demi_direction
חזרתיייי !! (: והיה כיף ^_^

TDKAU פרק 19

demi_direction 24/08/2013 964 צפיות 4 תגובות
חזרתיייי !! (: והיה כיף ^_^

"את לא תעזי.." אמרתי לג'יין, במבט תוקפני. "ידעתי שאסור לסמוך עליך.. ידעתי שאסור לי להתחבר אליך בכלל. היינו צריכות להיות רק אני ואנה, ואני לא מאמינה שהיא שכנעה אותי לנסות להתחבר אליך .. את ילדה זבל!" אמרתי לה את המילים האלה, בלי לחשוב בכלל. הייתי עצבנית. הייתי כועסת. לא האמנתי שהיא הולכת להרוס את החיים של החברה הכי טובה שליץ
"לא, אני לא. אני ממש לא ילדה זבל. אבל כמו שאמרת, אני ארצח מישהו כדי להשיג את המטרה שלי.." ג'יין אמרה לי, מחייכת חיוך מלא ארס, שרק גרם לי לרתוח עוד יותר. "עכשיו מה שקורה זה שאו שתשקרי לחברה הכי טובה שלך, או שתהרסי לה את הקשר עם הארי. במה את בוחרת?" היא שאלה אותי, עדיין מחוייכת. לא האמנתי שמישהי יכולה להיות עד כדי כך רעה, שהיא תהרוס את החברה הכי טובה שלה. שהיא תשבור אותה לרסיסים. "אני אתן לך זמן לחשוב, שלי. וכדאי שתחליטי מהר. כי אם את תחליטי לספר לה הכל, את לא תאמיני מה יקרה לך. אני לא אהרוס רק את החברות של הארי ואנה, אלא גם את של אנה ושלך. ותאמיני לי, אני מסוגלת." היא אמרה, וניתקה.
שיט, מה אני הולכת לעשות עכשיו?
לשקר לחברה הכי טובה שלי, או להרוס לה את הקשר עם הבחור שהיא אוהבת?
האמת, אני לא יודעת מה לעשות כל כך כרגע.. אבל אני אנסה לחשוב מה לעשות. אני אמצא פיתרון. אני לא אתן לה להרוס את חייה של החברה הכי טובה שלי ..
אני כבר אחשוב על משהו.

*נקודת המבט של אנה.*

"רוצה היום לעשות משהו?" הארי שאל אותי, מנסה להיות משכנע, אך סירבתי. הרגשתי קצת לא טוב, הראש שלי נורא כאב ורציתי לתפוס תנומה קלה.
"כואב לי קצת הראש, האמת.. עדיף שאני אנוח.." אמרתי להארי, מנסה לחייך.
"אוקיי.." הארי אמר לי, והצמיד אותי אליו. הוא שם את ידו על בטני, וישן איתי כפיות. חייכתי לעצמי. זה נורמלי שכל נגיעה שלי איתו, אני ישר מרגישה הכי ברת מזל בעולם?
אני פשוט אוהבת אותו.. ושום דבר שבעולם לא יפריד בנינו.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

התעוררתי, וראיתי לידי את הארי, מביט בי ומחייך.
"מה קרה?" שאלתי אותו, מתמתחת במיטה.
"כלום, פשוט את יפה כשאת ישנה.." הארי אמר לי, וגיחכתי.
"כן בטח.. אני נראית כמו מפלצת." אמרתי, וקמתי מהמיטה. ירדתי ללמטה, ולקחתי מהמקרר בקבוק שוקו קר. מזגתי לתוך כוס חד-פעמית, והתחלתי לשתות בסלון. התענגתי על הטעם המדהים של השוקו. אני ממש מתה על שוקו .. [הרגע שתיתי שוקו, אז הייתי חייבת להכניס בסיפור שוקו.]
הארי ירד במדרגות גם הוא, והתיישב לידי בסלון. הוא הניח את ידו על כתפי, והצמיד אותי אליו.
"אין יותר יפה ממך.." הארי אמר לי, וחייכתי.
"אין יותר חמוד ממך.." אמרתי לו, מחייכת, ולגמתי לגימה גדולה מהשוקו.
"אני אוהב אותך.." הוא אמר לי, ונישק אותי בראשי.
"אני אוהבת אותך.."
הטלפון שלי רטט, ונאנחתי. על הצג, היה רשום 'ג'יין'. מעניין מה היא רוצה. קמתי מהספה, התרחקתי קצת מהארי שישב על הספה והסתכל עליי הולכת, ועניתי.
"היי ג'יין!" אמרתי לה, מלאת מצב רוח.
"היי.. רק בגלל שאת חברה טובה, אני חייבת לספר לך משהו.. אני יודעת שאת נורא תכעסי, אבל רק שתדעי שאני מצטערת." היא אמרה לי, והתחלתי לדאוג. משהו קרה?
"מה קרה?" שאלתי אותה, קולי הפך להיות מודאג. מה היא צריכה לספר לי??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"קרה משהו?" הארי שאל אותי, כשחזרתי מבואסת ופגועה, והתיישבתי לידו על הספה.
"זה מבאס שאתה סומך על מישהו, ובסוף מתברר שהוא עשה הכל כדי להרוס את החיים שלך.." אמרתי להארי, וקמתי מהספה.
"אני עולה לנוח קצת.." אמרתי, ועליתי. אבל לפניי שאלך לנוח, רציתי לבדוק קצת למה הכל קרה. למה יצא שזאת שקראתי לה חברה שלי, שיקרה לי ככה ורצתה להפריד ביני לבין הארי. ועוד היא לא חשבה שאני אכעס עליה, וניסתה לדחות את זה כמה שיותר. פשוט מבאס! אם אי אפשר לסמוך עליה, מי יודע על מי אפשר לסמוך.. יש לי בסך הכל שתי חברות טובות. ג'יין ושלי. ואם על אחת מהן אני לא יכולה לסמוך.. אחת שציפיתי שהאויבים שלי יעשו לי דבר כזה, ולא החברות הטובות שלי.
מיהרתי להתקשר.. רק לבדוק למה היא עשתה את זה.

*נקודת המבט של שלי.*
"הלו?" עניתי לטלפון, ושמעתי מהקו השני את אנה.
"שלי, יש משהו שאת מסתירה ממני?" היא שאלה אותי. יכול להיות שהיא יודעת על ג'יין? יכול להיות שהיא סיפרה לה, ועכשיו אנה כועסת כי לא סיפרתי לה?
"איך אני יכולה להסתיר ממך משהו?" ניסיתי לחפות על השקר, דבר שרק גרם לה להתעצבן יותר.
"אני לא מאמינה ששיקרת לי, ושאת ממשיכה לשקר לי!" היא אמרה לי את המילים האלה, שגרמו לי רק להבין שהייתי אמורה לעזור לחברה שלי ולספר לה. אני חברה רעה.
"אני לא מאמינה שחשבתי שאת חברה שלי.." היא אמרה, קצת נרגעת מהעצבים ועברה למצב רוח פגוע. אני לא מאמינה שפגעתי בחברה הכי טובה שלי!
"אנה, אני מצטערת ששיקרתי לך.. לא רציתי שתפגעי!"
"כלומר, את הסתרת את זה ממני מאחורי הגב? ומה עוד תכננת לעשות??" היא אמרה, עצבנית. "יש לך מזל שאני והארי אוהבים אחד את השני. אני לא מאמינה שהאמנתי לכל המשחקים שלך, שאני והארי מושלמים ביחד.." היא אמרה, וזה הרגע שדי התבלבלתי.
"מה? אני עוד יותר מבולבלת עכשיו.." אמרתי לה, מחכה לתשובה שלה, שהיגעה די מהר.
"אני יודעת שאת אוהבת את הארי! ואני לא מאמינה שעשית לי את זה!!" היא אמרה, עצבנית. "ג'יין סיפרה לי הכל!"
היא ניתקה את השיחה לפניי שהגבתי בכלל, ואני התחלתי לחשוב.
למה ג'יין עשתה את זה? כדי לפרק את החברות שלי ושל אנה, או כדי לפרק את הזוגיות של אנה ושל הארי?

*נקודת המבט של שלי.*
"תקשיבי, אנה!! אני לא אוהבת את הארי!" התקשרתי בפעם ה-50 לאנה, ואמרתי כשסוף סוף היא ענתה לי.
"אם את חברה טובה, את תאמיני לי. ג'יין היא זאת שאוהבת את הארי.. אמרתי לה שאני אספר לך, כי אני לא יכולה להסתיר ממך דברים! ואז היא איימה עליי שהיא תהרוס את החברות ביני לבינך, ואת הזוגיות בינך לבין הארי.. אני כל כך מצטערת שלא סיפרתי לך, אני פשוט לא רציתי לאבד אותך! את החברה הכי טובה שלי, ואני בחיים לא אעשה לך דבר כזה, אנה.." אמרתי לה, בתקווה שהיא עדיין על הקו ומקשיבה לי.
"אני רוצה קצת לחשוב על זה.. אני אנוח קצת ואחזור אליך, בסדר?" היא שאלה אותי, נשמעת תשושה. ניתקתי את השיחה, ובמהירות התקשרתי לג'יין.
"ג'יין, אני לא מאמינה שסיפרת לה שאני מאוהבת בהארי!" אמרתי לג'יין בעצבנות, כשהיא ענתה לי. שמעתי אותה צוחקת.
"את לא הולכת לצחוק עוד הרבה, כי סיפרתי לה הכל. ותאמיני לי שהיא תאמין לי, כי אני החברה הכי טובה שלה.." אמרתי לה, ושמעתי אותה מפסיקה את צחוקה המרגיז, סוף סוף.
"אני לא כל כך בטוחה בזה, שלי.." היא אמרה, וניתקה את השיחה. שיט, מה היא מתכננת עכשיו?
*נקודת המבט של ג'יין..*
"הלו?" אנה אמרה, די בעצבים ורוגז.
"אני חייבת לדבר איתך, אנה.." אמרתי לאנה, מנסה להישמע הכי רגועה שיש.
"לא, אני חייבת לדבר איתך. את שיקרת לי? את מאוהבת בהארי, ולא שלי?" היא תקפה אותי בעצבנות.
"מה? לא, אני לא מאוהבת בהארי! זה מה שהיא סיפרה לך?" אמרתי, מנסה להישמע עצבנית. "אני לא מאמינה שהיא עושה ככה.."
"אני לא יודעת למי להאמין, בסדר?" היא אמרה, נשמעת עדיין עצבנית.
"זה לא הגיוני שאני מאוהבת בהארי, כי התקשרתי כדי לבדוק אם את יכולה לשדך לי את לואי. איך בדיוק אני אוהבת את הארי?" אמרתי לה, נאנחת. "בכל מקרה, אם את רוצה תאמיני לה.. אתן החברות הכי טובות, אני לא רוצה להפריד בניכן. אבל אם את יכולה, תאמרי ללואי דברים טובים עליי?" אמרתי לה, והיא נאנחה.
"מצטערת.. אני מאמינה לך." היא אמרה לי, וחשבתי בליבי שהצלחתי. "אם כבר, היא זאת ששיקרה. אם את מאוהבת בהארי, איך זה שבא לך בכלל את לואי?" היא אמרה,ופתאום קלטה. "רגע, את רוצה את לואי?"
"כן.. הוא נשמע ממש כמוני בזכר! הוא אוהב לעשות שטויות, לצחוק, להינות מהחיים.. והוא גם נראה טוב, שר מושלם ויש לו אישיות מושלמת. אני חושבת שהוא בדיוק הטיפוס שלי, והוא נשמע ממש נחמד!" אמרתי לה, מנסה לשכנע אותה שאני באמת מאוהבת בלואי. לואי באמת נחמד, אבל הוא לא באמת הטיפוס שלי. עם הארי זה נשמע לי יותר הגיוני להיות.. אבל אם אני רוצה לשכנע אותה שאני לא באמת מאוהבת בהארי, אני צריכה להתחיל להפעיל את כישורי המשחק המעולים שלי. כן, בנוסף לזה שאני זמרת מצליחה ומפורסמת, אני גם שחקנית לא רעה בכלל. שיחקתי בלא מעט סרטים, שזכו להצלחה רבה בעיקר בזכות שאני השתתפתי בסרטים האלו.
"אני מבטיחה שאני אדבר איתו בשבילך.." היא אמרה לי. "וחוץ מזה, אם את ולואי תצאו, אז את תבואי לכאן יותר! זה אומר שאני אראה אותך הרבה יותר!!" היא אמרה, מתלהבת.
"איזה מזל שישלי חברה כזאתי טובה.." התחנפתי אליה, וחייכתי לעצמי חיוך ארסי. "אין עליך!"
"טוב, אני אלך לנוח קצת.. נדבר?" אנה אמרה, וניתקתי את השיחה. אני לא באמת אוהבת אותה, אבל איך לומר את זה..
אני משתמשת בה. אני משתמשת בתמימות שלה נגדה.
הרי אני לא באמת רוצה שהיא תהיה חברה שלי.. היא בחורה דכאונית, שכל מה שהיא עושה זה להתלונן על החיים שלה. אבל נשמש בזה נגדה. וזה שהארי יודע את הסיפור חיים ה'מרגש' הזה שלה, רק משמש לטובתי. ובזמן שאני אהיה עם לואי, אני אנסה להרחיק בניהם הלי שהם ישימו לב. וכשהיא תלך לאקס פקטור? אני אוכל להתקדם קצת יותר עם הארי.. וכשהיא תחזור, אני אהיה זאת שתגור בבית של הארי. ואני אדאג שהיא לא תיכנס לתוך הבית הזה שוב.. אני יודעת לשלוט באנשים מסביבי, ככה שלשלוט בהארי ובאנה, זה הדבר הכי קל בעולם. כבר שלטתי באנשים שיותר קשה לשלוט בהם..


תגובות (4)

תמשיכי!!!!!!!!

24/08/2013 14:28

תמשיכיייי!!

24/08/2013 14:33

עאעאעאעאעא מה? למה אני צורחת?
אה כן להגיד? נו טוב את ביקשת חזרת
וחזרת וחזרת וחזרתתתתת! והאקשןןןן
מתחילללללללללל! ואני מתה על אקשן!!!
עאעאעאעאעאעאעאעאעא תמשיכי!

24/08/2013 15:56

ווואווו איזה פרק!! מושלמת שכמותךךךך!!! תמשיכי מהרררר

25/08/2013 11:02
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך