זה אחד הפרקים האהובים עליי אז אני מקווה שגם אתם תאהבו!!!

The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 22

15/06/2014 1286 צפיות 13 תגובות
זה אחד הפרקים האהובים עליי אז אני מקווה שגם אתם תאהבו!!!

-יום שיש אחרי בית הספר-

נזרקתי על המיטה שלי.השבוע הזה היה השבוע הארוך ביותר בחיי.כל כך התגעגעתי להארי.שמעתי את הגשם בחוץ מטפטף על הגג.ההורים שלי עבדו עד מאוחר היום.העיניים שלי טיילו ברחבי החדר עד שהן נפלו על המשקפיים של הארי.הוא שכח אותם פה בדיוק לפני שבוע.רציתי אותו כל כך עכשיו.אני לא יכולה להשאיר דברים ככה אני אוהבת אותו.

-נקודת המבט של הארי-

שכבתי במיטה מסתכל על התקרה וחושב על אלייזה.אמא שלי ישנה אצל חברה שלה היום אז הייתי לבד בבית,חושב על הבחורה שאני אוהב.הגשם הפריע למחשבות שלי.הוא טפטף על הגג.תהיתי מה אלייזה עושה עכשיו.

-נקודת המבט של אלייזה-

מעניין מה הארי עושה עכשיו.לא משנה מה עשיתי הוא תמיד היה במחשבות שלי.לא יכולתי עם זה יותר.קפצתי מהמיטה עם אנרגיה מחודשת.

לקחתי את המשקפיים של הארי ורצתי הכי מהר שיכולתי במורד המדרגות.פתחתי את הדלת ורצתי במורד הרחוב.אדרנלין התפרץ בגופי.הגשם הרוחב את כל גופי.השיער שלי היה רטוב והאיפור שלי בטח נהרס.הגשם נתן לי אנרגיה וגרם לי לרוץ מהר יותר.

הלב שלי דפק במהירות בזמן שדפקתי בדלתו של הארי.שמעתי רעשים בבית.רציתי אותו כל כך.הזדקקתי לו.הוא פתח את הדלת נראה מושלם.עיניים ירוקות בהירות מלאות בשוק.פתחתי במהירות את משקפיו ושמתי אותם על פניו.הייתי רטובה ועמדתי בפתח הבית שלו אבל זה לא עצר אותי.

פתאום ריסקתי את שפתיי על שלו.הוא היה בשוק.הפעולה המפתיעה שלי גרמה לו ליפול אחורה.הייתי מעליו עכשיו,הרגליים שלי משני צידי המותניים שלו.התנשקנו וזה הרגיש מושלם.השפתיים שלנו צמודות אחת לשנייה וזה מדהים.השפתיים שלנו זזו ביחד.העברתי את ידיי בשיערו והרגשתי פרפרים בבטני.

״אני אוהבת אותך״ אמרתי בקושי נושמת.החיוך שלו היה הגדול ביותר שראיתי.

״א-אני א-אוהב אותך ג-גם״ הוא גמגם בלחץ.

חיברתי את שפתינו שוב.הוא התחיל לחייך בזמן הנשיקה שפתיו הוורודות יוצרות חיוך מושלם.התחלתי לצחקק ושמתי לב שהדלת עדיין פתוחה וגשם נכנס לבית.

״א-אני לא י-יכול ל-להאמין ל-לזה״ הוא גמגם וזה היה הדבר הכי חמוד בעולם.

״טוב אז תאמין״ צחקקתי.ישבתי עליו וצפיתי בו.הוא היה הכי שמח שראיתי אותו אי פעם.הוא עדיין לבש את המשקפיים ששמתי לו לפני שהתנשקנו.השיער שלו היה מבולגן בגלל הנשיקה.

״תהיה מעליי״ הדרכתי אותו.רציתי להיות מתחתיו.הוא נשכב נעליי נעזר במרפקים שלו ומחייך חיוך חמוד.היינו על הרצפה בסלון שלו.

הוא ניסה להסתיר את המבוכה שלו אבל הוא לא הצליח.זה היה כזה חמוד.

״עכשיו נשק אותי טפשון״ צחקקתי.הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה מושלמת.הופתעתי שהוא נישק כל כך טוב.זה היה טבעי בשבילו.חשבתי כל כל הדברים הסוטים שאני רוצה שהוא יעשה לי.

הוא התחיל לנשק אותי נמוך יותר,עובר לסנטר שלי ומשאיר שם נשיקות נעימות.גנחתי בשקט.הוא הפסיק פתאום והסמיק.

״אני-אני…..האם אני ע-עושה את זה נ-נכון״ הוא שאל וצחקקתי.

״זה מושלם״ אמרתי ונישקתי את אפו.

"ט-טוב אז למה ע-עשית אה א-את הק-הקולות האלה?״ הוא שאל.בבירור לא יודע מה זה גניחות.

״זה הרגיש טוב״ צחקתי.

״או״ הוא ענה בשקט מסמיק עם חיוך חמוד.התמימות שלו הייתה הדבר הכי חמוד שראיתי. דחפתי את ראשו בחזרה לשפתיי נעזרת בתלתלים שלו.נתתי לו נשיקה עדינה.

״ה-התגעגעתי אלייך כ-כל כך א-אלייזה״ הוא אמר.

״גם אני התגעגעתי אבל אני פה עכשיו ואני לא מתכוונת לעזוב״ עניתי.הוא חייך הגומות שלו לא עוזבות את פניו.

המשכנו להתנשק.רציתי את זה כל כך.

״הארי מתי אמא שלך חוזרת?״ שאלתי.

"ה-היא ישנה אצל ח-חברה הלילה״ הוא ענה מסתכל לתוך עיניי.נשמתי נעתקה.

״מושלם.אני יכולה להישאר לישון?״ שאלתי.אני יודעת שהוא לא רגיל לעשות דברים שאמא שלו לא יודעת.

״אה כ-כן״ הוא ענה.

הוצאתי את הפלאפון וסימסתי לאמא שלי שאני נשארת לישון אצל ״חברה״.היא אף פעם לא תביא לי לישון אצל בחור אז כתבתי ״חברה״.

״קח אותי לחדר שלך״ אמרתי לו.

״א-אוקיי ב-בואי״ הוא אמר נעמד ומתחיל ללכת למדרגות.

״תקח אותי״ אמרתי בשקט.

הוא הרים אותי.הוא לקח אותי במעלה המדרגות כמו כלה.הלכנו לחדר שלו והוא לא ידע מה לעשות.אני בטח אדריך אותו כל הלילה.

״שים אותי על המיטה״ הדרכתי.הוא הניח אותי בעדינות על המצעים הכחולים.

הוא נשכב לידי.

״הארי?״

״כ-כן״

״למה השתנית?״ שאלתי בעניין.

"ב-בשבילך״ הוא ענה בשקט.

״לא היית חייב.אני אוהבת אותך בגלל מי שאתה.אבל אני חייבת להודות שאתה נראה ממש טוב״ שמתי את ידי על שפתיי.לא הייתי צריכה להגיד את זה מול הארי.

הוא צחקק.זה היה ממש חמוד.

״אנחנו יכולים אה לעשות משהו?״ שאלתי.

״כ-כן אנחנו י-יכולים לשחק משחק לוח או אה לראות ס-סרט״ צחקקתי מהתמימות שלו.

״זה לא מה שהתכוונתי אליו״ אמרתי והסתכלתי ישירות בעיניו.

״ל-למה ה-התכוונת?״ יכולתי לשמוע את ליבו דופק בחוזקה.

לא ידעתי איך להסביר לו את זה.אני צריכה להשתמש במילים ברורות כדי שהוא יבין.

״אוקיי אמ דברים שקשורים לסקס״ עניתי קצת בלחץ.

הסתכלתי בעיניו שהשתנו לירוק כהה.

״א-אוקיי״ הוא ענה לחייו ורודות.

-נקודת המבט של הארי-

לא יכולתי להאמין שזה קורה.אלייזה אוהבת אותי ואני אוהב אותה.ועכשיו היא רוצה לעשות דברים שקשורים לסקס איתי.ממש רציתי אבל הייתי בלחץ.הלב שלי כמעט יצא מחוץ מהחזה שלי.אני הולך להביך את עצמי כי אין לי ניסיון.


תגובות (13)

יש פרק חדש!
תודה :-)
תמשיכי3:

15/06/2014 17:46

יששששששששששש
הם סוף סוף ביחד
פרק מדהיםםםם
המשך במהירות

15/06/2014 17:48

תודה :)

15/06/2014 18:11

*O*
הסיפור הזה מותח
המשך ע-כ-ש-י-ו

15/06/2014 18:25

אני יעלה את הפרק הבא כשיהיו עוד תגובות

15/06/2014 18:27

תמשיכי זה מושלם!!! הם זוג מושלםםםם ♥

15/06/2014 18:33

ישששששש תמשיכייייי

15/06/2014 19:24

הנה יש עוד תגובה! (קוראת חדשה)
עכשיו תעלי את הפרק לעזאזל!

15/06/2014 19:54

נווו פליזזז תמשיכי זה מהמם

15/06/2014 20:14

את כותבת מ-ד-ה-י-ם !
תמשיכי דחוף !!!
סוף כל סוף הם ביחד:)

15/06/2014 21:52

אעאעא תמשיכיי

16/06/2014 02:00

תודה אני כבר ממשיכה

16/06/2014 07:47
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך