larry forever
זיאם שפירס- התגלו

תגיבו♥

THE KISS- וואן שוט זיאם

larry forever 02/09/2013 2729 צפיות 7 תגובות
זיאם שפירס- התגלו

תגיבו♥

"מתרומם." ליאם צעק לעבר לואי שהחזיק בידו של הארי.
"הומו מסריח." זאין צעק לעברם גם.
לואי והארי התעלמו משני הבחורים המרושעים והמשיכו בדרכם לכיתה.
"אני שונא לעשות להם את זה." זאין אמר לליאם משפיל את ראשו לרצפה.
"גם אני, אבל עדיין, אנחנו חייבים או שגם אנחנו נסבול מכך." ליאם אמר מניח את ידו על כתפו של זאין.
"כן, אבל לא ברמה כל כך נוראית, ליאם אנחנו לא גייז." זאין אמר הולך לכיוון הלוקר שלו.
"אתה מכיר את בראד, הוא עשה לנו 'טובה' והוציא אותנו מהחרא אז פשוט תעשה מה שהוא אומר ותסתום." ליאם אמר לזאין פותח את הלוקר שלו ומוציא ממנו ספר היסטוריה.
"אתה בא אלי היום? יש לנו שיעורים במתמטיקה." זאין הסתכל על ליאם.
"ברור." הוא אמר והלך לכיתת ההיסטוריה, זאין אחריו.

**

"היי אחי." זאין אמר לליאם פותח לו את הדלת.
"היי." ליאם אמר הולך לחדר של זאין בידענות, מכיר את הבית כמו את כף ידו. זאין הלך למטבח מוציא בקבוק שתייה מן המקרר וכוסות וחטיפים מן הארון, מעלה אותם לחדרו.
"אז מתמטיקה? כיף אה?" ליאם אמר בציניות גורם לזאין לצחקק.
"מה אני יכול לומר לך? מדהים."
זאין התיישב על המיטה ליד ליאם פותח את הספר, מקריא לליאם תרגיל מסובך. ליאם כתב את התרגיל במחברת והחל לפתור אותו. זאין עשה כמותו עד שצלצול הודעה בקע מן הנייד של זאין. ליאם הרים את ראשו והסתכל על הנייד של זאין שהונח על השידה.
"בואו נראה מי כתב לזאין הודעה." ליאם גיחך והרים את הנייד מן השידה גורם לזאין לזנק עליו ולנסות לקחת את הנייד מידו, שניהם נפלו מן המיטה בחבטה, הנייד עף מידו של ליאם מתפרק על הרצפה, זאין הסתכל על פניו שלך ליאם המגחך, פנוי הרצינו כאשר הוא שם לב לעיניו החומות של זאין שבוהות בו. זאין הסתכל על שפתיו של ליאם לראשונה, או שלא, הוא לא ממש זוכר, הן נראו לו כל כך מפתות, הוא נראה כל כך יפה.
ליאם חייך אליו, זאין לא ממש חשב כאשר הוא הניח את שפתיו על אלו של ליאם, ליאם היה מעט בשוק, אך לאחר כמה שניות הוא נישק אותו בחזרה. זאין פתח מעט את פיו נותן ללשונו של ליאם להיכנס לפיו. ליאם ליקק את שפתו התחתונה של זאין, זאין הרים את שפתיו מאלו של ליאם גורם לו לפתוח את עיניו.
"אתה כבד לי." ליאם גיחך גורם לזאין לקום ממנו במהירות.
"אממ בוא נשכח מזה אוקיי?" זאין הסתכל על ליאם המגחך.
"ואם אני לא רוצה לשכוח מזה? כי בוא נאמר את האמת, זה היה פאקיניג מדהים." זאין הסמיק מעט משפיל את ראשו.
"זאין אני מרגיש כלפיך משהו, תמיד הרגשתי, אבל פחדתי, אבל… הנשיקה, היא הרגישה כל כך אמיתית, אתה לא יכול לומר לי שאתה לא מרגיש כלום כלפיי." ליאם אמר מסתכל על עינוי של זאין.
"ליאם, אני מחבב אותך." זאין אמר גורם לליאם לחייך בשמחה.
"אז? אנחנו כאילו ביחד?" ליאם שאל.
"נראה לך?" זאין אמר גורם לו להפשיל את ראשו באכזבה.
"אתה צריך להזמין אותי לצאת קודם, נראה לך שאני לא אכנס למערכת יחסים עם אדם שאני לא יוצא איתו?" זאין אמר מצחקק מעט.
"אז אם כך, זאין מאליק, האם תסכים לצאת איתי?" ליאם אמר ברשמיות מזויפת.
"ברור." זאין אמר מסתכל לעיניו של זאין.

**

"אנחנו כל כך מצטערים, על הכל זה פשוט, לא הייתה לנו ברירה." זאין אמר ללואי ולהארי.
"מה זאת אומרת? אתם פגעתם בנו ככה, כי לא הייתה לכם ברירה?" הארי אמר מחזיק בידו של לואי.
"זה בראד, לפני שהגעתם לבית הספר הזה, סבלנו מהתעללויות, ואז הגעתם, ובראד מצא קורבן חדש, ואמר לנו שאם נציק לכם, אז, הוא יוציא אותנו מזה, וככה זה קרה, ואנחנו מצטערים, ואנחנו מבינים כמה זה פגע בכם, כי אנחנו כמוכם." ליאם אמר גורם להם לחייך בהבנה.
"אתם זוג?" לואי שאל אותם.
"כן." זאין אמר מחזיק בידו של ליאם.


תגובות (7)

את כותבת יפה.. אבל זה יותר מידי גייס מה שהם לא

02/09/2013 07:19

את כותבת מדהים אבל זה מעצבן אותי כי אני לא מאמינה שהם הומואים…

02/09/2013 07:27

חעחעחעחע מתי הם יצאו מהארון? XD

02/09/2013 07:29

זיייאאאם פוראווור
אני לא זיאם שיפר אבל אני מאוד אוהבת שהם חברים טובים :)

02/09/2013 07:34

הכתיבה יפה למרות שהם ממש לא הומואים!!!

14/09/2013 14:32

אני לא זיאם לא סופיאם ולא זרי אבל הסיפור ממש יפה ואני לארי שיפר ♥♥

19/04/2014 14:07

אני לא זיאם לא סופיאם ולא זרי אבל הסיפור ממש יפה ואני לארי שיפר

19/04/2014 14:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך