demi_direction
סתם כי לא רציתי לתת לכן לחכות :P
מקווה שאהבתן בננות !

TDKAU פרק 45

demi_direction 27/09/2013 880 צפיות 3 תגובות
סתם כי לא רציתי לתת לכן לחכות :P
מקווה שאהבתן בננות !

פרק 45

"היית מעולה!" שלי החמיאה לי על ההופעה, מחייכת. חייכתי אליה חיוך נבוך.
"באמת?" שאלתי אותה. "בכל מקרה, למה את פה? את לא צריכה להיות בבית החולים?!"
"הסכימו לי לצאת משם," היא אמרה לי. "רק בשביל הלילה. נראה לך שאני אפספס את ההופעה של החברה הכי טובה שלי?!" היא אמרה, מגחכת.
"אני לא מאמינה שבאת.." חיבקתי אותה. "רוצה להיכנס? ג'ס, ויי וקרול בפנים.."
"כ..כן." היא גמגמה מעט, נשמעת מבואסת.
"את מבואסת ממשהו?" שאלתי אותה, "קרה משהו?"
"לא.. לא. הכל בסדר" היא אמרה לי, מנסה להרגיע אותי. אבל עדיין הבנתי שלא הכל בסדר..
"הארי איתך?" היא שאלה אותי, ונכנסנו שתינו לבפנים.
"לא.." אמרתי, משפילה מבטי. "הוא בהופעה.. הוא לא יכול לצאת."
"לא נורא.. העיקר אני פה, את פה.." היא הרגיעה אותי, מחבקת אותי מהצד.
נכנסנו יותר לבפנים, והיינו ליד הבמה. כך שלא יכלו לראות אותנו, אך אנחנו יכולנו לראות את כל המתרחש על הבמה.
"אן!" קרול באה אליי, מחייכת. "לאן ברחת?!" היא חיבקה אותי, ולאחר מכן קלטה את שלי לידי.
"אה, היי שלי.." היא אמרה לה, מחייכת. "אני קרוליין, אם את לא זוכרת."
"ברור שאני זוכרת אותך, קרוליין.." היא אמרה, מחייכת. "איך אפשר שלא? אנה כל כך חופרת עליכן.."
"גם עליך היא מדברת הרבה." קרול התוודתה, ושלי נראתה מופתעת.
"באמת?"
"כן, באמת." אמרתי לה, "למה שאני לא אדבר על החברה הכי טובה שלי?"
"מקווה שרק דברים טובים.." שלי אמרה, מצחקקת. הצטרפנו אליה לצחוק. באמת יכול להיות מצב כזה שאני אדבר עליה דברים לא טובים ?!
על הבמה בדיוק סיימה לשיר לי בראון, זאת שניצחה במקום הראשון בשבוע שעבר. היא שרה את 'party in USA' , ועשתה ביצוע ממש מדהים. היא ירדה מהבמה, מחייכת.
"שמעתן מה השופטים אמרו עליה?" ויי התקרבה אלינו, ואמרה. "בדיוק את אותם הדברים שאמרו לנו!"
"אמרו עליה שהיא בלתי מנוצחת, שהיא בטח תהיה הזוכה הגדולה של האקס פקטור.." ג'ס פתאום הגיעה מאחוריי, ואני קפצתי בבהלה. "מה נבהלת ?!"
"בדיוק מה שאמרו עלינו." קרול אמרה לנו, "תהיה לנו תחרות נורא *נורא* קשה."
"אבל גם אתן מעולות.." שלי הצטרפה לשיחה, "כן, היא שרה יפה. אבל אני חושבת שהביצוע שלכן היה יותר יפה."
"ללא ספק, הולכת להיות לנו תחרות קשה." קרול אמרה, "היא מעולה."
בדיוק התקדמו לעברנו הלהקה 'טריי סטארס'.
"הנה הסנוביות," לחשתי לבנות, והן צחקו. חוץ משלי, כמובן, שלא הכירה אותן ממש.
"וואו, אני מרחמת על דמי," אמרה אחת הבנות, האמצעית. שמה הוא גרייס. היא בלונדינית עם שיער ארוך וחלק, ועיניים כחולות. היא חייכה את החיוך המעצבן שלה, שהוא מעצבן אותי רק כי הוא יפה. הייתה לה גומה בצד ימין, גומה שתמיד הזכירה לי את הארי. "היא נתקעה איתן."
"דמי מאושרת שאנחנו איתה." ג'ס אמרה לה, מבט עוקצני בפנייה. "צריך לרחם עליה אולי כי אתן נשארתן בתחרות."
"אתן אפילו לא שרות יפה!" אמרה הבת שנעמדה מימין לגרייס, ושמה מייגן. היא הייתה עם שיער חום, ארוך וחלק. עיניה ירוקות. אנחנו רק רתחנו יותר.
"הן שרות כמו הנעל שלי." השמאלית, ששמה בר, פתחה את פיה. בר היא בלונדינית עם שיער מתולתל, מגיע עד קצת מתחת לכתפיים, ועיניה בצבע חום דבש. שלושתן היו גם דוגמניות, אז מן הסתם הן גם נורא יפות. הן היו רזות דקיקות, ויכלו ללבוש כל מה שבא להן בלי שזה יראה עליהן מכוער. הן כמובן בחרו להתלבש בלבוש זנותי וקצר- סתם כי זה מושך את כל הבנים. בנות זולות, בקיצור.
"תני לי להיזכר איזה מקום אתן הייתן בשבוע שעבר.." ג'ס המשיכה לעצבן אותן, "מקום חמישי? כן, זה היה חמישי."
"אנחנו הרבה יותר טובות מכן" גרייס אמרה, משלבת את ידיה. "כולם פה יותר טובים מכן, אני בטוחה שבוחרים בכם רק כי את חברה של סטיילס הזה." היא אמרה, מצביעה עליי.
"בוחרים בנו כי אנחנו באמת שרות יפה," קרול אמרה. "גם אם היא והארי ייפרדו, אנחנו ננצח אתכן בטוח."
"אני בטוחה שאת רק מנצלת אותו, דנה. כשאתן תפסידו, את תזרקי אותו." גרייס אמרה, מחייכת חיוך מגעיל.
"קוראים לי אנה. לא דנה." אמרתי לה, והיא גלגלה את עיניה. "והיית מתה לחבר כמו הארי. אני לא מנצלת אותו, אני לא משתמשת בו.. אני אוהבת אותו."
"ממש מרגש." בר אמרה, והניחה את שתי ידיה על ליבה. "אני ממש בוכה."
"אוי, תסתמי בר." ויי אמרה. "תדברי רק כשיהיה לך משהו מעניין לומר."
"רק שתדעי, אני מאוד מעניינת." בר אמרה, מתחילה להתעצבן.
"אתן המשעממות כאן," גרייס קבעה. "וכדאי שתפסיקו לשעמם אותנו, אנחנו צריכות לעלות לשיר עכשיו.." גרייס אמרה, מסמנת לבנות ללכת ממנו.
"תיזהרו לא להרדים את הקהל!!" ג'ס אמרה להן, אבל אני לא בטוחה שהן שמעו. הן עסוקות רק בעצמן, ושומעות רק מה שהן רוצות לשמוע.
הן עלו על הבמה, ואנחנו הצצנו מאחורי הקלעים לכיוון הבמה. היינו חייבות לראות את צעקות הבוז!
הן התחילו לשיר, שלושתן, שיר שלא כל כך הכרתי.. הן שרו ושרו, ואנחנו השתעממנו מהשירה שלהן. את האמת, אני לא יודעת מה איתן, אבל אני שיחקתי אותה משתעממת. האמת היא שהן שרות די טוב, ואני בספק אם הן ייפסלו עכשיו. אבל, נקווה שכן. אין לי כוח לסבול אותן יותר כאן..
הן סיימו לשיר, נשמעו מחיאות כפיים רמות. האמת היא שלא הבנתי למה היו להן מחיאות כפיים יותר רמות משלנו.. כלומר, הן לא היו עד כדי כך טובות..
על מי אני עובדת? הן היו מדהימות .
"הביצוע שלכן, בנות, היה מושלם!" סיימון אמר, מחייך ומוחא כפיים.
"אין עליכן בנות. גם נעימות לכולן, גם שרות יפה.." פאולינה אמרה, מחייכת. אנחנו לא הבנו איך בדיוק הן נעימות לכולן, הריי כולם שונאים אותם. אבל, בסדר. אני לא אומר כלום.
"ללא ספק, זאת השירה הכי טובה שאי פעם שמעתי באקס פקטור!" קלי אמרה. "אני חושבת שבעוד כמה שנים, כבר נשמע על 'טרי סטארס' ועל כמה שהן מרוויחות הרבה."
"ללא לספק, אני גאה להיות איתכן." דמי אמרה, מוחאת כפיים.
גרייס מייגן ובר חייכו אל השופטים, והעיפו את מבטן לכיווננו. הן ידעו בדיוק איפה היינו, והרגישו מנוצחות. השופטים אמרו עלינו דברים הרבה יותר טובים.. ואפילו אני יודעת שהן היו ממש טובות.
הן ירדו מהבמה, התקרבו לכיווננו. "נראה אתכן מנצחות את זה!" גרייס אמרה, וצחקקה. שתי הבנות צחקקו אחריה.
"אני כל כך שונאת אותן." קרול אמרה אחרי שהתרחקו.
"גם אני, אבל.." אמרתי להן, בביטחון. לא מפחדת ממה שיאמרו לי. "הן היו די טובות.."
"בחיים אל תגידי את זה! אנחנו פי אלף יותר טובות!!" ג'ס אמרה, ואז נאנחה. "נו, על מי אני עובדת? הן היו מעולות.."
"אבל אני בטוחה שאתן טובות יותר." שלי אמרה. "אני לא בטוחה, אני יודעת."
"טנקס, שלי.." אמרנו לה, מחבקות אותה.
"אני מקווה שיצביעו לנו יותר.. שלא נתן להן להרגיש שהן מנצחות." אמרתי להן. "אבל גם אם כן, זה לא אכפת לי. אנחנו לא פה בשביל לנצח.. אנחנו פה בשביל הכיף."
"צודקת ב-200%" ג'ס אמרה לי. "איך את יודעת להרגיע.." היא חיבקה אותי, ומהצד ראיתי את שלי, מסתכלת עלינו בעצבים.
מה יש לה ?!


תגובות (3)

תמשיכי מושלםםםם

27/09/2013 13:45

תמשיכיהדחוף!!!!!!!

27/09/2013 14:19

תמשיכי

27/09/2013 14:47
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך