לא לשכוח להגיב כפרותת חחחח מה?! ביושים

summer love סיפור על 1D פרק 3 + 4

26/06/2013 729 צפיות 5 תגובות
לא לשכוח להגיב כפרותת חחחח מה?! ביושים

היושים!! אני מתחילה לכתוב סיפור חדש אני בקרוב אעלה את ההקדמה בינתיים
summer love

נעצרנו והסתובבנו אל הדלת כל הבנות עמדו שם מצחקקות ומוחאות כפיים ממש משפחת סטיוארט המרקדת חחח ציחקקנו הרמתי את הכובע מהרצפה חבשתי אותו והלכתי לחבק את הבנות מייל הפופקורן לא עומד להישרף..? מקס שאל אני: אוי פאק! רצתי למטבח והוצאתי את הפופקורן מהמיקרו הבנות היו לבושות להופעה הם ישבו מסביב לבר הקטן במטבח שלנו החזקתי את הפופקורן ביד ובחנתי את הבנות אני: חח יפה לכם! הן עשו פוזות של פרחות ודאק פייס כמו מפגרות זה קטע שלנו לצחוק על פרצופים של פרחות ולחקות אותם הלכנו לסלון מקס וטום ישבו על ספה אחת והבנות על אחת אחרת וננסי הכלבה השמנה שלי על אמילי שישבה בספה של יחיד אני ישבתי על מקס והרגליים על טום אני: קופים מה אתם לובשים? מקס: לא יודע.. אני: לארון!!! טום: יופי טיפש למה לא אמרת שבחרנו כבר! הוא אמר ונתן למקס כאפת שטות אני: בנות שימו מה שבאלכם בטלוויזיה אנחנו כבר נחזור נכנסתי לחדר של הבנים זה חדר גדול בצבע לבן וירוק הצבע האהוב עלי הוצאתי מהארון של מקס וטום מכנס ג'ינס נופל שחושף את הבוקסר האפור שלו ולטום אותו מכנס רק בצבע בורדו למקס חולצה שחורה עם כיתוב לבן רשום עליה y.o.l.o ולטום חולצה כחולה עם כיתוב אפור רשום עליה my name is skrillx? ושני כובעי גרב לבן למקס אפור לטום הם התלבשו במקלחת ויצאו אני: חתיכים שלי!! חיבקתי אותם והם חיבקו אותי חזרה וצחקו טום: אוף מייל זה חרא כובע תסדרי לי אותו! אני: תינוק מגודל! ציחקקתי וסידרתי לו אותו מקס: מייל הצילו…? אני: בוא כבר טיפש! סידרתי גם לו את הכובע אני: טוב עוד כמה זמן צריך להיות שם? מקס: נסיעה של חצי שעה בערך אז אני חושב שאפשר לצאת כבר עכשיו.. טום: סבבה רק מייל אנחנו יחפים ואם זה תלוי בנו אנחנו יכולים לצאת עם העקבים של אמא… אני: מקס אדידס לבנות טום אדידס שחורות ושניכם את הגבוהות יאלה! ירדתי למטה הבנות ראו דימדומים חח לא יודעת למה אני לא מתה על הסרט הזה הוא סבבה… אני: שמנמנות נזוזה? הם: כן כל כך! הבנות נסעו עם טום באוטו ואני ומקס נסענו על האופנוע השחור של מקס גמלי יש אחד כחול ולטום ירוק אבל רציתי לנסוע עם מקס עלינו ונסענו אחרי חצי שעה הגענו למקום מקס וטום החנו את האופנוע והמכונית השעה כבר תשע וחצי… נכנסנו לאולם אני: איפה אנחנו יושבות? מקס+טום: שם! הם אמרו וצביעו על אזור ה-V.I.P אני: פאק מה?! מקס: כן אחוקה וי אי פי! טום: ורק שלכם אמרו לנו שאנחנו היחידים שם.. הבנות+אני: אתם כאלה מושלמים!!! קפצנו עליהם בחיבוק ענק עם כמה דמעות מזל שיש לנו איפור עמיד במים חח ;) התישבנו יש עוד רבע שעה עד לתחילת ההופעה אנחנו רואים רק את הבמה ולא את הדיירקשניות והן לא אותנו רק אנחנו את הבנים והם אותנו חזרה היה לנו משעמם אז זואי אמרה: סטיוארטים תרקדו משהו… אני: רוצים? טום+מקס: ברור למה לא… אני: סבבה טום שים skrillex bangarang .. נעמדנו במשולש מצד שמאל שלי טום ומצד ימין מקס התחלנו בתנועות רובוט ואז לגלים שאני עושה ואז לרצפה על הברכיים סיבוב ואז על הראש עם הידיים והרגליים פרוסות לצדדים כשבנים עושים מהצד אוו יא ואז בום אני כאילו קורסת והטום אוחז בי ומקס כאילו מחייה אותי חחח זה אדיר ואז במכה אחת משתטחים על הרצפה מתנשמים כזה חחח ואז שמענו מחיאות כפיים סיימון קאוול והבנים עמדו שם מרוצים האחים שלי חייכו ואני הסתובבתי אל הבנות מסמנת להם עם השפתיים אממא זה וואן דיירקשן! הרגשתי יד נוגעת לי בכתף הסתובבתי וראיתי את וואן די אומרים היי אנחנו וואן דיירקשן את והחברים שלך רוצים להיות הרקדנים שלנו בסיבוב ההופעות הבא…? אני: אם..שניה… רצתי אל מקס וטום קופצת אני: אוו מי מאדרפאקר גאד הם רוצים שנהיה הרקדני רקע שלהם במסע ההופעות החדש שלהם פליז תסכימו!! מקס: אבל מיילי… אני: בלי אבל מה אכפת לכם משלמים לכם על זה ואתם תהיו חלק מהצוות של האנשים הכי סקסים עלי האדמות!! טום: איכ ימגעילה בסדר! אני: יאיאיאיאיאי תודה תודה תודה אמרתי וקפצתי לטום על הגב הוא הוריד אותי ואמר אנחנו הולכים לדבר עם סיימון הוא אמר שניגש אליו… והארי נייל ליאם לואי וזאין בוהים בך… אני: יאי אתם זוכרים את השמות שלהם עבודתי כאן הסתיימה אתם דיירקשנים! אני יכולה למות מאושרת! הלכתי אל הבנים הארי: טוב אז לאנשים הכי סקסים עלי האדמות יש רקדני רקע חדשים..? אני: כן!! צעקתי וקפצתי עליהם בחיבוק הם החזירו לי חיבוק לקח לי דקה לקלוט מה עשיתי אני: אה אופס סליחה.. הם: זה בסדר… אני: טוב אני מיילי ושני הבנים שמדברים עם סיימון הם האחים שלי מקס וטום ואלה הן הבנות שאתם נשואים אליהם בלי שאתם יודעים גברת אמילי סטיילס זואי מאליק קייטלין טומלינסון וניקול פיין! הם: שתקי גברת הוראן! הבנים צחקו והתיישבו כל אחת לייד "אישתו" הארי: נעים לפגוש אותך סופסוף אישתי…הוא אמר ונישק לה את הלחי ציחקקתי וראיתי את זאין אומר לזואי: טוב אישתי מה שלום הילדים שלנו? זואי: הם איפשהו אצל סבתא שלהם אני חושבת אויש אני אמא גרועה חח היא אמרה מחייכת זאין: אני אבדוק אתזה בעתיד הוא אמר לה וחייך הסתכלתי על לואי וקייטלין לואי אמר: אם בייב קצת שיחקתי מחבואים עם בן הילד שלנו ואיבדתי אותו… קייטלין: לא נורא אפשר לבקש מהחסידה עוד אחד… לואי: חה הארי אמרתי לך שזה החסידה שמביאה ילדים לעולם! הארי: נכון… ואז הסתכלתי על ליאם וניקול ליאם: אל תדאגי לאב אני אחראי בניגוד לטיפשים האלה התאומות שלנו בבית עם הבייביסיטר שלהן ניקול: יפה לך אחראי בעלי… <3 נייל שאל אותי: ולנו יש ילדים? שאל במבטא האירי שלו אני: אל תשאל אתה כל כך אוהב אותי שיש לנו 46273 ילדים מה לעשות אהבה זה אהבה הוא צחק ואמר אהבה זה דבר מדבק רק ממבט אחד עלייך אני חולה אהבה הוא לחש לי באוזן צמרמורת עברה בגופי סיימון: בנים חמש דקות ואז תבואו לבמה..! סבבה הם ענו החלפנו מספרים עם הבנים נייל: אם.. מיילי שמעי אני רוצה לדעת אם את אוהב- זאת אומרת למה באת לראות אותנו היום? הוא עשה פרצוף לא מרוצה ממה שאמר ואז חייך אני: טוב אני דיירקשנית מאז האקס פאקטור בעצם אני אהבתי כל אחד ממכם בנפרד ואז גם ביחד אני סוגדת לכל אחד מכם אתם האיידולים שלי אני חולה עליכם הקול שלכם גורם לי לפרפרים בבטן (במיוחד שלך לחשתי מקווה שהוא לא שמע אבל הוא כן והוא חייך אלי..) אני מעריכה אתכם על מי שאתם ומה שאתם על מה שאתם עושים וזהו ביינתים אבל יש עוד המון סיבות אבל אין לך הרבה זמן נייל: יש לי את כל הזמן בעולם להקשיב לך הוא אמר שוקע בעניי ואני בעיניים שלו הוא רכן לעבי כשהינו סנטימטר מנשיקה נשיקה שחלמתי עליה כל כך הרבה! הארי צעק: נייל בוא עולים אני+נייל: אוף איתך הארי!


תגובות (5)

עאעאעאעאעעא איזה פרק מושלםם!!!!!!!!!
מחכה להמשך!!

26/06/2013 07:19

חח תודה אני אמשיך בקרוב D;

26/06/2013 07:29

המשך דחוף זה מושלם

26/06/2013 07:37

חחחחחח איזה פרק מושלםםם תמשיכייייייייי

26/06/2013 11:51

המשךהמשךהמשךךךך!!! אני דורשתתתתת המשךךךך!!!! 3> 3> 3>

07/07/2013 06:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך