המשך יבוא...

The Mysterious Boy- פרק 11

29/06/2015 807 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

פרק 11:
מארק לא ידע איפה לחפש את בנו. הוא לא ידע איפה לואי יכול להיות. הוא לא הצליח לחשוב איפה לואי יחשוב להסתתר. אולי הוא היה צריך לנסות להכיר את הבן שלו טוב ולא לנסות לא לאהוב אותו כדי שזה לא יכאב לו כשהארי ירצח את לואי. הוא חשב על הבית של נייל. היה נראה לו הגיוני שלואי יהיה שם. הוא ידע שלואי ונייל חברים טובים. כשהוא הגיע לבית של נייל הוא פתח את הדלת ולהפתעתו לא היה שם אף אחד. הוא ראה שני כיסאות ולידם כל מיני חבלים. לא עברו יותר מחמש שניות אחרי שהוא ראה את זה והוא קיבל מכה בראש שעילפה אותו.
————–
"לואי," אמר נייל.
"מה?" שאל לואי.
"אני חושב שאתה צריך לחזור לבית שלך. אף אחד לא יחפש אותך שם. אתה תהיה בטוח." אמר נייל.
"איפה אתה תהיה? אתה לא יכול לחזור לבית שלך. ההוא שמשנה צורות ימצא אותך." אמר לואי בדאגה לנייל. הוא דאג לנייל יותר מאשר שהוא דאג לעצמו. אמנם זה מטופש מאוד משום שנייל כבר חיי מיליוני שנים ובטח היה במצבים מסוכנים יותר מזה שהם בו עכשיו אבל לואי עדיין דאג לנייל. מאוד דאג לו.
"אני אסתדר," אמר נייל.
"אולי תבוא אליי הביתה?" שאל לואי.
"לא! לא!" מיהר נייל לסרב. "לא כדי שאני אבוא אל ביתך."
"למה לא?" שאל לואי לא מבין מדוע נייל מעולם לא רצה לבוא לביתו.
"סיפור ארוך," אמר נייל. "בבקשה תלך לשם. אתה תהיה מוגן שם."
"אבל-" התחיל לואי להתנגד אך נייל קטע אותו. "לואי! תלך לשם!"
"בסדר," נכנע לואי והלך אל ביתו. נייל הלך משם אל הבית של הארי. הוא נכנס לשם ולא ראה שם אף אחד. "הארי?" הוא שאל. "הארי? האם אתה פה?" הוא לא קיבלת תשובה. אז הוא הלך למטבח והכין לעצמו משהו לאכול. באמצע האכילה הארי הגיע וכשהוא הלך למטבח הוא הסתכל על נייל ושאל, "מה לעזאזל אתה עושה?!"
"אני אוכל," השיב נייל כאילו זה מובן מאליו והמשיך לאכול. הוא אכל שניצל ופסטה עם קטשופ.
"איפה לואי?!" הארי היה מעוצבן.
"אחרי שברחנו מההוא שמחילף צורות אמרתי לו ללכת לבית שלו." אמר נייל. "האם ידעת שההוא לא מת?"
"כן, הוא הגיע לפה, שיחרר את לואי וקשר את ליאם." אמר הארי והתיישב ליד נייל. הוא התכוון לקחת לנייל קצת מהפסטה אבל נייל הרחיק את הצלחת שלו. "אל תיגע!" הוא אמר בתקיפות. "אם אתה רוצה פסטה תכין לעצמך או שתיקח ממישהו אחר." הארי גילגל עיניים.
"אתה לא הולך אל לואי?" שאל נייל.
"לא," השיב הארי. "פקדתי אל מארק להביא אותו אליי."
————–
כשלואי חזר הביתה הוא ראה את דייזי צופה בטלוויזיה. "היום יום שני." אמר לואי לאחותו והיא הסתובבה אליו בבהלה. "מדוע את צופה בטלוויזיה?"
"אין אף אחד שישחק איתי אז הוא הסכים לי חד פעמי." היא אמרה ולואי רק מלמל "אה."
"איפה היית במשך הימים האחרונים?" היא שאלה אותו בכעס. "דאגנו לך מאוד!"
"איבדתי את הדרך הביתה אז הלכתי אל מיה." שיקר לואי.
"ולמה לא התקשרת להודיע לאמא או לאבא?" דייזי לא הרפתה.
"כי נגמרה לי הסוללה ולמיה אין טלפון בבית. הם משפחה שלא מאמינה בטלפונים." הוא המשיך לשקר.
"אה," אמרה דייזי.
"טוב אני הולך לחדר שלי." אמר לואי.
"בסדר," מלמלה דייזי שכבר חזרה לצפות בטלוויזיה. כשהוא פתח את דלת חדרו הוא לא ציפה לראות את אחותו לוטי בוכה.
"לוטי," הוא אמר והיא הרימה את מבטו אליו. הוא ניגש אליה. "מה קרה?"
"אבא נעל אותי פה." היא אמרה לו.
"מה? למה?" שאל לואי.
"כי צותתי לשיחה שלו ושל איזה מישהו שקוראים לו הארי." אמרה לוטי ולואי הסתכל עליה במבט מופתע.
"גבוה, מתולתל עם עיניים ירוקות?" הוא שאל והיא הנהנה.
"האם אתה מכיר אותו?" היא שאלה והוא הנהן.
"איך?" היא רצתה לדעת.
"סיפור ארוך," הוא אמר. "בואי איתי." הוא הושיט לה את ידו. היא תפסה בה ונעזרה כדי לקום.
"בוא," הוא אמר ולקח אותה איתו. הוא הלך אל הארי. הוא יבקש ממנו לשמור עליה שם. זה אמנם לא רעיון גאוני במיוחד אבל עדיין. כשהוא הגיע אל הארי הוא אמר לה, "תיכנסי." היא הייתה מפוחדת אך נכנסה בכל זאת. "הארי?" לואי קרא את שמו של הארי והארי בא אליהם.
"לואי," הוא אמר מופתע והסתכל על לוטי. "ולואי עם שיער ארוך?" אנשים תמיד אמרו להם שהם דומים.
"זוהי אחותי שרלוט." אמר לואי.
"למה אתה כאן? ולמה הבאת אותה לפה?" שאל הארי את לואי. הוא לא הבין מדוע לואי בא לשם אבל הוא עוד יותר לא הבין מדוע לואי הבין את אחותו.
"עד שהחודש נגמר אני צריך להישאר כאן." אמר לואי והתיישב על ספה שהייתה לידם. "ובנוגע אליה. אבא שלי כלא אותה בחדר שלי אז הבאתי אותה לפה."
"אה אוקיי," הוא אמר ופנה אל לוטי. "שרלוט את מוזמנת להישאר כאן כמה זמן שאת רוצה."
"אוקיי, תודה?" היא לא הייתה בטוחה אם להודות לו. הוא עדיין רוצה להרוג את אחיה והוא איים על אביה. "ואתה יכול לקרוא לי לוטי."
"בסדר לוטי," הוא אמר וחזר למטבח.
————–
"האם דיברת עם לואי?" נייל שאל את הארי והארי הנהן.
"מה הוא עושה פה? אמרתי לו ללכת לבית שלו."
"הוא צריך להיות כאן חודש אז הוא החליט לבוא לכאן." אמר הארי. "אה והוא הביא את אחותו כי אבא שלהם כלא אותה בחדר של לואי או משהו כזה."
"הוא הביא את לוטי?" שאל נייל והארי הנהן.
"אה," אמר נייל. הוא ידע שלוטי לא מחבבת אותו במיוחד. הארי התיישב לידו והוא חזר לאכול.
המשך יבוא…


תגובות (2)

המשך יבוא…

02/07/2015 02:02

    *התכוונתי להגיד שהמשכתי.

    02/07/2015 02:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך