אמיליה ג'ין בלו
פה המתח מתחיל לעלות והעלילה מתחילה להסתבך...
תגיבו!
אם יהיו מספיק תגובות אני יעלה את פרק 4 היום.
מסכן הארי, ומסכן לואי, ומסכנה אמי, ומסכנים כוווווווולם! :(

Strong – פרק 3 חלק ב'

אמיליה ג'ין בלו 10/01/2014 794 צפיות 2 תגובות
פה המתח מתחיל לעלות והעלילה מתחילה להסתבך...
תגיבו!
אם יהיו מספיק תגובות אני יעלה את פרק 4 היום.
מסכן הארי, ומסכן לואי, ומסכנה אמי, ומסכנים כוווווווולם! :(

המשך של החצי הראשון
תיהנו ^-^

פרק 3, חלק ב'

"נסיכה שלי, מה קרה? למה את עצובה?" ליטפתי את ראשה בעוד אני מצמיד את גבה אל בטני וחזי ונושק לה ברכות כמו שהיא אוהבת. "הארולד, אני…" היא נשמה עמוק וראיתי איך היא מתאפקת לא לבכות. "אני כל כך מצטערת…" היא פלטה ורצה למעלה, נוטשת את העיתון של היום על הרצפה, מעט מקומט וקרוע בצד. הרמתי אותו וקראתי את הכותרת של כתבת השער בכריכה:
"אלונור – בסימן שאלה?
האם ייתכן שאחד הזוגות הכי מוערצים בקרב בנות הנוער ה"דיירקשניות" ייפרד בגלל בגידה?
כבר מספר פעמים שהפפראצי ראו את הזוג החביב לואי טומלינסון מלהקת הבנים "וואן דיירקשן" וחברתו הטובה אמיליה בלו מתסובבים ביחד וממשיכים לנסות לשכנע שהם רק ידידים, אבל עכשיו אנחנו כבר לא מכנים להשאיר את זה בצד. המשך בעמוד 8…" העיתון נשמט מידי ונפל על הרצפה ועיניי נפערו לרווחה.
מה…? זה לא יכול להיות… זה בלתי אפשרי…
אין מצב שזה קורה לי!
מיד חטפתי את האייפון שלי ויצאתי מהבית בטריקת דלת רועמת אל תחנת האוטובוס שעמדה במדרכה ממול. תפסתי את האוטובוס אל הסטודיו, משם אל תוך האוטו שלי ולוילה, אל הבנים וללואי.
"איפה לואי?" אני מתפרץ אל תוך הסלון, בו יושבים כל הבנים חוץ מלואי. "היי האז, מה אתה עושה פה? לא הלכת לעזור לג'ם או משהו?" זאין שאל והזמין אותי להתיישב לידו אך סירבתי בתוף, העפתי את שיערי לאחור ויגבתי מעט זיעה מעל מצחי. "תגידו לי איפה לואי ואני לא אתעצבן יותר," נהמתי אליהם והם נרתעו ממני והצביעו שלושתם ביחד לעבר המדרגות המובילות לחדרים שלנו. הם כבר יודעים מה קורה כשאני מעוצבן, והם לא רוצים לעצבן אותי יותר כי זה לא ייגמר טוב.
עליתי מיד לקומה העליונה והתפרצתי לחדרו של לואי, שהיה מסודר באופן מפתיע ומצאתי שם אותו, אוחז באותו העיתון שאמי הביאה הביתה וקורא את הכתבה המלאה עליו ועל אהובת חיי. "תגי דלי, מה נראה לך שאתה עושה?! אתה רואה למה אתה גורם?! אין לך מושג! אתה לא יודע כלום! אני שונא אותך!" התחלית להוציא עליו את הכעס שלי אבל הוא עצר אותי בתנועת יד והושיב אותי על המיטה לידו. "מה קרה? למה את כל כך נסער?" הוא דיבר בקול רגוע וזה פשוט הוציא אותי מדעתי. "אל תעשה את עצמך! אתה יודע!" המשכתי לצעוק אבל הוא השתיק אותי שוב. "ראית את הכתבה הזאת? לעזאזל, אני פשוט שונא את הפפראצי האלה שמעוותים כל דבר. נכון?" הוא המשיך לדבר בשקט, כנראה מנסה להשפיע עליי. אבל זה לא יעבוד לו.
"הכתבה המחורבנת הזאת הרסה לי ולאמי את החיים! לך אפילו לא אכפת!" פלטתי ורציתי לחזור בי אבל כבר לא יכולתי. הרסתי לעצמי את החיים – עכשיו רשמית. "מה זאת אומרת לך ולאמי? אתה… מה קורה פה, הארי?" הוא המשיך לשאול אותי.
דאמט, מה עשיתי?!


תגובות (2)

תמשיכיייי

10/01/2014 04:02

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

10/01/2014 04:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך