אז הנה הפרק השני.אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפור.הפרק השלישי כבר מוכן והוא יעלה כשיהיו מספיק תגובות.

The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 2

25/05/2014 1267 צפיות 4 תגובות
אז הנה הפרק השני.אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפור.הפרק השלישי כבר מוכן והוא יעלה כשיהיו מספיק תגובות.

"תודה לך" הוא לחש כל כך בשקט שבקושי שמעתי אותו.הקול שלו היה מלא בכאב,דמעות נוצצות בעיניו.

קמתי מהרצפה והסתכלתי לעבר הפרצופים במופתעים בכיתה.זה היה הרגע הכי מביך בעולם.הילד רק הלך אל עבר הכסא שךו עם ראשו כלפי מטה.הוא התיישב בפינה הרחוקה ביותר.

שיחות התחילו שוב בחדר."למה עשית את זה?" בלה שאלה בכעס.הייתי מופתעת מהתגובה שלה.

"כי רציתי!לא התכוונתי לתת לו להפוך לבדיחה!" אמרתי בטון כועס.לא הבנתי מה הביג דיל.
"את פופולארית.את לא יכולה לעזור לחנון מוזר!לאף אחד לא אכפת ממנו." בלה אמרה בקול סנובי.הזזתי את פניי בגועל.

"את מתנהגת כמו כלבה!בדיוק כמו שטיפני מתנהגת!" התחרטתי שאמרתי את זה בדיוק אחרי שהמילים יצאו מפי.אבל זה היה נכון.ביא התנהגה כמו כלבה.

הפה של בלה נפתח לאט והיא הסתובבה כדי לא להביט בי.היא שילבה את ידיה מעל החזה שלה.אוקיי אני מנחשת שהיא לא מדברת איתי היום.שיהיה.

כשהצלצול של השיעור הראשון צלצל,קמתי מהר מהכסא שלי ליד בלה.מיהרתי במסדרון כשבחור מסוים תפס את זוית עיני.זה היה הילד שנפל בכיתה.אנשים הצביעו עליו וצחקו עליו כשהוא מיהר במסדרון לעבר הכיתה שלו.הרגשתי כל כך רע בשבילו.

כשהסתובבתי מעבר לפינה,ראיתי את האקס שלי שבגד בי שנה שעברה.הוא תפס את מבטי והתחיל להתנשק עם החברה החדשה שלו שעמדה לידו.הלכתי בטבעיות כי ידעתי שכל מה שהוא רוצה היא תשומת הלב שלי.אבל לא היה לי אכפת.הוא חמור.היא יכולה לקבל אותו.הוא כנראה גם ככה בוגד בה.

הגעתי לשיעור הראשון שלי כמה שניות לפני שהוא התחיל.זו הייתה דרך ארוכה מכיתת האם.התיישבתי בכסא אקראי ליד חברה משנה שעברה,שמה ניקול.

"היי אלייזה" היא אמרה במתיקות.
״היי ניקי,איך היה הקיץ שלך?״ שאלתי אותה.
רווח לי כשראיתי שבלה לא איתי בשיעור הראשון.היא האדם האחרון איתו אני רוצה לדבר עכשיו.
״הקיץ שלי היה ממש כייפי.מה איתך?״ניקול שאלה.
״הוא היה מעולה״ עניתי בפשטות.

המורה הפריעה לנו לשיחה.
״שלום כיתה.אני גברת סמית׳ ואני יהיה המורה שלכם לסוציולוגיה״.היא הציגה את עצמה עם חיוך.היא נראתה ממש נחמדה.היה לה שיער חום באורך בינוני ועיניים חומות כהות.החיוך שלה גם היה מאד יפה.

״הייתי רוצה להכיר את השמות של כולכם אז נתחיל בפינה של הכיתה,איתך שם״.גברת סמית׳ הצביעה.הסתובבתי כדי לראות על מי היא מצביעה.זה היה הילד שנפל בכיתת האם. הלחיים שלו התחילו לתפוס גוון אדמדם.״מה השם שלך?״ המורה שאלה.״אה…..הארי״ הוא דיבר בקול מאד חלש ועיניו נדדו לרצפה.אז השם שלו הוא הארי.הילד הביישן עם המשקפיים ועם העיניים הירוקות הוא הארי.


תגובות (4)

מהמם! תמשיכי ואשמח עם תקראי את סיפורי :)

25/05/2014 18:02

תודה ואני שאני לקרוא את הסיפור שלך

25/05/2014 19:46

מושלםםם תמשיכיייי ואני אשמח עם תקראי את הסיפור שאני כותבת

25/05/2014 22:58

תודה אני אמשיך את הסיפור מחר ואני אשמח לקרוא את הסיפור שלך

25/05/2014 23:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך