~DJ-Malik~
יצא לי קצר, אבל אין לי כל כך זמן, הלימודים גוזלים ממני כל טיפת זמן אפשרית,סליחה (:

take me home-פרק 17.

~DJ-Malik~ 27/01/2013 941 צפיות 5 תגובות
יצא לי קצר, אבל אין לי כל כך זמן, הלימודים גוזלים ממני כל טיפת זמן אפשרית,סליחה (:

"3,2,1" צעקנו ונישקתי את דילן, "שנה טובה" הוא אמר וחייך אליי, חיבקתי אותו.
היינו במסיבת שנה חדשה אצל ג'ורג',חבר של דילן..
אני ודילן הלכנו יחד לפינה בצד, "אמה,אני רוצה שתדעי שאני אוהב אותך" אמר דילן ושילב את אצבעותיי באצבעותיו, הוא הסתכל עמוק בעיניי.
"גם אני אוהבת אותך" השבתי.
הוא חיפש משהו בכיסו, והוציא משם טבעת מדהימה.
אני מאוד מקווה שהוא לא הולך להציע לי נישואים!
"אמה,אנחנו לא הרבה זמן ביחד, אבל זה מספיק זמן בשבילי,תסכימי לקבל את טבעת ההבטחה?" הוא שאל כשעיניו נוצצות.
דמעה זלגה מעיני, "מבטיחה" אמרתי, הוא נישק אותי נשיקה מהולה באושר ושמחה.

"בוקר טוב" צעק ג'ייק, "בוקר טוב" מימלתי וחיפשתי בידיי אחר המשקפיים בשידה, מצאתי אותם והרכבתי אותם, "את אוהבת את המשקפיים החדשות שלך?" שאל ג'ייק, "ג'מה אמרה שמשקפי גיקים זה יפה, אז אני מרוצה!" השבתי..
"איך היה במסיבה?" שאלה ג'מה.
"היה ממש כיף" אמרתי וחייכתי,הם יצאו מחדרי.
הלכתי לחדר האמבטיה, צחצחתי את שיניי,שיערי היה עוד רטוב מהמקלחת המאוחרת..
לבשתי ג'ינס כחול עם קרעים וקרדיגן,נעלתי מגפיים בעלות עקב קטן וירדתי לקומה התחתונה.
"נהנת מהחופשה הארוכה?" שאלה ג'מה, "מאוד" השבתי וחייכתי.
ישבנו יחד לארוחת בוקר, דיברנו על המון דברים, אני ממש מעריכה אותם, למרות הקושי בזמנים, ג'מה קודמה עכשיו במשרתה וג'ייק בקושי ויכול לעזוב את משרדו כי הוא מנהל שם, ואת כל זה הם עושים כדי שלא יחסר לי כלום, אפילו שהמשכורות שלהם גבוהות ביותר!
גמרנו לאכול וג'ייק הלך למשרדו, אני וג'מה הלכנו ליום בנות.
התחלנו בקניית בגדים, עברנו למניקור ופדיקור, ריכלנו על כל העולם!
אח"כ קנינו עוד בגדים ונעליים,ועוד שטויות, ובשעה חמש בערב כבר התייאשנו.
חזרנו לבית, ג'ייק קיבל את פנינו בברכה, "ג'ייק,איך הצלחת לבוא?" שאלה ג'מה.
"ביקשתי ערב חופשי" הוא השיב, "יש" הרעתי, "אבא" אמרתי וחיבקתי אותו..


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא ממש עוקבת כי מסיבה מוזרה מאוד אני אף פעם לא מצליחה להכנס לפרופיל שלך אז מתי לעזאזל דילן ואמה חזרו????????????

27/01/2013 09:35

תמשיייכי!@#

27/01/2013 09:43

תמשיכיייייייייייייי
הסיפור הזה מהמם!!!!!!!!!!!!!!!
דילן ואמה שיחזרו!!!!

27/01/2013 10:08

אעאעאעאעאעאעא מושלםםם כמו כול שאר הפרקיםם תמשיכיייייי

27/01/2013 10:40

יאוו תמשיכיי זה מושלםם את פשוט מוכשרת תמשיכי גם אני המשכתי :)

27/01/2013 12:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך