעקתי להם חזרה ואז הרגשתי שאני לא על הקרקע וראיתי את הארי מרים אותיי, ׳הארייייייייי׳ צעקתי לו ואז כבר לא שמעתי כלום כי הייתי בתוך המים שידיו של הארי עוטפות , עוטפות אותי .


תגובות (1)

מושלם תמשיכיי

23/12/2013 07:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך