סורי שלא העלתי לא הרגשתי כל כך טוב וגם היה לנו אורחים בשבת אז...
מקווה שאהבתם❤

Story of my life-סיפור חיי פרק22

05/02/2014 1070 צפיות 3 תגובות
סורי שלא העלתי לא הרגשתי כל כך טוב וגם היה לנו אורחים בשבת אז...
מקווה שאהבתם❤

-נקודת מבט קייט-
׳למה משכת לה את החוט של הבגד ים!!!????׳ הארי צעק על עדי, בואנה הבן אדם רכושני בטירוף! וככה אני אוהבת אותו..׳די עזוב אותה היא לא עשתה את זה בכוונה׳ אמרתי להארי ׳סליחה דידה׳ הוא אמר לה והסתכל עלי לראות אם שמתי את הבגד ים ׳שמתי אל תדאג אף אחד לא ראה אותי׳ אמרתי להארי ׳אני מקווה מאוד׳ ועשה פרצוף מאיים לכל הבנים. 

-נקודת מבט הארי-
בואנה!!! התעצבנתי רצח!! היא משכה לקייט את החוט של הבגד ים! אני לא אתפלא אם הבנים ראו לה וואי איזה עצבים!טוב לא צריך להתעצבן הארי תירגע תירגע..
׳בואו נשחק משהו׳ קייט אמרה ׳בלי משחקים שכוללים להוריד לחברה שלי את החזייה שלה ב׳טעות׳׳ אמרתי והסתכלתי על עדי והיא חייכה , אחרי זה הסתכלתי על קייט והיא והסתכלה על לואי ונייל בואנה מה הם מתכננים? ׳אמת או חובה טוב לך יסתום, ואתה לא צועק שוב פעם על עדי!!!!׳ נייל אמר וצרפת לעדי את הצורה ׳טובב טובב׳ אמרתי וקמתי להביא בקבוק
-אחרי דקה בערך-
׳יאלה׳ אמרתי וסובבתי את הבקבוק ׳קייט שואלת את ליאם׳ אמרתי והסתכלתי על קייט ואחר כך על ליאם. 
׳ליאמו חמודד.. איזה חובה ניתן לך?? יש לי!! חובה עליך לעשות היקי לכל אחת מהבנות חוץ מאלינור!׳ קייט אמרה והתפלללתי שהוא לא יעשה לה ..ולמזלי התפילות שלי התגשמו , הוא עשה לעדי ונייל ליד עדי כולו אדום ואלינור עצבנית בצד, לא נורא כולה חובה. 
׳קחי לאב תסובבי׳ אמרתי ונתתי לה את הבקבוק ׳לואי שואל את הארי׳ היא אמרה , הופה הוא שואל אותי .
׳כן לו מה חובתי??׳ אמרתי ׳חובתך בובאררר היא לנשק את קייט בתוך המים, וקחו אייפון עם המגן של המים שתצלמו את זה׳ הוא אמר חחח הוא נתן חובה קלה מזה אני וקייט אין מצב שלא כול שעה אנחנו מתנשקים. 
׳בואי אמרתי ונתתי לה את היד וחטפתי את האייפון עם המגן מים שלו וקפצנו למים ׳אני מאוהב בך!׳ אמרתי לה בסוג של שפת הסימנים מתחת למים ׳טני מאוהבת בך!׳ היא החזירה לי והתנשקנו וצילמנו את זה עלינו למעלה יצאנו מהמים לקחנו מגבת והתיישבנו ׳הנה קחו׳ אמרתי ונתתי להם את האייפון ׳יפה יפה אחוי׳ זאין אמר לי ונתן לי טפיחה על הגב. 
׳יאלה בוא נעלה לישון׳ קייט אמרה ׳בואי נעלה לחדר שלנו׳ אמרתי לקייט ׳מאמי אני מעדיפה שהלילה נישן כל אחד עם הבנים והבנות ומחר נישן כבר ביחד׳ היא אמרה ׳וגם המזוודות עוד לא שם אז..׳ היא השלימה את משפטה ׳טוב לאב׳ אמרתי ונישקתי אותה צרפתית ארוכה מאדדדד ׳אחמממ אחממ׳ אמילי אמרה ׳טוב טוב לילה טוב לאב שלי!׳ אמרתי לה.

-נקודת מבט קייט-
׳נוווווו יאללה תנפחי תנפחי!!!׳ צעקתי על אמילי שישבה שם כאילו היא מלכת אנגליה ׳אל תצעקי עלי!׳ היא אמרה לי ביד כועסת ׳נוווו אבל תנפחו׳ אמרתי ובדיוק אלינור נכנסה לחדר ׳בואי הנה תנפחייייייייי׳ צעקתי על אלינור ׳למה למי יש יומולדת?׳ היא שאלה ׳ללאב׳ עניתי לה ׳את עושה לו מסיבה?׳ עדי שאלה ׳לא אני עושה לו בינינו׳ עניתי לה בדיוק שדחפתי לה בלון שהיא צריכה לנפח אותו ליד ׳טוב להתקשר ללואי שיביא אותו ?׳ אמילי שאלה ׳כן יאלה׳ עניתי והתחלתי להתרגש. 

-הערת כותבת-
אצלהם זה 7 בבוקר כרגע והם נמצאים בחדר שהארי שכר לקייט ולעצמו. 

-חזרנו לסיפור-
׳רגע רגע רגע חכי!!׳ אמרתי לאמילי בזמן שהיא התחילה לחייג ואז היא ישר ניתקה ׳צריך לקרוא לנייל ליאם וזאין׳ אמרתי וישר כל אחת הרימה את הטלפון והתקשרה ואני התקשרתי לזאין. 
׳זאין בוא עושים מסיבת הפתעה להארי בוא קומה13 חדר 400 יאללה מהר הוא בדרך׳ צעקתי לו בטלפון וישר ניתקתי.  


תגובות (3)

מהמםם תמשיכיייייי

05/02/2014 02:36

תמשיכיי

05/02/2014 02:39

סוף סוףהמשכת חולה על הסיפור הסה!!!!!! תמשיכי

05/02/2014 05:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך