Yael.B
הפאנפיק עצמו יהיה בשנת 2019 רק בפרקים הראשונים הוא יהיה בשנת 2014. תהנו לכן!(:

The Last Word – פרק ראשון

Yael.B 24/03/2014 1064 צפיות 15 תגובות
הפאנפיק עצמו יהיה בשנת 2019 רק בפרקים הראשונים הוא יהיה בשנת 2014. תהנו לכן!(:

2014
הבית היה חשוך לגמרי ולא היה בו ניצוץ של אור. שברי זכוכית של בקבוקי אלכוהול היו בכל מקום אפשרי, הריח הנוראי של האלכוהול התפזר לאורך כל כניסת הבית ולסלון, בפינת הסלון היה אפשר לראות דמות שבהחלט היה אפשר לזהות שזו אישה; רגליים דקיקות ומלאות בשריטות שכבר ממזמן הפכו להיות צלקות היו צמודות לגופה של האישה, ידיה עוטפות את פלג גופה העליון בחיבוק וראשה היה קבור בין רגליה.

"היה לי הכול." קארי התחילה למלמל לעצמה ודמעותיה המשיכו לנזול מעיניה הירוקות-אפורות, היא אספה את שיערה שהיה לא ארוך במיוחד וצבעו היה שטני. קארי קמה ממקומה כששמעה שהדלת נפתחת והאור הצליח לחדור לבית בגלל המנורות שהיו לכל אורך הרחוב.

"מה לעזאזל?" קול שהכירה זמן רב דיבר, היא בהחלט זיהתה את הקול – זה היה הארי. קולו היה מופתע ואפשר להגיד המום, וכמובן שבצדק. קארי הייתה חולת ניקיון מאז ומתמיד, אם היא הייתה פיקחת עכשיו היא הייתה מוציאה את כל הסמרטוטים שדאגה לקנות ואת כל חומרי הניקיון שהיו רבים ממה שאפשר לתאר.

"אתה צריך ללכת מפה." קארי הזהירה את הארי מעצמה, היא כבר לא מי שהיא הייתה מאז ששניהם נפרדו לפני כחודש וחצי בדיוק. היא הפכה להיות אפלה ודיכאונית, "תני לי לעזור לך לסדר את זה" הארי לא הקשיב לקארי והדליק את האור, זה גרם לעיניה להתכווץ ולמצמץ פעמים רבות עד שהתרגלה.

קארי התקרבה אליו וזה נתן לו אפשרות לסקור אותה; היא הייתה לבושה במכנס קצר וגופייה שחשפה קצת מחזייתה שהייתה בצבע שחור, גופה היה מכוסה בשריטות שעשתה לעצמה במהלך התקופה האחרונה שנראתה כמו נצח והעיניים שלה היו אדומות מבכי.

הארי תפס את ידה ולקח את המעיל שהיה זרוק בצד של הדלת והלביש אותה, הוא משך אותה החוצה לעבר מכוניתו האפורה, מי שלא היה מכיר את הארי היה חושב שהוא קונה את אותה המכונית כל חודש בגלל ניקיונה והסדר שהיה בתוך המכונית לעומת גברים אחרים שהיו רווקים.

כוחו היה רב משל קארי ולכן לא יכלה להתנגד בנוסף לזה שהיא שיכורה, "תיכנסי למכונית." היא הקשיבה לו ונכנסה אל תוך המכונית, "לאן אתה לוקח אותי?" קארי אמרה בקול שבקושי היה ניתן לשמוע אותו.

הנסיעה הייתה שקטה ומלאת מבטים, בעיקר נעיצות עיניים של הארי שהיה עדיין מזועזע מאיך שהיא נראית "אני לוקח אותך לבית שלי" הוא אמר שובר את השתיקה, "אני לא רוצה לחזור לשם שוב." היא בהחלט לא רצתה לחזור, היא ידעה שהזיכרונות שלהם ביחד צוחקים יחזרו למוחה ויקיפו אותה באהבה בלתי אפשרית.

המכונית נעצרה כשהרמזור שינה את צבעו לאדום, וזה נתן זמן להארי לחשוב, הוא ידע מה הפרידה תעשה וכמה היא תשבור אותם אבל הוא ידע שהוא חייב לשמור על קארי מהחיים שלו. הצבע של הרמזור חזר להיות ירוק והארי נשאר במקום, הוא מבין שהוא לא מסוגל להשאיר אותה לבד אבל מה אם היא באמת צודקת?

הוא לקח פנייה חדה אפילו מידי שגרמה למשאית שהייתה ליד לפגוע בצד האחורי של המכונית, להארי לא היה שליטה על המכונית ומכך המכונית התקרבה לשולי הכביש והתהפכה. קארי שלא הייתה חגורה התנגשה בזכוכית הקדמית של האוטו וגרמה להתנפצותה, הארי היה הפוך וכשהחגורה יצאה ממקומה נפל על גגה של המכונית.

כעבור כמה דקות רעשי אמבולנס נשמעו באזור, זה גרם להארי לזוז מעט ולקרוא לקארי, אבל הדבר היחידי שראה היה המעיל שלה מכוסה בדם.


תגובות (15)

יש לך כתיבה מעולה, אך אני ממליצה לך טיפה להאריך את הפרקים הבאים, חוץ מזה זה מדהים!

24/03/2014 17:55

*הזהירה
וואו… דיי ..עצוב…
אני רוצה לקרוא את ההמשך !
אהבתי מאוד את ההתחלה, דיי אפלולית אבל אחר כך מתבררת (אני וההגיון שלי)
ו..עוד הפעם- אשמח עם תמשיכי ^-^

24/03/2014 17:56

אוקי ותודה(:

24/03/2014 18:01

דרך אגב אני אשמח אם תעלי פרק בקרוב כי אני יושבת פה ולא יודעת מה לעשות עכשיו XD

24/03/2014 18:08

אני חושבת שאני יעלה פעם בשבוע או שזה יהיה כל יום שני וחמישי

24/03/2014 18:12

    סבבה מחכה לפרק הבא ^-^

    24/03/2014 19:42

תמשיכי. אחד הסיפורים היחידים על מפורסמים שאני קראתי בהנאה.

24/03/2014 19:47

    אני שמחה לשמוע, פרק הבא ביום חמישי!(:

    24/03/2014 19:57

זה מושלם תמשיכיי
יש לך כתיבה ממש טובה

24/03/2014 19:54

    אויש תודה!

    24/03/2014 19:57

זה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש יפה!!!! ואפילו מהמםםםםם חחחח קיבלתי את המייל שלך ורציתי להגיד תודה :)
תמשיכיייייי זה סיפור ממש ממש יפה! !!!!!

24/03/2014 21:35

זה ממש ממש ממש מושלם זה סיפור מהמם תמשיכיי

24/03/2014 23:28

לכל הקוראות, אני פותחת דף בפייסבוק. אני אביא לכן קישור מחר(:

26/03/2014 18:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך