The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 23

16/06/2014 1387 צפיות 12 תגובות

-הפרק קצת סוטה אז מי שלא רוצה שלא יקרא-

"א-אלייזה?"הארי הסתכל עליי בעיניים דואגות.הוא ניסה להסתיר את הלחץ שלו אבל לא הצליח.גם אני לחוצה.בחיים לא דמיינתי שזה יכול לקרות.

הסתכלתי לו בעיניים,שמתי לב שהירוק בעיניים שלו כהה יותר.נתתי לו את מלוא תשומת הלב שלי.

"א-את יכולה ל-להבטיח לי דבר א-אחד?" הוא גמגם עם עיניים מלאות תקווה.

תהיתי מה הוא רוצה שאני יבטיח לו.אני לא ישבור את ההבטחה שלו גם לא בעוד מיליון שנים.

הנהנתי כדי שהוא ימשיך לדבר.

"ת-תבטיחי לי שא-שאף פעם ל-לא תעזבי אותי ש-שוב" הוא לחש.קרבתי את שפתיי לשפתיו והרגשתי זיקוקים בליבי.

חייכתי אל תוך הנשיקה.

"אני מבטיחה" לחשתי לנגד שפתיו הורודות.הגומות שלו חזרו ללחייו.נגעתי בהם עם האצבעות שלי.הוא התחיל לצחקק.

הסתכלתי על הפנים היפות שלו.הוא עדיין היה עם המשקפיים ששמתי עליו לפני הנשיקה הראשונה שלנו.השיער שלו היה מתולתל וסקסי.אבל אני לא רוצה שהוא ישתנה שוב בשבילי.

"אתה יכול להבטיח לי משהו?" אמרתי חוזרת על המילים שלו מלפני כמה רגעים.

"כן" הוא אמר בביטחון כדי להוכיח שהוא לא ישבור את ההבטחה.

"אל תשתנה לעולם" אמרתי לו.הוא יכול להיראות איך שבא לו אני אוהבת אותו לא משנה מה יהיה.ש דבר אחד שאני בטוחה בו,הוא אף פעם לא ישנה את האופי שלו.

"אני מ-מבטיח"

"אני בכל זאת אוהבת את איך שאתה נראה עכשיו" חייכתי.

"ג-גם אני" הוא הסכים.

ישבנו בשקט למשך כמה רגעים.זה לא היה מביך או לא נוח,זה היה נעים.עיכלנו את הרגע המדהים.

"אוקיי אמ,בוא נתחיל" אמרתי בלחץ.בדרך כלל לא הייתי לחוצה אבל עכשיו הייתי.אולי זה כי אני עם מישהו שאני באמת אוהבת.מייק היה סתם בחור רע שרצה לצאת איתי רק בשביל דבר אחד.סקס.

הלוואי והייתי מחכה.זה היה דבר טיפשי מצידי.הלוואי שהייתי מחכה להארי.

הארי הנהן.בחיים לא ראיתי אותו כזה לחוץ.

-נקודת המבט של הארי-

היו לי פרפרים בבטן והלב שלי כמעט קפץ מחוץ לחזה שלי.לא היה לי מושג איך האמ,הדבר שלי צריך להיראות.מה אם הוא קטן?מה אם אלייזה תחשוב שזה מוזר או משהו אחר?אני לא יודע.

ידעתי שאלייזה אף פעם לא תשפוט אותי אבל הייתה לי הרגשה שזה היה קטן.היה לי ויכוח בתוך עצמי האם אני צריך לשאול אותה על זה.זה יהיה מביך.אבל לא יכולתי למנוע מהמילים לצאת מפי.

"אני ל-לא יודע א-איך אה ז-זה אמור ל-להראות.אני חושב שזה אה,ק-קטן" אמרתי והסמקתי.

אלייזה הסתכלה עליי בחיוך.

"אני בטוחה שזה מושלם" היא אמרה גורמת לי להרגיש טוב יותר.

-נקודת המבט של אלייזה-

ראיתי רק את של מייק לפני כן ונראה לי שהוא היה ממוצע.האמת,לא אכפת לי אם של הארי קטן.זה לא משנה.אני לא הולכת לשפוט אותו בכלל זה.

הסתכלתי לתוך עיניו כדי לראות אם הוא מוכן.הוא הנהנן באיטיות.לקחתי נשימה עמוקה והזזתי את ידי לרוכסן המכנסיים שלו.הידיים שלי רעדו.לא ידעתי למה.אני מנחשת שאני רוצה שזה יהיה טוב בשביל הארי.

הוא נראה לחוץ,קפוא.נתתי לו חיוך מרגיע והוא נרגע.

-נקודת המבט של הארי-

לא האמנתי שזה קורה.ניסיתי להיות רגוע אבל לא הצלחתי ואלייזה שמה לב לזה.היא הורידה את הג'ינס שלי.החזקתי את נשמתי בזמן שהיא הורידה את התחתונים שלי.

העיניים שלה נפתחו בשוק.זה בטח קטן.הרמתי במהירות את התחתונים שלי בחזרה והרגשתי את הלחיים שלי מאדימות.

מבט מבולבל הופיע בלחייה היפות והיא התחילה לצחקק.היא בטח צוחקת על כמה שהוא קטן.

"הארי מה אתה עושה?" היא צחקה.

"זה-זה ק-קטן א-אני יודע" לחשתי.

המבט המובלבל הוחלף במבט מופתע.

"אתה צוחק עליי?" היא צחקה.

"הוא ענק" היא אמרה באי אמון מסתכלת למטה.

-נקודת המבט של אלייזה-

חיוך עלה לשפתיו.הוא באמת היה ענק.הגרך בה הוא דיבר על זה לא גרמה לי לצפות לזה.הוא היה בערך 20 ס"מ.המחשבה שלי נאבדה בין כל הדברים שרציתי לעשות לו.

נעצרתי על ידי שפתיו של הארי שנישקו אותי.זו הייתה נשיקה כדי להרגיש אחד את השנייה.רציתי יותר ממנו בכל שנייה.

הגומות שלו הופיעו כשהוא התרחק.העיניים הירוקות שלו זורחות בשמחה,זה היה יפה.

התקרבתי אלי והורדתי את התחתונים שלו בפעם השנייה.פאק,הוא באמת היה גדול.הורדתי את החולצה והמכנסיים שלי משאירה את עצמי בתחתונים וחזייה.החבר של הארי התקשה.העיניים שלו טיילו במעלה ובמורד גופי.

טיפסתי בחזרה למיטה וירדתי על ברכיי בין רגליו של הארי.הסתכלתי לתוך עיני והנהנתי.

-נקודת המבט של הארי-

אלייזה הזיזה את שפתיה מעלה ומטה.התחלתי לגנוח.המצב החדש היה מדהים.זה הרגיש כל כך טוב.פתחתי את עיניי וצפיתי בה.היא השתמשה בלשון שלה וליקקה את זה.

"אלייזה" השם שלה נפל משפתיי בזמן שגנחתי.

היא המשיכה ללקק ונשמתי נעצרה.

-נקודת המבט של אלייזה-

ראיתי שהארי נהנה ממש שעשיתי.הוא הסתכל עליי בעיניים פקוחות לרווחה.

לקחתי את רובו בפה שלי והוא נהנה עוד יותר.

-נקודת המבט של הארי-

אלייזה התחילה לזוז מהר יותר בכל שנייה.הרגשתי תחושה מוזרה נבנית בתוכי.היד של אלייזה הייתה על הירך שלי.שמתי את היד שלי על היד שלה.

היא הסתכלה עליי בעיניים סקרניות.

״אני-אני אמ,לא יודע מה קורה״ אמרתי והסמקתי.

-נקודת המבט של אלייזה-

חשבתי למה הוא התכוון לשנייה.אז הבנתי מה הוא רצה.הוא עמד לסיים אבל הוא לא ידע.

חייכתי אליו.

״אל תדאג לגבי זה,פשוט תשחרר״ אמרתי לו במתיקות.

הוא הנהן וחייך.

התחלתי להזיז את הראש שלי ממש מהר.

-נקודת המבט של הארי-

הרגשתי את אותה תחושה נבנית בתוכי שוב.זו הייתה הרגשה נפלאה.אף פעם לא הרגשתי ככה לפני.נשכתי את שפתיי ועצמתי את עיניי.

התחושה גדלה והייתה יותר מידי בשבילי.נתתי לזה להשתלט עליי וגל של הנאה שטף אותי. הרגשתי נוזל חם יוצא ממני בזמן שגנחתי.״אלייזה….״.

היא הוציאה את החבר שלי מפיה וליקקה את שפתיה.הרגשתי מוזר ממה שהרגע קרה לי.היא בעדינות הצמידה את שפתיה לשלי.לאחר כמה שניות היא התרחקה ואני רציתי עוד.

החלטתי ללבוש את הפיג׳מה שלי.לקחתי חולצה ומכנס טרנינג והלכתי לשירותים כדי להחליף.

״הארי״ אלייזה קראה,השיער החום הארוך שלה נוחת על כתפיה.היא נראתה כל כך טוב.

״כ-כן״ עניתי.

״יש לך חולצה שאני אוכל לישון איתה?״ אלייזה שאלה בנימוס.כמעט סטרתי לעצמי.איך יכולתי לשכוח אותה?ברור שהיא הייתה צריכה משהו לישון איתו.אני כזה אידיוט.

״ב-בטח״ אמרתי זורק את הבגדים שהתכוונתי ללבוש וממהר לעבר הארון שלי.

בחנתי את כל החולצות שלי,מחפש אחת טובה בשבילה.בחרתי אחת והראתי לה.

״זה אמ,ב-בסדר?״ שאלתי מסתכל על הרצפה.

״מושלם״ היא אמרה ולקחה את החולצה.

ראיתי אותה לובשת את החולצה שהייתה גדולה עליה,זה היה יפה.היא חייכה והסתכלה עליי.או לא היא תפסה אותי בוהה בה.

צריך לשחק אותה מגניב עכשיו הארי.

הסטתי את מבטי ורצתי לשירותים להחליף בגדים.לבשתי את הטרנינג האפור והטישרט השחורה.

התקרבתי למיטה ואלייזה שכבה שם עם עיניים עצומות.השיער הארוך שלה מפוזר על הכרית.

״אתה יכול להיכנס למיטה?״ היא אמרה.היא ידעה שאני שם מסתכל עליה.היא בטח חשבה שאני מוזר.

הרמתי את השמיכה ונכנסתי.לא ידעתי אם אני צריך להחזיק אותה או להביא לה מרחק.

״תחזיק אותי הארי״ היא לחשה כאילו היא קראה את המחשבות שלי.

עטפתי את זרועותיי סביבה.כשהגוף שלי נגע בשלה שמתי לב שעיניה נפתחו.

לא ידעתי כמה זמן ישבנו ככה.לא הייתי בטוח אם היא ישנה אבל לא רציתי לשאול כדי לא להעיר אותה.הרגשתי את עיניי נעשות כבדות.התקרבתי לרזומה ושרתי לה:

״ Don't let me.

Don't let me.

Don't let me go.

Cause I'm tired of being alone."

אני לא יודע למה שרתי את זה אבל פשוט רציתי.

הנחתי את ראשי על הכרית,ראשה של אלייזה על חזי ועצמתי את עיניי.בדיוק לפני שנרדמתי שמעתי את אלייזה מדברת.

״זה היה הדבר הכי יפה שאי פעם שמעתי״ היא אמרה בלחישה עיניה עדיין סגורות. ליטפתי את שערה עד שחשבתי שהיא נרדמה.הנחתי את ראשי שוב על הכרית ונרדמתי.


תגובות (12)

תמשיכיייייי זה מדהים!!!

16/06/2014 08:58

תודה אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות

16/06/2014 12:05

תמשיכייייי

16/06/2014 13:52

אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות

16/06/2014 14:06

תמשיכייי

16/06/2014 14:26

תמשיכייייי זה מושלם

16/06/2014 15:51

חחחחחחחחחחח לא! אסור להם!
אני לא מסכים בשום-אופן.
ותמשיכי! נקווה שהם לא יעשו את זה יותר, שובבים שכתומתם :-)

16/06/2014 19:55

תמשיכייייייייייייייייייייייייי

16/06/2014 21:34

תודה אני מעלה עכשיו את הפרק הבא

17/06/2014 08:47

זה פאקינג מדהים!!!!!
אני לא צוחקת היה שם פאקינג… אני לא אמשיך השאר יהפוך אותי לסוטה ואני לא כזאת

עוד משהו סורי שלא קראתי הרבה זמן אני לא הייתי פה מלא זמן ועכשין אני משלימה…:)

17/06/2014 20:27

תודה

18/06/2014 13:47

אל תקשיבי לילד הזה ועל מה שהוא כתב לך זה מדהים!!! הכוונה היא לנועם עומר …

19/06/2014 22:23
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך