לוליטה
סורי שהפרק קצר...... אוהבת 3>

The secret sister of Harry Styles פרק 18!!!!!

לוליטה 16/04/2014 1062 צפיות 7 תגובות
סורי שהפרק קצר...... אוהבת 3>

פרק 18!:
נקודת מבט כללית:
כולם התכנסו בחדרם של אנג'ל והארי.חלקם ידעו במה מדובר וחלקם לא הבינו מה רוצים מהם. אנג'ל רעדה קלות, מנסה להסתיר זאת כדי שלא ישאלו שאלות. הארי שם לב לזה וחיבק אותה "הכל יהיה בסדר.." לחש לה. ליאם היה לחוץ הוא אפילו לא יודע למה, אך הוא היה לחוץ- ממש לחוץ! נייל ישב שם ובחן כל אדם ואדם, מכף רגל ועד ראש. הוא העביר ביקורת בראשו על מה שכל אחד לובש וכמובן על הנעליים שלהם. הוא ידע במה מדובר לכן לא הבין למה קראו לו לפה, הרי הוא היה יכול כבר לזלול מזנון שלם. לואי ישב לייד אנג'ל ולייד אלי. הוא עזר לאנג'ל ולכן היה גם טיפה לחוץ- לא ידע איך מי שלא יודע יגיב. לואי חשב שרק הארי והוא יודעים על זה- הוא אינו ידע שגם נייל וליאם יודעים. זאין ופרי לא ממש התייחסו למצב והמשיכו בשלהם…
"אחמ אחמ" אנג'ל ניסתה לקבל קצת צומת לב- ולהפתעתה זה מה שקיבלה.
"כנסתי אתכם היום כדי להודיע על משהו, כלומר אני והארי כינסנו אתכם.." אמרה בחשש. כל המבטים הופנו אליה. היא לקחה נשימה עמוקה והמשיכה לדבר "רצינו להגיד לכם ש…ש.שאני והארי, אממ אנחנו…" היא לא הצליחה לסיים את המשפט.
"הארי תעזור לי.." לחשה לו
"אז רצינו להגיד שאני ואנג'ל א-" "אנחנו מתחתנים!" קטעה אותו במהירות. המבט של כולם היה המום ואף אחד לא הניד עףעף.
"מזל טוב!!" זאין קטע את השתיקה בחיוך
"אממ אני חייבת לנשום אוויר" לחשה ורצה החוצה בסערה. ליאם המופתע קם ורץ אחריה.
נקודת המבט של אנג'ל:
מה עשיתי?!? מה עשיתי?!? הכנסתי אותנו לכל כך הרבה צרות!!!! אני פשוט הולכת למות!!
רצתי כדי להרגע, למצוא מקום שאני אוכל לשכוח את מה שקרה עכשיו, לשכוח הכל ויש לי את המקום ה'מושלם' לזה..
הגעתי לבר כלשהו שנראה חצי מלא ונכנסתי אליו. התיישבתי לייד הבר והברמן הסתובב אליי.
"מה תרצי יפהפיה?" שאל אותי
"תן לי 5 שוטים חזקים."אמרתי בביטחון
"רוצה להידפק חזק הא?" שאל
"אני רוצה לשכוח…" לחשתי והוא הביא לי את השוטים.
לקחתי אחד ושתיתי. הנוזל הצורב זרם לי בגרון וגרם לי להרגיש יותר טוב. לקחתי עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד עד שנשאר אחד אחרון. באתי לקחת גם אותו אך מישהו עצר אותי.
הסתובבתי אליו בכעס וראיתי את ליאם מחזיק לי את היד.
"מה אתה עושה פה?!" שאלתי
"מה את עושה?!" שאל מתחמק משאלתי
"אני שאלתי קודם.." אמרתי במהירות
"עקבתי אחרייך" אמר" עכשיו תעני לי"
"מה אני עושה? שותה" אמרתי וצחקקתי.
"בואי- עכשיו" אמר בסמכותיות
"לא רוצה" אמרתי "בוא נשחק משחק!!!" צחקתי
"איזה משחק?" שאל
"על שוטים. אם עשיתי משהו שאתה לא עשית אתה שותה שוט ולהפך.." אמרתי
"בסדר אבל קצר" אמר
"תן לי 6 שוטים חזקים" אמרתי לברמן
"טוב תתחיל" אמרתי
"אממ השתנתי בעמידה" אמר ולא שתיתי את השוט. הוא הרים גבה
"מה?! אני עשיתי פיפי בעמידה כמה פעמים.. אל תשפוט אותי" אמרתי וצחקקתי " טוב, תורי… אממ אני מקבלת מחזור" אמרתי בביטחון והוא שתה את השוט
"אני שר יפה" אמר בחיוך- תינוק.. ושתיתי את השוט
"אני בת" אמרתי והוא גילגל עיניים ושתה- וואו המשחק הזה לתינוקות.. איפה האקשן?!
"אני אוהב אותך" אמר וצחקק צחקתי גם ולא שתיתי את השוט והוא הסתכל עליי במבט של שאלה.
"מה?! גם אני אוהבת את עצמי!" אמרתי וצחקנו צחוק חזק ומוזר כמו של שיכורים – טוב אולי בגלל שזה מה שאנחנו…
"אני אוהבת בנים" אמרתי והוא שתה את השוט..
"אני לא סוד.." אמר ושתיתי
"אני לא בלהקת בנים…" אמרתי והוא שתה
"הי! נגמר!" אמר כמו תינוק וצחק- אנחנו דפוקים.. כשאנחנו שיכורים…
"בוא נלך לרקוד!!!!" אמרתי בהתלהבות ולקחתי את ליאם לרחבת הריקודים. התפרעתי כמו מטורפת והוא היה מטורף איתי.
הלכנו לספה מותשים ושיכורים כמו אני לא יודעת מה..
"את יפה יודעת?" אמר לי וצחקק
"אני יודעת" אמרתי וצחקנו "גם אתה לא רע בכלל- בהתחשב בגוף שלך" אמרתי וצחקקתי. הסתכלתי עליו והוא עליי והשפתיים שלו נדבקו לשלי. התרככתי וזרמתי עם הנשיקה שהפכה סוערת יותר ויותר ויותר… נכנסנו לחדר כל שהו לייד המועדון וקרה מה שקרה…
התעוררתי במקום לא מוכר לבד. הראש שלי כאב והרגשתי בחילה נוראית. לא זכרתי כלום מאתמול בלילה חוץ מזה שהגעתי לבר ושתיתי שוטים… פקחתי את עיניי וקלטתי שאני ערומה.. התלבשתי במהירות ויצאתי החוצה מהחדר הלא מוכר.. ראיתי את הבר שהייתי בו וניסיתי ללכת בחזרה למלון- אני בהנגאובר מטורף!!!!!!!
ניסיתי ללכת אך התמוטטתי במקום.
"את בסדר?" שאל קול דיי מוכר. הסתובבתי וראיתי אותו. את האחד שבגד בי. את דניאל.
"לא." אמרתי נוקשה
"את צריכה עז-" "אני לא צריכה כלום ממך!" קטעתי אותו.
"את כן צריכה כי את תמותי אם אני לא יעזור לך.." אמר ועיניי נפערו מבהלה
"מה זאתאומרת אני ימות?!?!?!!?" צעקתי עליו
"תרגעי, זו הייתה בדיחה" אמר וחייך.לא חייכתי אליו בחזרה.
"בדיחה לא מצחיקה כנראה.." אמרתי בגועל. ניסיתי לעמוד על רגליי אך התמוטטתי בן רגע.
"הי הי הי." דניאל אמר ובוא לעזור לי " אני יודע שהיחסים בינינו הם לא מי יודע מה אבל לפחות תני לי לעזור לך להגיע לאן שאת צריכה…" אמר והסתכל עליי בעיניו.
"בסדר.."לבסוף אמרתי "אבל אני לא מדברת- לא אוכלת- לא מתקשרת! זה ברור?!?! וכנ"ל אליך!" צעקתי עליו
"דיל" אמר וחייך.
"לאן את צריכה להגיע?" שאל כשנכנסנו למכונית
"למלון#@$@" אמרתי והוא הרים גבה
"ואוו זה לא המלון של העשיר-" "אפאפאפ, אמרנו בלי תקשורת!" נהמתי עליו.
הגענו למלון תוך דקות ספורות.
יצאתי מהמכונית בכעס, טרקתי את הדלת והלכתי
"איפה התודה?" שאל דניאל מרחוק
"תאמין לי- עם מה שאתה חייב לי- אני לא צריכה לתת לך לשבת ליידי…" ירקתי והלכתי משם בכעס. שמעתי את מכוניתו מתרחקת-יופי.
נכנסתי למלון עם סחרחורת מטורפת וכאב בטן נוראי. התיישבתי מייד על אחד הכיסאות בלובי וניסיתי להסדיר את נישמתי ולפקס את מה שאני רואה.
"אנג'ל?!" שמעתי קול מוכר קורא מאחוריי,אך לא הסתובבתי- לא יכולתי, גופי מנע זאת ממני.
"אנג'ל!!" שמעתי את הקול יותר מקרוב.
"אנג'ל סטיילס!!!!!!!!!" הקול קרא ובמעט כוח שנשאר לי הסתובבתי בהפתעה- נייל.
"מה קרה?!?!?!?!?!" הוא שאל בדאגה. תפסתי לו בחולצתו ואמרתי "לעולם, אבל לעולם אל תגיד אנג'ל סטיילס בפומבי- זה ברור?!" סיננתי בין שיני והוא הנהן בפחד..
"עכשיו את מוכנה להגיד לי מה קרה?" שאל
"השתכרתי, ואני בהנגאובר מטורף!!!!" אמרתי והוא הרים גבה
"גם ליאם בהנגאובר מטורף- הייתם באותו הבר?" שאל
"לא, אני הייתי לבד בבר… כאילו הבר היה חצי מלא אבל לא הייתי עם אף אחד שם.." אמרתי את האמת. השתכרתי וזהו- זה מה שאני זוכרת.. אני בטוחה שליאם לא היה איתי כי אחרת הייתי בטוח זוכרת- הרי זה ליאם…
"טוב…בואי אני יקח אותך למעלה- הארי יתפחלץ כשהוא ישמע…" נייל אמר ועזר לי לעלות למיטה שלי בחדר..
"תודה ניילר.."אמרתי בחיוך
"אין בעייה סיס.." אמר ויצא מהחדר… הרגשתי את עיניי נעצמות בכבדות ונפלתי לשינה עמוקה.
התעוררתי למראה טלטלים מעליי ופרצוף זועף.
"מה את חושבת שאת עושה?!?" הארי שאל בכעס
"בוקר טוב גם לך מיקי.." אמרתי בכבדות.
"מה-למה-איך-ומתי הספקת להשתכר ככה?!" שאל
"הארי- לא עכשיו… אני צריכה לישון.. בבקשה ממך.." אמרתי בכוח מועט
"בסדר- אבל זה לא נגמר פה גברתי הצעירה!" אמר ויצא מהחדר….


תגובות (7)

חחחח גברתי הצעירה!!!
זה מושלםםם
תמשיכיייי

16/04/2014 21:40

תמשיכיייי

16/04/2014 22:43

תמשיכייייייייי

16/04/2014 23:31

הרעיון שלי שולטטטט סמיילי בוכה מצחוק של וואט אפ
אניכבר מחכה להמשךלל

17/04/2014 13:00

    הייי! !!!!!! זה לא הרעיון רק שלך! !!!!!! זה גם שלי! !!! של שתינו! אבל את הצעת אותו.. ואז אני שיפרתי והוספתי♥♥♥

    17/04/2014 13:07

פרק מושלם!!
המשך במהיר !!!!!!

18/04/2014 12:51

תמשיכי

24/04/2014 17:54
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך