המשך יבוא... סורי שלא העליתי מלא זמן וסורי שהפרק קצר פשוט רציתי לגמור במתח.

The Mysterious Boy- פרק 13

13/07/2015 809 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... סורי שלא העליתי מלא זמן וסורי שהפרק קצר פשוט רציתי לגמור במתח.

The Mysterious Boy:
פרק 13:
"אז הארי מה הצבע האהוב עלייך?" שאלה לוטי. היא ניסתה להכיר אותו למרות שהוא התנגד לכך. הוא לא אוהב שיחות עם אנשים.
"אדם," הוא אמר.
"מדוע?" היא שאלה.
"כי זה הצבע של הדם שלכם." הוא אמר.
"שלכם? מה לך אין דם?" היא לא עזבה אותו.
"יש לי דם אבל לא אדום." הוא אמר. "בצבע שאתם לא מסוגלים לראות. אתם רואים את זה שחור אבל זה צבע אחר לגמרי."
"אה," היא אמרה. "תגיד האם אני מעצבנת אותך?"
"מאוד," הוא השיב.
"טוב אז אני אפסיק." היא אמרה ונשמע שהיא נפגעה. הוא הרגיש רע לכמה שניות אבל זה נעלם במהרה. היא מעצבנת אותו ולכן אין טעם שהוא ירגיש רע אם הוא קצת פגע בה.
————–
"מה שלומך?" שאל נייל את לואי ולואי חייך.
"אצלי הכל בסדר." אמר לואי. "מה שלומך?"
"גם אצלי הכל בסדר." חייך נייל.
"אתה בן אדם אופטימי." אמר לואי. "האם אתה חושב שבסוף יהיה בסדר?"
"אני מכיר את הארי מספיק זמן כדי לדעת שבכל נושא שקשור אליו אי אפשר לדעת בוודאות. אבל אני בהחלט מקווה שהכל יהיה בסדר. אני מקווה שהארי לא ירצה לרצוח אותך ושהאיש ההוא שמחליף צורות ואין לי מושג איך קוראים לו פשוט יפסיק את כל מה שהוא מנסה לעשות." אמר נייל.
"מה הוא מנסה לעשות?" שאל לואי.
"אין לי מושג. אני חושב שהוא מנסה להשתלט על העולם או משהו. אולי הוא סתם אוהב להתעלל באנשים." אמר נייל. לואי קיווה שההוא שמחליף צורות לא כזה חזק כמו שנייל והארי מתארים אותו כי אם כן לא משנה מה הוא ינסה לעשות, הוא יצליח, וללואי יש תחושה שהוא לא מנסה לגרום לשלום עולמי.
————–
מארק דאג. לוטי נעלמה מהחדר של לואי. עכשיו הוא צריך גם לדאוג שג'והאנה והילדים שלו לא יחשדו שהוא קשור להיעלמותו של לואי וגם לדאוג שהם לא יחשדו שהוא קשור להיעלמותה של לוטי. אם זה היה רק לואי זה היה יותר קל מאשר שניהם. לפעמים אנשים נעלמים ולא בטוח שהיו חושדים בו אבל זה שניים, זה לואי ולוטי, שני הילדים הגדולים והם אפילו לא נעלמו באותו זמן. עבר זמן רב בין היעלמות אחת לשנייה, ומארק הוא בן המשפחה היחיד שלא נראה דואג כשלואי נעלם. הוא אמר, "הוא בטח יחזור עוד כמה ימים." אבל אם הוא גם לא ידאג עכשיו, כשבתו נעדרת ולא רק בנו זה יגרום לחשד. לעומת לואי לוטי בקושי הלכה למסיבות. היא הלכה רק במקרה שיש יום הולדת לאחד החברים שלה או משהו כזה. לוטי נשארת הרבה בבית אז זה יותר יפתיע את בני המשפחה שהם יגלו שהיא נעלמה. מארק שיקר להם ואמר שהיא הלכה לכמה ימים אצל חברה. היא כבר עשה זאת בעבר אז אף אחד לא חושד. אבל אם זה ימשך יותר משבועיים אנשים יתחילו לחשוד. הכי הרבה שהיא הייתה עם חברים היה שלושה עשר ימים. הייתה דפיקה בדלת ומארק פתח. הוא ראה את מי שהוא הכי לא רצה לראות בכל העולם.
"היי אבא, מה שלומך?"
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

13/07/2015 23:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך