A-188
פרק אחרון לעונה ואוווווווווווו !!
אז כן , תיהיה עונה שנייה , 20+ תגובות ומתחילה את העונה השנייה (שלא תיהיה ארוכה כול כך)
תגובות והערות על הסיפור והעונה מתקבלות בברכה

הבגדים של רום (כמו בפרק הקודם) -
http://www.polyvore.com/untitled_142/set?id=79433950

הבגדים של אביה (כמו בפרק הקודם) -
http://www.polyvore.com/untitled_124/set?id=76856299

Summer Love – פרק 21 – ואחרון לעונה (1D)

A-188 29/04/2013 1340 צפיות 26 תגובות
פרק אחרון לעונה ואוווווווווווו !!
אז כן , תיהיה עונה שנייה , 20+ תגובות ומתחילה את העונה השנייה (שלא תיהיה ארוכה כול כך)
תגובות והערות על הסיפור והעונה מתקבלות בברכה

הבגדים של רום (כמו בפרק הקודם) -
http://www.polyvore.com/untitled_142/set?id=79433950

הבגדים של אביה (כמו בפרק הקודם) -
http://www.polyvore.com/untitled_124/set?id=76856299

-נקודת מבט אביה-

רצתי אל הקומה השנייה , המשכתי אל הקומה השלישית בלי להתעקב בקומה של החדר שלי , שמעתי את רום מקללת ככול הניראה את לואי .
יצאתי אל המרפסת הפתוחה , השמים קיבלו גוון ורדרד והשמש עמדה לשקוע ברקע , היער הגדול מאחורי הבית השתרע לאורך מרחקים , זה הזכיר לי את היום בו אני ולואי הלכנו לאיבוד בתוך היער הזה , הזכרונות האלה רק הכאיבו לי יותר .
הרגשתי מין מועקה כזאת מכבידה עלי ולוחצת לי על החזה , הכול עומד להיגמר, ובלי שרצתי דמעות בודדות זלגו מבעד לעיני ונשרו על מעקה האבן שהקיף את המרפסת .
השמש הכתומה בשמים שעמדה לשקוע בהקה את בוהקה האחרון , לאט לאט צפיתי בשמש שוקעת אי שמה באופק .
והירח עלה אל השמים שהתמלאו אלפי כוכבים קטנים וזוהרים .
ההרגשה המוזרה הזאת שלחצה עלי לא הפסיקה , להפך רק התחזקה .
אני לא רוצה לעזוב את הבית הזה , אני לא רוצה לעזוב את לואי , אני לא רוצה שחופשת הקיץ הזאת תיגמר .
אבל אני לא יכולה לעצור את הזמן מלכת זה לא משהו שנמצא בשליטתי , חופשת הקיץ תיגמר , וכול אחד מאיתנו יפנה לדרך חדשה .
לפתוח דף חדש , בלי לואי , ליבי התכווץ במחשבות אלו , אני פשוט לא יכולה יותר הכאב חזק מידי , נתתי לדמעות לזרום חופשי על לחיי .
שמעתי קול מאחוריי , ראשי קדח , ופרפרים התעופפו בבטני , הקול הזה שאני כול כך אוהבת .
הוא התחיל לשיר את הפזמון של השיר שלהם summer love

'Cause you were mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

הקול שלו גרם לי לצמרמורת בגופי , לא יכולתי שלא להסתובב ולהביט בו שעל פניו אותו מבט כואב כמו שהוא סיפר לי ממקודם על מסע ההופעות שלהם ושאנחנו נצטרך להיפרד .
הדמעות זרמו בשטף על לחיי ונשרו אל הרצפה , שילבתי את ידי האחת בשנייה כדי לשמור על חום גוף , התחיל להיות קר מאוד , אחרי הכול הקיץ עומד להיגמר.

Wish that we could be alone now
If we could find some place to hide
Make the last time just like the first time
Push a button and rewind

הוא המשיך לשיר את השיר הזה שגרם לי לבכות , לא רציתי שהרגע הזה יגיע , אבל אנחנו חייבים להגיד להתראות , זה כמו שהוא שר , רק אהבת קיץ .

Don't say the word that's on your lips
Don't look at me that way
Just promise you'll remember
When the sky is grey

בלעתי את הגוש שחנק את גרוני , הקול היפה שלו הצטלצל באוזניי , ועיניו הכחולות טורכיז מיוחדות ננעצו בי וגרמו ללבי להאיץ את פעימותיו בתוך חזי .

Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer love

הוא שוב שר את הפיזמון , עצמתי את עייני מקשיבה למילים שכול כך מתאימות למצב הזה , לסיטואציה בה אנחנו נמצאים , כאילו השיר הזה נכתב עבורנו ועבור המצב הזה .

So please don't make this any harder
We can't take this any farther
And I know there's nothin that I wanna change, change

כול המילים שאמר כול כך נכונות , אני יודעת שאין שום דבר שהייתי משנה הקיץ הזה , והשיר הזה תיאר את כול הרגשות שלי ושלו .

Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer love
You always will be my Summer love
You will always be my Summer love

הוא שר את הפיזמון האחרון ונשבר בשורה האחרונה , הדמעות זלגו מבעד לעיניו היפות , כול כך כאב לי לראות אותו ככה נשבר מולי , זה לא מתאים לו , הוא תמיד מתנהג לידי חזק , גברי , הוא נתן לעצמו להישבר מולי .
הוא התקרב אלי , נתתי לו לעטוף את זרועותיו סביבי , ״אני כול כך מצטער , אני לא רוצה לסיים את זה ככה״ אמר לי בקולו הבריטי הכבד .
אני כול כך אוהבת את הקול הזה , כשהוא מדבר , כשהוא שר , כשהוא אומר לי את אותם המילים היפות שנוהג לומר לי בדרך כלל .
הנהנתי אליו בבכי , לא ידעתי מה להגיד רק חפנתי את ראשי בחזה השרירי שלו , הוא השעין את ראשו על שלי , ״את מבטיחה לא לשכוח אותי ?״ שאל בקול צרוד ושבור .
״אני מבטיחה , אני לעולם לא ישכח אותך , אני אוהבת אותך יותר מידי״ אמרתי שבורה , דמעותיי שזרמו מבעד לעיני זרמו כמו ברז ונספגו בחולצת הטריקו שלואי לבש .
״אתה מבטיח לא לשכוח אותי ?״ שאלתי בקול צרוד כמו של לואי , וגם בקולי נשמע המבטא הבריטי .
״אני מבטיח״ לחש באוזניי , קולו גרם לי לצמרמורת בכול גופי , ״אני אוהב אותך״ לחש לי שוב באוזניי .
״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו ועטפתי את ידי סביב צווארו .
הרמנו את מבטינו ביחד , הבטתי לתוך עיניו הכחולות טורכיז המיוחדות , והוא הביט לתוך עיני החומות , פיו נפשק מעט והוא התקרב אלי .
הוא נשק קלות לשפתיי ,
״You always will be my Summer love״ אמר וחייך אלי .
הנחתי את ראשי שוב על החזה שלו , נוצרת בראשי את הרגע הזה .

-נקודת מבט רום-

אביה לא הייתה בחדר שלה , כמה שאני אוהבת אותה אבל אין לי עצבים או כוח לחפש אותה , אני שבורה בעצמי .
נכנסתי לחדרי , פתחתי את המזוודות שלי על המיטה , התחלתי לארוז את חפציי מהארון והכנסתי לתוך המזוודה .
שמעתי קול מאחורי מכיוון הדלת , קול יפה וגברי שר .

Can't believe your packin your bags
Tryin so hard not to cry
Had the best time and now its the worst time
But we have to say goodbye

ליבי התכווץ למשמע קולו שר לי את השיר שלהם , הקול שלו כול כל מושך ויפה , אני יכולה לשמוע אותו שר כול היום ולא ימאס לי .
לא יכולתי להסתובב ולהביט בעיניו , ידעתי שאם אני יביט בעיניו החומות ירוקות אני ישבר ויבכה , ניסיתי להישאר חזקה , לקחתי נשימה עמוקה לראותיי שמתי לב שהפסקתי לארוז ככשמעתי את קולו שר אז המשכתי להכניס למזוודה דברים .

Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all

הוא המשיך לשיר , ועם כול מילה ליבי נשבר שוב ושוב , אני לא רוצה שהקיץ הזה יגמר , הוא כול כך יחסר לי אחרי שיעזוב .

'Cause you were mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

הוא שר את הפיזמון ושבר את ליבי לרסיסים , האהבה שיש בנינו היא רק אהבת קיץ , זה היה , והינה זה עומד להיגמר .
בעוד שבוע בדיוק , אני יעזוב וילך ללמוד באוקספורד פסיכולגיה בעוד שאביה תיסע לניו יורק ללמוד עיצוב .
הרגעים האלה שהיו בקיץ כול כך יחסרו לי , במיוחד זאין .
״בבקשה תפסיק״ אמרתי ברגע שהוא התחיל לשיר בית נוסף , הוא עצר , עדיין לא הבטתי בו ועמדתי בגבי אליו .
הרגשתי זוג ידיים שריריות עוטפות את מותניי ומסובבות אותי אליו לאט לאט , עייני פגשו בעיניו החמות ירוקות המהפנטות , דמעות זלגו על לחיי למרות שלא רציתי בכך , ידעתי שאם אני יפגוש בעינו היפות אני יתחיל לבכות .
הוא ניגב את הדמעות בעזרת כף ידו השרירית והחמה , שפתיו נצמדו לשלי .
ידיו עטפו את צווארו , והוא הניח את ידו על מותניי מצמיד אותי אליו לנשיקה מלאת להט ותשוקה .
״אני כול כך אוהבת אותך״ אמרתי בבכי כשהתנתקנו אחד מהשני , עכשיו גם על פניו נראה שובל דמעות קטן , למרות שזאין הבאד בוי החזק שלא בוכה , עכשיו הוא בכה .
הוא הצמיד את מצחו למצחי , ״אני אוהב אותך , אני לעולם לא יפסיק לאהוב ״ אמר לי וכול מילה שלו כמו חץ חד ודוקר בליבי .
הקיץ עומד להיגמר , וגם הבועה שבה חיינו כול הקיץ עומדת להתפוצץ .
להתפוצץ לי בפרצוף .


תגובות (26)

תמשיכיייייי

29/04/2013 12:51

מה לא מה וואיי דחוף עונה שנייה!!!!!!!

29/04/2013 12:52

אוווו :'( פרק מושלם, מחכה לעונה השנייה .

29/04/2013 12:54

המשך ועכשיו!!!! יש לך כתיבה מדהימה עמוקה כזאת שיכולה ממש לגרום לגוף להפוך את המילים שאת רושמת למציאות אהבתי מאד ומקווה שתמשיכי מהר לאב יו 3>

29/04/2013 12:56

חמודיייי תמשיכי;)
מחכה לעונה הבאה….
לאב
שובל

29/04/2013 12:56

יואווווו תמשיכיייע דחוףףףף!!

29/04/2013 12:58

מהמםםםםםם

29/04/2013 12:58

O_O אינמצב שהם נפרדים !!!
הם חייבים להיות ביחחחחד! (לואי+אביה , זאיין+רום)
אוווופ! תמשיכיייייי… ❤

29/04/2013 13:03

מדהים ! הורס ! עונה שנייה דחוף :)

29/04/2013 13:06

עונה שניה עונה שניה עונה שניה עונה שניה עונה שניההההההההההההה יואו דחוףףףףףף אני מאוהבת בסיפור הזההה הלוואי שהם לא ידעו בסווווף:((((( אוף הם כאלה חמודים ביחדדד

29/04/2013 13:09

תמשיכי!!!!!!!

29/04/2013 13:21

עונה שניה דחוף!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!

29/04/2013 13:22

איזה עונה מושלמת זאת הייתה!!!!
תתחילי כבר את השנייה..!!

29/04/2013 13:25

ידעתי שזה יהיה הפרק האחרון, כשסיימתי את הנקודת מבט שלך הרגשתי בזה..
אממא!
את לא מבינה אפילו כמה אני בוכה פה ! ואחשלי הזונה ייושב וצוחק עלייי
נו אבייייה :'(
זה מושלם ! כלכך מושלם !
תמשיכככככי מהרררררררררר ! ♥♥♥

29/04/2013 13:45

יאווו אביה אני יושבת ובוכה פה !
זה כזה עצוב ומרגשש ומושללם כמו תמיד !!
תממשייכיי אני לא יכולה לחכות כבר !!!♥♥

29/04/2013 14:00

Keep going!

29/04/2013 14:12

תמשיכי דחוף תתחילי כבר את העונה השניה!

29/04/2013 14:33

אעאע דחוף המשךךךךך

29/04/2013 17:58

אומייגדדדדדדדדדדדד אני בוככההההההההה!!!!!!!!!!!! תמשיכייייי והכי מהר שאפשרררררררררררררררררר!! אין את פשוט מוכשררררתתתת 33333>

30/04/2013 03:46

נו את ממשיכה ????

01/05/2013 05:44

את מתכוונת להמשיך?!??! אני במתחחחחחח!!

01/05/2013 05:57

מדהיםםםם!!!! זה כזה מושלםםםם….. אני לא מאמינה!! חח וואי אני בכיתי כשקראתי את הפרק…. וזה רק אומר שיש לך כישרון!!! כי הצלחת להעביר את הרגשות בצורה כזאת מוחשית….. יש לך כתיבה מדהימה ואת חייבת להמשיך!!! :) 3>

01/05/2013 07:53

פאאאק אני מכורה ! קראתי את זה שוב… בפעם השלישית מאז שהעלאת את הפרק !!
נו תמשיככי כבררר ! אני חייבת תעונה החדשה !
נוווווו אביהה אל תהרגי אותי ככה !
תמשיככי ♥

02/05/2013 04:52

בלי התגובות שלי.. ישלך בדיוק 20 ! אז יאלללה תמשיכי ! ♥

02/05/2013 04:53

חחחחחחח תודה לכולם חולה עליכם התגובות שלכן מעלה לי חיוך על הפנים !
ורומוש חיים שלי סורי שלא העלתי פרקים כי אני בטיול שנתי ועכשיו אני בדרך חזרה הביתה , אני ישתדל להעלות היום פרק ❤❤❤❤❤❤

02/05/2013 08:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני ממש מקווה שנהנת ♥
אני חופרת אני יודעת -,-
אבל אני חופרת רק כי ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש באאלי כבר המשך !
תסתדרי לך בבית וכשתוכלי תעלי ♥

02/05/2013 14:50
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך