הפרק הבא יעלה כנראה מחר!!

The Nerd Who Stole My Heart-הארי סטיילס-פרק 7

29/05/2014 1016 צפיות 7 תגובות
הפרק הבא יעלה כנראה מחר!!

הייתי באינסטגרם כשקיבלתי הודעה מבלה.ואו,אני מנחשת שהיא סוף סוף מדברת איתי.נכנסתי להודעות וקראתי את ההודעה.

אני מצטערת-בלה.

לא ידעתי איך לענות לזה.

אוקיי.

שחזרתי את המאורעות בראשי.היא כועסת עליי על היותי נחמדה למישהו.זו הייתה החלטה שלה לא לדבר איתי.זו הייתה אשמתה.

את סולחת לי?-בלה.

סלחתי.אבל זה לא אומר שאני רוצה להיות חברה שלה יותר.היא הראתה לי מי היא באמת.היא השתמשה בי כדי להיות פופולארית,והיא הייתה כלבה.בלי היותי פופולארית גם היא לא הייתה.זו הסיבה שהיא מבקשת סליחה.

כן.

חיכיתי מספר שניות.אז קיבלתי עוד הודעה ממנה.

אז…דברים יכולים לחזור להיות נורמאליים?-בלה.

עכשיו כשידעתי את האמת הם לא יכולים להיות.

לא.

היא בטח הייתה כל כך מבולבלת.לא רציתי להסביר לה את זה.אין סיבה לזה.זה לא יעשה שום הבדל.

למה?-בלה.

לא רציתי לעשות את זה.זה כואב אבל אני חייבת לעשות את זה.

את לא מבינה את זה אה?

זה הארי?כי אני מבטיחה שאני לא יצחק עליו שוב.אבל כדאי לך לא להסתובב איתו יותר.-בלה.

זה הארי?כי אני מבטיחה שאני לא יצחק עליו שוב.אבל כדאי לך לא להסתובב איתו יותר.-בלה.

היא עדיין מנסה להגיד לי מה לעשות ומה לא לעשות.לא יאמן.

לא.אבל הצורה שבה התנהגת גרמה לי להבין משהו שהייתי צריכה להבין כבר לפני המון זמן.ביי.

אני לא יכולה להמשיך להתעסק בזה היום.מחר יום שישי.אולי הארי ואני נבלה ביחד.אני לא צריכה את בלה יותר.

נכנסתי מתחת למצעים במיטה ונרדמתי.

רצתי במדרגות,לקחתי את התיק שלי והלכתי לאסוף את הארי.הסתכלתי החוצה והוא היה כבר מחוץ לבית שלי מול הדלת.הפה שלו זז אבל לא יכולתי לשמוע מה הוא אומר אז פתחתי את החלון.הקשבתי בשקט.

״היי אלייזה…..היי…..בוקר טוב״ הארי התכונן על מה שהוא עומד להגיד לי כשהוא יפגוש אותי בבוקר.הוא ניסה כל מיני מילים וקולות ואז הניד את ראשו כשזה לא נשמע לו טוב.זה היה הדבר הכי מתוק שראיתי אי פעם.

פתחתי את הדלת.הוא קפץ טיפה וצחקק במבוכה.

״בוקר ט-טוב אלייזה״ הוא גמגם בלחץ.

הוא לבש סוודר מיושן וכמובן את משקפיו.

אפילו שמשקפיו היו גדולים יכולתי לראות בבירור את עיניו הירוקות והזוהרות.

״היי הארי״ בירכתי אותו.עיניו לא עוזבות אותי לשנייה.

״אנחנו צריכים אה ללכת עכשיו״ הארי הציע.הנהנתי.

הלכנו לעבר המכונית שלי.הארי לקח את התיק שלי ושם אותו במושב האחורי.חייכתי והלכתי לעבר מושב הנהג.הארי נכנס למכונית והפעלתי את המכונית.

התחלנו לנסוע ושמתי לב שהארי נראה לחוץ.רציתי לשאול אם הוא בסדר אבל הוא בדיוק התחיל לדבר.

״אלייזה?״ הוא אמר בקול חלש.

״כן״ עניתי.

״אני אה אני חשבתי אם בא לך ל-לבלות מח-מחר״ הוא גמגם.זה היה חמוד.

״זה מצחיק.בדיוק התכוונתי לשאול אותך את אותו דבר.אז כן הארי אני ישמח.״ עניתי. שמתי לב לגומות שלו מופיעות בלחייו אפילו יותר ממה שאי פעם ראיתי.


תגובות (7)

הוא כזה מתוקייי <3
סתם שאלה וואן דרקשיין יופיעו בסיפור אולי לפני האודישנים לאקס פאקטור או שלא??
תמשיכי <3

29/05/2014 17:44

תמשיכי!

29/05/2014 19:05

וואן דיירקשן לא יופיעו בסיפור אבל אני מתכננת לעשות עוד סיפור עם כל הבנים אז אין מה לדאוג ואני ימשיך מחר כנראה

29/05/2014 19:11

די הוא חמוד :)
תמשיכי

29/05/2014 20:30

אני ימשיך עוד מעט

30/05/2014 10:10

מדהים מדהים מדהים!!!!!!!

30/05/2014 16:08

תודה :)

30/05/2014 16:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך