The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 15

09/06/2014 1219 צפיות 8 תגובות

-נקודת המבט של הארי-

הלכתי מהר במדרכה.ברגע שהגעתי לבית שלי דפקתי בדלת ואמא שלי פתחה לי ישר את הדלת.

״היי מותק איך היה בבית של אלייזה?״ היא שאלה בהתעניינות.

״היה ממש כיף״ אמרתי ורצתי במעלה המדרגות.

הייתי צריך להתקלח.הורדתי את הבגדים שלבשתי ושמתי אותם בסל הכביסה.אז הלכתי לאמבטיה עם מגבת על החלק התחתון של גופי.הדלקתי את המים הפושרים.לא אהבתי מים חמים מידי או מים קרים מידי.

זרקתי את המגבת ונכנסתי לאמבטיה.עמדתי מתחת למים וחשבתי על אלייזה.האם היא מחבבת אותי?אני לא יודע.חייכתי במחשבה עליה.ציקקתי כשנזכרתי בה מדגדגת אותי.אולי היא מחבבת אותי?אולי אני צריך להיות גבר ולנשק אותה?המחשבה על כך גרמה לי לפרפרים בבטן וגרמה לי לפחד אבל זה גם נשמע מדהים.

שטפתי את גופי ואת השיער שלי ויצאתי מהמקלחת.עטפתי את המגבת סביב גופי והלכתי לחדר השינה שלי.הוצאתי פיג׳מה ולבשתי אותה.אז התחלתי לסרק את השיער שלי.השיער הטבעי שלי היה ממש מתולתל אבל אף פעם לא הסתובבתי איתו ככה.תמיד חשבתי שזה נראה נחמד יותר אם ג׳ל.

קראתי קצת בספר שלי.העיניים שלי נעשו כבדות ולא הצלחתי להתרכז בספר.שמתי סימניה בספר,הנחתי אותו על השידה שליד המיטה שלי ונכנסתי למיטה.די מהר נרדמתי.

התעוררתי ובדקתי את הפלאפון שלי.הייתה לי הודעה מאלייזה.

בוקר טוב הארי.באיזה שעה לבוא אליך?-אלייזה.

הסתכלתי על הזמן.זה נשלח ב09:03 בבוקר ועכשיו השעה הייתה 09:34.גרמתי לאחיזה לחכות 31 דקות.סימסתי הכי מהר שיכולתי אפילו שאני לא מסמס הרבה אז אני לא כל כך טוב בזה.

בוקר טוב אלייזה.מצטער רק עכשיו התעוררתי.את יכולה לבוא לקראת 10:00-הארי.

חיכיתי לא כל כך בסבלנות לתשובה שלה.

זה בסדר :) אוקיי אני אראה אותך בקרוב-אלייזה.

קמתי מהמיטה ולבשתי את הבגד האהוב עליי.זו הייתה חולצה לבנה עם וסט חום מעליה.שמתי גם עניבה חומה כדי להיראות נחמד והכנסתי את העניבה מתחת לוסט.אז לבשתי מכנס חום.מעניין מה אלייזה לובשת?לא משנה מה היא לבשה היא נראתה נהדר.
הסתכלתי על השעון שלי כדי לבדוק את השעה.09:57.אלייזה תהיה פה עוד 3 דקות.הסתובבתי בבית מנקה דברים.אמא שלי הלכה לעבודה מוקדם הבוקר אבל היא בחופש מחר.היא בטח לא תחזור הביתה עד תשע בערב.טוב המשמרת שלה נגמרת בשמונה אבל לוקחת לה שעה לנסוע הביתה.

שמעתי דפיקה בדלת ורצתי לפתוח אותה.אלייזה עמדה שם עם חיוך על פניה.היא לבשה ג׳ינס וחולצת וי.

״ה-היי״ אמרתי בשקט.

״היי הארי״ היא אמרה ונכנסה.

-נקודת המבט של אלייזה-

החלטנו ללכת לחדר של הארי.אהבתי להסתכל על הספרים שהיו לו.כשנכנסתי לחדר שלו הלכתי ישירות למדף הספרים.לכמה דקות היה שקט חוץ מהרעש שלי הופכת דפים בספר.

״א-אלייזה את אה ב-בתולה?״ הארי שאל ואז שם יד על פיו.לחייו הפכו לורודות.המילים פשוט נשפכו מהפה שלו.אבל זה לא נורא אנחנו הרי החברים הכי טובים.אנחנו צריכים לדעת הכל אחד על השנייה.

צחקקתי על כמה שהוא היה לחוץ מהשאלה.

״לא אני לא.מייק ואני…..זו הייתה טעות גדולה״ שנאתי את העובדה שמייק היה הראשון שלי. הארי נראה מופתע שזה מייק.הארי בבירור היה בתול,אף פעם לא הייתה לו חברה.

-נקודת המבט של הארי-

שנאתי את מייק.הוא לקח את הבתולין של אלייזה ואז בגד בה שבוע אחרי זה.רציתי להרביץ לו.איך הוא יכל לעשות לה את זה?רציתי להיות האחד איתו אלייזה תאבד את הבתולין שלה.

או מיי גאד תפסיק לחשוב ככה הארי.

שמתי לב שהנושא העציב את אלייזה.לא רציתי לראות אותה עצובה.התיישבתי על המיטה לידה וחיבקתי אותה.אלייזה נרגעה בזרועותיי.רציתי לשפר את האויירה.

״את אוהבת אה משחקי לוח?״ שאלתי.

״כן אני אוהבת אותם!״ היא אמרה בשמחה.

״את רוצה לשחק במשהו?״ שאלתי.

״יש לך שבץ נא?״ היא שאלה.שבץ נא היה משחק הלוח האהוב עליי.

״כן בואי נשחק בשולחן המטבח״ עניתי.


תגובות (8)

זה כזה יפה!!! תמשיכיי

09/06/2014 09:26

חחחחחחחח בוא נהיה לי ילד רע החננה!!
וואי הוא קורע!!תמשיכי:)

09/06/2014 10:21

תמשיכי! והארי את נהיה באד בוי!

09/06/2014 10:50

תודה ואני ימשיך כשיהיו עוד תגובות

09/06/2014 12:24

תמשיכי! חחח והוא קורע!
*קורא בסתר את הסיפור הזה*

09/06/2014 12:53

חחחח יואו איזה חמודד חחחחחח הוא הופך מרגע לרגע לבאד בוי
תמשיכיייי

09/06/2014 14:39

ארי חמוד עדין אבל הוא קצת מצחיק חח
וכמובן תמשיכי !

09/06/2014 15:30

תודה אני כבר ממשיכה

10/06/2014 13:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך