The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 19

13/06/2014 1121 צפיות 9 תגובות

-נקודת המבט של הארי-

אמא שלי הביאה לי קצת כסף כדי לקנות בגדים.

"אם אתה צריך משהו תתקשר אליי" היא אמרה לי ואני הנהנתי.אמא שלי הייתה צריכה לעשות כמה קניות אז פשוט סיכמנו להיפגש ליד חנות כלשהי עוד כמה שעות.

הסתובבתי וחשבתי ליזה חנות כדאי לי ללכת.אף פעם לא הלכתי לקניות לבד ולא ידעתי מה לקנות.חשבתי על מה שהילדים המקובלים בכיתה שלי לבשו.ג'ינס סקיני וחולצות טישרט מגניבות.

החלטתי לקנות קודם את הג'ינסים.הסתובבתי בקניון עד שמצאתי חנות שנראתה מעניינת.הייתי ממש מובך לגבי איך שנראיתי עכשיו.לא היו לי משקפיים,השיער שלי נראה טוב והבגדים שלי היו ממש חנוניים.זה לא נראה הגיוני אבל לא היה לי שום דבר אחר ללבוש.זו הסיבה שהלכתי לקניות.

נכנסתי ל"אמריקן איגל" ועשיתי את דרכי למחלקת הגברים.הסתכלתי על כל החולצות שהיו.הן נראו מגניבות.לקחתי כמה חולצות בסיס שחורות ולבנות.אז לקחתי גם כמה חולצות אם ציורים מגניבים.אז הלכתי לחדר ההלבשה כדי למדוד את החולצות.

לבשתי את אחת החולצות והסתכלתי במראה.לא באמת ידעתי איך זה אמור להראות אבל חשבתי שזה נראה טוב.ספרתי את כל החולצות שלקחתי,היו לי סך הכל 8 חולצות.הייתה שם הנחה שכל חולצה שנייה ב-50% הנחה.כל חולצה עלתה 20 דולר .חישבתי מהר את המחיר.אני צריך לשלם 120 דולר.אמא שלי נתנה לי 200 דולר אז נשארו לי 80 דולר כדי לקנות כמה ג'ינסים ונעליים.

הבנתי שיש לי מספיק כסף.יצאתי מהחנות וחשבתי לאיזו חנות ללכת.נכנסתי ל"ספנסרס" אולי יש להם סקיני ג'ינס.נכנסתי לחנות.החנות הייתה ממש חשוכה והיו שם המון דברים סוטים.לא אהבתי את זה.

הלכתי לסוף של החנות מקווה למצוא שם ג'ינסים אבל היו שם כל מיני דברים מוזרים.קראת את השמות על העטיפות."ויברטור","דילדו",הייתי מבולבל.בשביל מה זה?הסתכלתי על השלט למעלה.היה רשום שם "משחקי סקס".אופס.

רצתי במהירות לדלת של החנות.הרגשתי מגעיל רק מלהסתכל על הדברים האלה.

"אפשר לעזור לך?" איש שאל מאחוריי.הסתובבתי וראיתי בחור עם פירסינג וקעקועים.הוא דיבר בנחמדות אבל הוא עדיין הלחיץ אותי.הייתי גבוה אבל הוא היה חזק יותר.היו לו יותר שרירים משלי.

"אמ,כן.יש לכם סקיני ג'ינס?" שאלתי.

"כן" הוא הוביל אותי לאזור המכנסיים.

"תודה" עניתי והוא הלך.היו שם סקיני ג'ינס שחורים.בדיוק מה שחיפשתי.אבל הייתה בעיה אחת לא ידעתי איזה מידה אני צריך.ראיתי שעל כמה היה רשום ג,נ או ר.הבנתי שג' זה גבוה,נ' זה נמוך ור' זה רגיל.הייתי גבוה אז לקחתי אחד מאלה שהיו מסומנים עם ג'.לקחתי זוג אחד,הוא נראה מתאים אבל הלכתי לחדר ההלבשה כדי להיות בטוח.

לבשתי את הג'ינס.הם היו מתאימים בדיוק.ייקח לי זמן להתרגל אליהם אבל אהבתי אותם.לבשתי את המכנס שלי ויצאתי מחדר ההלבשה.לקחתי שתי זוגות של ג'ינסים והלכתי לקופה.היה להם מבצע 1+1.ג'ינס אחד עלה 25 דולר אז קניתי שניים במחיר הזה.זה היה מעולה.

יצאתי מהחנות וחשבתי על כמה כסף נשאר לי לנעליים.55 דולר.זה אמור להיות מספיק בשביל זוג יפה של נעליים.נכנסתי ל"פיילס" והתחלתי להסתכל.ממש אהבתי קונברס.המידה שלי היא 46.הייתה לי רגל גדולה.לקחתי זוג קונברס לבנות.הסתכלתי על התג.35 דולר.הן היו יותר יקרות אבל היה עכשיו מבצע חצי מחיר בחנות.יש המון מבצעים עכשיו.הסתובבתי עוד ומצאתי מגפיים.הן היו נמוכות.הסתכלתי על המחיר.40 דולר.לא היה לי מספיק כסף אבל ממש רציתי אותם.

הוצאתי את הפלאפון שלי והתקשרתי לאמא שלי.זה צלצל כמה שניות ואז היא ענתה.

"אתה בסדר הארי?" היא אמרה ישר.היא הייתה קצת מודאגת מזה שעשיתי קניות לבד.

"אני בסדר אמא אבל את יכולה לבוא לפיילס?" שאלתי.

"בטח אני כבר באה" היא הסכימה.

"אוקיי אני אראה אותך בקרוב" אמרתי וניתקתי.

"טוב אני באמת רוצה את שני אלה אבל אין לי מספיק כסף.חסרים לי 20 דולרים" הסברתי.

"זה בסדר מותק אני אקנה לך אותם" נתתי לאמא שלי את הכסף שנשאר לי והיא הלכה לקופה.

היא הביאה לי את השקית כשיצאנו.

"תודה" אמרתי.

"זה בסדר" אמא ענתה.

שמתי את כל הבגדים החדשים שלי בארון והוצאתי את הבגדים הישנים.שמחתי על הקניות שעשיתי.לא יכולתי לחכות עד שאני יראה את התגובות של כולם,במיוחד של אלייזה.הסתכלתי על השעון.21:43.נכנסתי מהר למיטה.היה מאוחר יותר ממה שציפיתי.אני בדרך כלל הולך לישון ב-21:00.

שכבתי וחשבתי על אלייזה.התגעגעתי אליה למרות שראיתי אותה אתמול כשהכל קרה.התחרטתי על זה כל כך.זה הציק לי כל היום.ניסיתי לשכוח את זה ופשוט להירדם.זה היה קשה אבל בסוף נרדמתי.

התעוררתי לקולו המעצבן של השעון המעורר שלי.קמתי מהר מהמיטה.לא יכולתי לחכות כדי ללכת לבית הספר ולהפתיע את כולם.הלכתי לאמבטיה ואז חזרתי לחדר שלי.לבשתי סקיני ג'ינס שחור וניסיתי להחליט איזה חולצה ללבוש.בסוף לבשתי חולצת טישרט לבנה.נעלתי גם את הקונברס הלבנות שלי.

הלכתי בחזרה לאמבטיה כדי לשים עדשות ולסדר את השיער.התחלתי להתרגל לעדשות אז לקחו לי עכשיו רק מספר דקות כדי לשים אותם.סידרתי את השיער שלי.

הסתכלתי במראה על עצמי החדש.הלכתי למטבח לאכול ארוחת בוקר.רציתי מקושקשת.ערבבתי את החלב והביצים ושמתי אותם על המחבת.

כשהאוכל היה מוכן שמתי הכל על הצלחת ואכלתי.בדקתי את השעה.06:30.אני לא נוסע אם אלייזה היום לבית הספר אז אני יבקש מאמא שלי שתסיע אותי.

עליתי במדרגות לחדר של אמא שלי.

"אמא" קראתי.היא לא ענתה אז קראתי לה שוב.

"כן הארי" היא ענתה.הרגשתי רע על זה שהערתי אותה אבל הייתי צריך שמישהו יסיע אותי לבית הספר.

"אני צריך שתסיעי אותי לבית הספר" היא קמה.העיניים שלה רדומות אבל כשהיא ראתה אותי הן נפתחו.

"או מיי גאד הארי!אתה נראה טוב!אף פעם לא ראיתי שיש לך רגליים כאלה יפות" היא צעקה באי אמון.חייכתי.

"אפשר ללכת עכשיו?" צחקתי.אמא שלי שמה נעליים ויצאנו.

"אוקיי מותק אני מקווה שיהיה לך יום טוב.אוהבת אותך!" אמא שלי אמרה לפני שסגרתי את דלת המכונית.

"אוקיי אוהב אותך גם" עניתי וסגרתי את הדלת.

לקחתי נשימה עמוקה ונכנסתי לבית הספר.הלכתי במסדרונות וכולם בהו בי.אנשים התלחששו.בנות הצביעו עליי.האם נראיתי רע?

"היי" בלונדינית מזוייפת באה אליי.היה לה מייק אפ יותר מפרצוף.

"היי" אמרתי באי נוחות.ניסיתי להיגע לכיתה.

"איך קוראים לך?" היא אמרה בקול מעצבן.היא לא הייתה כמו אלייזה.האישיות שלה לא הייתה חמה ושמחה אלא מחפשת תשומת לב.לא היה לא יופי טבעי כמו לאלייזה והיא השתמשה במייק אפ כדי להסתיר את זה.אלייזה בקושי התאפרה והיא הייתה הבחורה הכי יפה שראיתי.

"הארי" אמרתי.

"אתה חתיך ויש לך תחת יפה" היא לחשה לי באוזן ונתנה לי מכה בישבן.הייתי מזועזע מההתנהגות שלה.לפחות ידעתי שאני לא נראה כמו אידיוט.עברתי אותה והמשכתי ללכת במסדרון.הייתי צריך להגיע לכיתה.קיבלתי המון מבטים מבחורות בדרך.

-נקודת המבט של אלייזה-

ישבתי בכיתה לבד.תהיתי איפה הארי.הוא בדרך כלל היה מהראשונים שהגיעו לכיתה.ראיתי את בלה יושבת בקצה השני של הכיתה.הרגשתי ממש לבד.לא היה לי אף אחד.

בדיוק לפני שהצלצול צלצל הבחור הכי חתיך שראיתי בחיים שלי נכנס לכיתה.היו לו תלתלים יפים.עיניי טיילו במעלה גופו.היו לו רגליים ארוכות ויפות וישבו יפה ועיניי הסתכלו על רגליו.אלוהים,אני חייבת להפסיק.אף פעם לא הסתכלתי על בנים ככה.היה לו חזה וגב שריריים.

העיניים שלי טיילו לפניו.שפתיים ורודות ויפות.כולם הסתכלו עליו בהפתעה.התחלתי להסתכל על עיניו.מיד זיהיתי למי הן שייכות.הן לקחו ממני את הנשימה שלי.ירוק בהיר.הייתי בשוק.זה היה הארי.


תגובות (9)

תמשיכי!

13/06/2014 12:10

תמשיכי, אני סקרנית (:

13/06/2014 12:16

אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות

13/06/2014 12:16

המשך במהירות

13/06/2014 12:19

ידעתי שהוא יעשה מייקאובר!!אני גאון!!!
תמשיכי!!מושלם <3

13/06/2014 12:49

    חח..
    את כותבת ממש יפה!
    תמשיכי

    13/06/2014 13:32

תמשיכי מושלםםםם

13/06/2014 14:15

עכעעככעעכעכעכעכעכעכעכעכעכעככעכ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אומייגאד מושלם המשך דחוףףף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתה פליז תמשיכי עכשיו !

13/06/2014 14:33

תודה אני ממשיכה עכשיו

13/06/2014 14:45
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך