demi_direction
מקווה שאהבתן :)
ולקוראות של ליטל טינגס, אתן בטח שואלות למה לא העליתי פרק מלא זמן.. אז הסיבה היא שהסיפור נמחק לי מהמחשב, ואני די מנסה לשחזר אותו אבל אני לא זוכרת הכל. אז ייקח לי זמן, אבל אני אעלה אותו בסוף.
דרך אגב, אתן יודעות שעוד מעט הסיפור הזה נגמר, ליטל טינגס נגמר ואני מתחילה שני סיפורים חדשים?
אחד על תוכנית ריאליטי שאמרתי שאני אעשה, וכבר עשיתי הרשמה והכל..
והשני זה............... העונה הרביעית *והאחרונה בהחלט* של אני והארי! והפעם עם הפתעות חדשות :)
יש למה לחכות!!! אם יהיו הרבה תגובות אני ממשיכה עכשיו .

TDKAU פרק 55 + הודעה על ליטל טינגס.

demi_direction 18/10/2013 931 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן :)
ולקוראות של ליטל טינגס, אתן בטח שואלות למה לא העליתי פרק מלא זמן.. אז הסיבה היא שהסיפור נמחק לי מהמחשב, ואני די מנסה לשחזר אותו אבל אני לא זוכרת הכל. אז ייקח לי זמן, אבל אני אעלה אותו בסוף.
דרך אגב, אתן יודעות שעוד מעט הסיפור הזה נגמר, ליטל טינגס נגמר ואני מתחילה שני סיפורים חדשים?
אחד על תוכנית ריאליטי שאמרתי שאני אעשה, וכבר עשיתי הרשמה והכל..
והשני זה............... העונה הרביעית *והאחרונה בהחלט* של אני והארי! והפעם עם הפתעות חדשות :)
יש למה לחכות!!! אם יהיו הרבה תגובות אני ממשיכה עכשיו .

פרק 55

*נקודת מבט אנה.*

"תלך ממני." ביקשתי מהאנס. "בבקשה.."
"לא, אני לא אלך ממך." הוא אמר, מחייך חיוך ממזרי. "אני רק רוצה טעימה קטנה ממה שהיה באותו הערב.."
"בבקשה, תלך." אמרתי לו, מתחילה לדמוע. "אני רוצה שתלך."
"אני רוצה הרבה דברים, אבל לא מקבלים הכל." הוא אמר לי, ואני בלעתי רוקי. "אבל את יודעת טוב מאוד שאני הולך לקבל את זה, אני הולך לקבל עכשיו את מה שאני רוצה."
"ת..תלך.." גמגמתי, בוכה. לאט לאט התמונה התבהרה יותר. אותו מפשיט אותי, בתוך הרכב, צוחק את הצחוק הממזרי שלו, והמבט שהוא תקע בי נתקע לי במוח. במבט הרשעי הזה, כאילו הוא קיבל בדיוק מה שרצה. לאט לאט התחלתי להזיע יותר, לפחד ואפילו לנשום בכבדות.
הוא התקרב אליי, תפס בידי ומשך אותה חזק. הוא היה נורא חזק, ולא משנה כמה ניסיתי להתנגד, הוא משך אותי.
המשכתי לבכות, וידעתי בדיוק מה הוא עשה. הוא פתח את המכונית שלו, וזרק אותי לשם. נחבטתי קלות מהמושב, ונשרטתי בידי, בדיוק איפה שפעם היו החתכים שלי. הכאב היה רב, והמכות מהפעם הקודמת התחילו לכאוב גם. הוא סגר את הדלת, ונכנס למושב הנהג. ופשוט.. התחיל לנסוע.
"לאן אתה לוקח אותי?" שאלתי אותו,שומעת אותו מצחקק.
"לבית שלי." הוא ענה, בפשטות. "אנחנו הולכים לשם."

*נקודת מבט הארי.*

"אתה שתית יותר מידי." זאיין אמר לי, "אני מכיר אותך מספיק טוב, וזה לא ייגמר טוב כשאתה שתוי.."
"המשקה הזה באמת טוב." אמרתי לו, "וחוץ מזה, אני לא שתוי." צחקקתי. אני לא יודע למה, צחקקתי. כנראה זו השפעת האלכוהול..
זאיין הסתכל קצת על כל המועדון, והיה נראה שהוא מבולבל מעט. לא ידעתי למה, אבל הסקתי שהוא הולך לומר לי.
"אתה יודע איפה אנה? כל הבנות פה ביחד חוץ ממנה."
"אין לי מושג איפה היא." אמרתי, לוגם מעט מהמשקה האחרון שלקחתי מהברמן. זאיין חטף מידי את הכוס. "היי, תחזיר לי!"
"החברה שלך לא נמצאת במועדון, ואתה אומר לי להחזיר לך את השתייה?" זאיין שאל אותי, ואני נאנחתי.
"ברור שהיא במועדון, בטח היא הלכה לשירותים או משהו.." אמרתי, ובדיוק פרי הגיעה ונתנה לזאיין נשיקה בפיו. זאיין החזיר לה נשיקה, ואני גלגלתי עיני בגועל. לא יודע למה, תמיד הגעיל אותי לראות זוגות מתנשקים.
"את יודעת איפה אנה?" שאלתי את פרי, כשהיא וזאיין ניתקו את הנשיקה. היא הביטה בי, חושבת מעט.
"לא." היא ענתה לאחר כמה שניות של מחשבה.
"כשהגעתי היא לא הייתה פה.. למה, קרה לה משהו?" היא שאלה, ואנחנו הנדנו ראשנו לשלילה.
"אנחנו לא מוצאים אותה," זאיין אמר, והיא הסתכלה עלינו במבט מבין.
"את יכולה שניה לשאול את הבנות?" שאלתי אותה, והיא הנהנה.
"בטח!" היא נתנה לזאיין נשיקה על הלחי והלכה לכיוון הבנות. היא פטפטה איתן מעט, והתקדמה לכיווננו.
"יכול להיות שהיא פשוט בשירותים." אמרתי לזאיין, "אתה לא צריך להיות כזה מודאג."
"כנראה אתם כן צריכים להיות מודאגים," פרי הגיעה לפתע ואמרה. "לפני חצי שעה היא אמרה שהיא יוצאת לנשום אוויר, ולא חזרה."
"שיט." אמרתי, וקמתי ממקומי על הבר, יוצא מחוץ למועדון. הסתכלתי לצדדים, וראיתי אותה. צעדתי צעד לכיוונה, אך כבר ראיתי בן אחר מגיע אליה. תופס את היד שלה, ומושך אותה.
"אנה!!" צעקתי, ורצתי לכיוונם. אך הם היו רחוקים מידי, וכנראה ולא שמעו אותי. לא הספקתי לרוץ חצי מהדרך, וכבר הוא זרק אותה במכונית, נכנס בעצמו והתחיל לנסוע.
בלי לחשוב יותר מידי, הוצאתי את מפתחות המכונית מתיקי, נכנסתי במהירות לרכב ונסעתי לכיוון שבו הרכב נסע, מקווה שאצליח למצוא אותו.


תגובות (6)

תמשיכי

18/10/2013 13:59

פאק.תמשיכי דחוף!!!!!!
אני לא יכולה לחכות תמשיכי מהר ובאסה שהסיפור עומד להיגמר :(
אבל בכל זאת תמשיכי!!!!

18/10/2013 14:18

תמשיכי!!!
ויש אני מאוהבת בסיפור אני והארי!!!

18/10/2013 14:41

את רוצחת! תמשיכייי ורק שזה לא יגמרררר!!

18/10/2013 16:16

עככככשייייו תמשכיייי מוושלם

18/10/2013 18:17

אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!אז תמשיכי!!!

19/10/2013 11:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך