demi_direction
מקווה שאהבתן :)

TDKAU פרק 26

demi_direction 06/09/2013 811 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתן :)

פרק 26.

"אולי נקרא לנו little star?" ויולט הציעה.
" harmony??" קרוליין הציעה, בעוד שאני וג'סיקה עדיין חושבות. לא היה לנו שום רעיון לשם ללהקה, ומחר אנחנו כבר צריכות להיות בבתי השופטים. רצינו להיות מוכנות עם שם!
"מה עם Girls power? זה יכול להיות שם טוב." הצעתי, למרות שבליבי ידעתי שהוא לא טוב. אבל להפתעתי, הן דווקא התלהבו מהרעיון.
"כן!! כי הבנות, הן שולטות!" ג'סיקה אמרה, קופצת מהתנוחה שבה הייתה על הערסל, בחצר הבית של ויולט.
מאז שנהפכנו ללהקה, די התחברנו. די?! הן כל כך נחמדות! הן חברות טובות שלי, בדיוק כמו שאני ושלי חברות.
"זה שם מושלם, ננה " קרוליין אמרה לי.
"תודה קרול.." אמרתי לה, מחייכת. לא חשבתי שהוא באמת טוב.
"להקת גירלס פאוור!" ג'סיקה כבר ניסתה להתרגל לשם. "באמת שם טוב.."
"מקום ראשון, גירלס פאוור!" ג'סיקה כבר התחילה לחלום.
"תני לנו קודם כל לשרוד את בתי השופטים, ג'ס.." ויולט אמרה, ואנחנו צחקנו.
"וי צודקת.. קודם נעבור את בתי השופטים." צחקקתי.
אם עדיין לא שמתם לב, אני ושאר הבנות המצאנו כבר כינויים אחת לשניה. לשלישית. לרביעית.
אני ננה, לא יודעת מאיפה הן הביאו את השם הזה .. -,-
לג'סיקה קראני ג'ס, סתם כי אנחנו אוהבות את השם הזה..
קרוליין נקראת קרול, וויולט היא וי. (נשמע כמו האות V)
"אולי נתאמן על השיר שלנו למחר, סוף סוף?" וי שאלה, והוציאה פתאום גיטרה משום מקום. היא התחילה לנגן את האקורדים, ואני התחלתי לשיר, ראשונה.
" You shout it out
But I can't hear a word you say
I'm talking loud not saying much
I'm criticized but all your bullets ricochet
You shoot me down, but I get up "
כל הבנות פתחו את פיהן, בכדי לשיר.
" I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium "

שרנו בהרמוניה. כל אחת שרה בצליל אחר, מה שיצר קול מושלם ביחד. זה מדהים לראות ארבע בנות, שלא הכירו אחת את השניה לפני זה, ששרות כל כך יפה ביחד.
אני וג'ס שרנו רגיל, וי שרה קצת יותר גבוה, וקרול שרה נמוך, אבל לא יותר מידי נמוך, שזו הייתה המומחיות שלה.

" Cut me down
But it's you who have further to fall
Ghost town, haunted love " ג'ס התחילה לשיר. היה לה קול מושלם. לכולן היה קול מושלם.. עכשיו הבנתי שהשופטים צדקו בהחלטה שלהם לחבר אותנו כלהקה. היינו השילוב המנצח, ולכולם הייתה הרגשה שאנחנו ננצח באקס פקטור השנה.
" Raise your voice, sticks and stones may break my bones
I'm talking loud not saying much " שרתי שוב. היו לי הכי הרבה סולואים, כי הבנות טענו שאני שרה הכי יפה.
חזרנו שוב על הפזמון, שרות בכזאת התלהבות ושמחה. כששרתי איתן, הרגשתי איך כל הצרות שלי עוברות. הרגשתי שאני אדם חדש!
"הייתה חזרה טובה.." וי הניחה את הגיטרה בצד, ואמרה מחוייכת.
"מאוד טובה. אין מצב שאנחנו לא עוברות.." קרול התחילה להתלהב. אני הסתכלתי על השעון.
"אני צריכה ללכת.." אמרתי, קמה מהספה. "אני צריכה לעשות משהו חשוב היום."
"ביי אן!" הבנות אמרו, וקמו לחבק אותי. אני יצאתי מהבית של וי, ומתחילה לצעוד תוך כדי שאני מסתכלת בטלפון שלי. באמת יש לי משהו חשוב לעשות היום. היום, יום לפניי 'בתי השופטים', אני מתעמתת אחת ולתמיד עם הארי.


תגובות (8)

אעאעאעאעאעאאעאעא ברור שאהבנו!!!איזה שלמות,החלטתי לרחם עלייך ואני ירצח אותך רק בסוף:)את שמחה???
תמשיכיייייי

06/09/2013 17:04

ברור ששמחה :)
אם תישארו ערות אני אמשיך!

06/09/2013 17:06

תמשיכי!!

06/09/2013 17:08

אני שמחה שאת שמחה:)
ואני ערה…אההמ אההמ

06/09/2013 17:13

תמשיכיייי

06/09/2013 17:33

תמשייכיי

06/09/2013 17:40

אעאעאעאעאעאע השלמתי עכשיו את כל הפרקים שקראתי!!!!!!!
יואוווו ג'ן הזאתי….
תמשיכיייי מהרררררררררררררר!!!!!

06/09/2013 17:54

תמשיכי נונונונו

06/09/2013 19:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך