לוליטה
קודם כל קרדיט ענקקקקקקקקקקקק ל half a heart שבעצם עשתה את הפרק הזה!!!!!!!! היא מושלמת ואני חייבת לה תודה על כך!!!!!!!! אז זה הפרק שלך! 3>3>3>3> עוד מעט נגמרת העונה!!!! יאיייי ווהווווו תישארו עד הסוף?!

The secret sister of Harry Styles פרק 19!!!!!! קרדיט ענק ל half a heart!!!!

לוליטה 25/04/2014 1079 צפיות 7 תגובות
קודם כל קרדיט ענקקקקקקקקקקקק ל half a heart שבעצם עשתה את הפרק הזה!!!!!!!! היא מושלמת ואני חייבת לה תודה על כך!!!!!!!! אז זה הפרק שלך! 3>3>3>3> עוד מעט נגמרת העונה!!!! יאיייי ווהווווו תישארו עד הסוף?!

פרק 19:
אחרי שהארי השאיר אותי לבד בחדר, קמתי בזהירות מהמיטה נאחזת בכל חפץ וחפץ שאפשר להחזיק ורצתי למקלחת.
התיישבתי כך שראשי מופנה לאסלה, במשך כמה דקות הקאתי, הוצאתי את כל האלכוהול ששתיתי אמש, אף פעם לא היה לי הנגאובר כזה.
אבל ההנגאובר הוא הבעיה הכי קטנה שלי כרגע.
אני והארי מתחתנים.
למה לעזאזל אמרתי את זה? איך אני אמורה להתחתן עכשיו עם אח שלי?
פתחתי את זרם המים במקלחת ונעמדתי מול המראה בזמן שחיכיתי שיתחממו.
נראיתי נורא! האיפור נמרח, הבגד לא היה מסודר על גופי כמו שהוא אמור להיות.
השיער התנפח בצורה מטורפת, והעיניים התנפחו מרוב בכי.
אני רק מקווה שהמקלחת תשנה את המראה הזה או לפחות תשפר אותו.
הורדתי מעלי את הבגדים המסריחים ונכנסתי מתחת למים.
התענגתי על כל שנייה ושנייה שהמים נגעו בראשי וירדו לאורך גופי והשכיחו את המחשבות שבטוח יחזרו כשאני אצא.
עצמתי את עיניי מתחת לזרם והתמונה של פניו של ליאם עלתה לראשי, תמונה של ליאם יושב בבר, וצוחק עם מישהי שמאוד דומה לי. ניערתי את ראשי מהמחשבה הזאת.
ואז כמעט בהפתעה מוחלטת המים התחילו להתקרר. זה אמור לקרות בכלל בבתי מלון?
יצאתי מהמקלחת וליפפתי מסביב גופי את המגבת, אספתי את שיערי במגבת אחרת ויצאתי מין המקלחת.
דילגתי על המיטה ועברתי ישר ל'ארון' שאימצתי לעצמי לבשמים וקרמים.
בדיוק כשסגרתי את הארון נשמע מאחורי שיעול, הסתובבתי והארי עמד שם ללא חולצה.
'אני רוצה את ההסברים שלי.' הוא דרש והחליף לחולצה אחרת, נשכבתי על המיטה,
'מה אתה רוצה לדעת?' גלגלתי את עיניי והוא נשכב לצדי,
'דבר ראשון – את יודעת איך חתונה הולכת להרוס לי את הקריירה?
דבר שני – את יודעת איך חתונה עם אחותי הולכת להרוס לי את הקריירה?
דבר שלישי – אין דבר שלישי.' פניו לבשו הבעה רצינית, החזקתי חיוך שאיים לצאת,
'אני לא יודעת, הייתי בלחץ. אני מצטערת. אולי פשוט תספר להם אתה לבד? אני רק יהרוס.'
'את לא תהרסי כלום.'
'בכלל לא! בדיוק כשתרצה להגיד שאנחנו אחים אני אפלוט שאני בהריון! אל תעשה מעצמך צחוק ואל תסתבך איתי יותר מידי, לך תספר להם לבד.'
'בסדר, בזה אני אדבר אחר כך. איפה היית אתמול? חיפשתי אותך בכל המלון!'
'במועדון.' לחשתי בשקט,
'איפה?' הוא שיחק את עצמו לא שומע, 'במועדון.' לחשתי טיפה יותר חזק.
'אני לא שמעתי, איפה היית אתמול?' הוא שאל שוב,
'במועדון! בסדר?' צעקתי,
'מה עשית שם לעזאזל? את יודעת שאני לא מסכים לך לצאת!' הוא צעק והתרחק ממני,
'אתה לא אבא שלי-' התחלתי לצעוק 'אבל את עדיין אחותי הקטנה!' הוא קטע אותי באמצע.
'בסדר! תעזוב אותי בשקט!'
'לא עד שתספרי לי מה עשית ועם מי היית!' הוא צעק שוב,
'אני לא זוכרת בסדר?'
'את יודעת מי אומרת שהן לא זוכרות?'
הנדתי בראשי, 'אז אני אגיד לך. זונות. שהולכות לשתות, שוכבות עם מישהו ובבוקר לא זוכרות שהן עשו את זה!' הוא שוב צעק.
'אתה בעצם אומר שאני זונה?' לחשתי כשדמעה נפלה מעניי,
הוא התקרב אלי והושיט את ידו לנגב את הדמעות, 'תלך. מכאן.' ירקתי בגועל
'דולי, אני מצטער-' הוא בא להמשיך וקטעתי אותו בצעקה, 'אל תקרא לי דולי! תלך מכאן! איזה מין אח יקרא לאחותו זונה? אני לא רוצה לראות אותך! פשוט תלך!' צעקתי בכל כוחי כשהדמעות ממשיכות לרדת.
'דולי, בבקשה, אני מצטער.' הוא נתקע לפני שהסתובב,
'אתה לא מבין מה אמרתי הרגע? פשוט תעוף!' צעקתי שוב, 'ואל תדאג, אני אסדר את הקטע עם החתונה שתהיה פנוי למי שכן אתה יכול לקרוא להן זונות!' צעקתי ויצאתי אני מהחדר, התקדמתי לחדר של אלינור ולואי, ואז נזכרתי שאני עדיין עם מגבת.
חזרתי בחזרה לחדר והוא היה ריק.
אני בטוחה כמעט באלף אחוז שהוא יחזור. זרקתי על עצמי חולצה ומכנס ויצאתי לחדר של לואי ואלינור.
דפקתי כמו משוגעת על הדלת, שברגע שאלינור פתחה אותה כמעט ודפקתי עלייה.
'לואי כאן?' שאלתי כשנכנסתי ישר כמו סערה לחדר, 'לא. ושלום גם לך.' היא צחקה,
'זה לא זמן לצחוק. אני צריכה לדבר איתך.'
'אני מקשיבה.'
'אני.. זה בקשר להארי.'
'מה הוא עשה עכשיו? ועוד לפני שאתם מתחתנים, חוצפן.'
'אנחנו לא מתחתנים, אני לא יכולה להתחתן איתו-'
'בטח שאת יכולה, הארי הוא מושלם! הוא כל מה שבחורה מחפשת, תיראי את הגוף, העיניים, השיער, הקול שלו.. אז בטח שאת יכולה להתחתן איתו.'
'אבל אני אחותו! –' , 'ברור שאת יכולה, נמצא לך שמלה, מאפרת הכל! רגע את מה..?' היא השתתקה,
'אני אחותו. אנג'ל סטיילס. זה מה שכתוב לי בתעודת זהות.'
'למה רק עכשיו אני יודעת מזה?' היא שאלה בלחש, 'אני מצטערת, אבל רצינו שזה ישאר בנינו ואז ליאם ונייל גילו, וסיפרתי ללואי-'
'אז כולם יודעים. ובעצם החברה הכי טובה שלך לא?' היא נפגעה, יכולתי לדעת את זה מהטון שלה,
'אלינור, אני לא יכולה לריב גם איתך עכשיו! זה יהיה כבר יותר מידי!' דמעות נוספות ירדו מעיניי כשנזכרתי שרבתי כמעט עם כל אחד שסמכתי עליו.
'בסדר, אנחנו לא נריב. אני לא רוצה גם שנריב, אני פשוט מאוכזבת מהעובדה שהחבר שלי ידע על זה לפני.. עכשיו מה קרה עם הארי?'
'היה לנו ריב, בגלל שיצאתי למועדון, ואני לא זוכרת עם מי הייתי ומה עשיתי, והוא אמר שאני זונה.'
לחשתי בשקט, זה עדין כואב.
'הוא לא התכוון לזה, אני בטוחה. הוא רק רוצה לשמור עלייך.'
'אבל –' 'שום אבל, תני לו להירגע.. דברו על זה בערב. עכשיו, איך הולך עם ליאמו?'
'ליאם! ליאם בטח יודע! אלי אני חייבת ללכת. אני אחזור לכאן אחר כך?' שאלתי בזריזות, 'כן ברור!' היא חייכה, יצאתי בריצה מחדרה והתקדמתי לחדרו של ליאם במהירות.
כשהגעתי לחדרו הדלת נפתחה והוא בדיוק עמד לצאת ממנה. דחפתי אותו בחזרה לחדר וסגרתי את הדלת מאחורינו.
'אנחנו היינו אתמול במועדון?' שאלתי אותו, 'כן. את לא זוכרת?'
'לא אני לא, מה קרה אתמול?'
'ישבנו ושתינו.. ואז הייתי צריך לעזוב ואת נשארת..' הוא אמר,
'אה, תודה ליאמו.' חייכתי וחזרתי לחדר בריצה שוב. אנחת הקלה השתחררה מפי.

נקודת המבט של ליאם:

כשאנג'ל ניגשה אלי ושאלה מה קרה אמש, התלבטתי אם לספר לה, אני זכרתי הכל, אני הייתי חצי פיקח – ל3 שוטים אין השפעה רבה עליי.
בסופו של דבר סיפרתי לה שלא קרה כלום.
זה היה רק הורס אותה, אני יודע – כי ראיתי את ההקלה בעיניה כשהיא אמרה לי תודה, והשתמשה בשם החיבה שלי 'ליאמו' .
אני יודע שלהסתיר ממנה ששכבנו? זה אנוכי. היא צריכה לדעת את זה.
אבל אני רוצה שהיא תשאר ידידה שלי לפחות, אני לא רוצה שהיא תתרחק ממני עוד יותר עכשיו.
אני יודע אני אגואיסט אבל אני צריך אותה איתי. אני לא יכול לאבד אותה שוב.
אבל במחשבה שנייה – היא סיפרה אתמול שהיא והארי מתחתנים.
היא רק מכניסה את עצמה לצרות, היא אחות של הארי – איך החתונה קשורה?
ולצאת מזה? אני לא בטוח שהיא תצליח.
אבל אני יודע שאני אעשה הכל כדי לעזור לה להצליח לצאת מזה.
כי ברגע שהיא תצא מזה, היא כבר לא תהיה מחויבת יותר להארי.
וכשהיא לא מחויבת להארי – אני אוכל להיות איתה.

נקודת המבט של הארי:

'זאין פרי, קצת תשומת לב אליי בבקשה, לחמש דקות.' ביקשתי מהם לפני שהתחלתי לדבר,
כל המבטים היו מופנים אליי.
'זה בקשר אלי ואל אנג'ל.' התחלתי,
'אנחנו.. אנחנו אחים.' הוצאתי את המשפט במהירות מפי, לואי, אלינור, נייל וליאם לא נראו מופתעים.
לעומתם זאין ופרי – היו על 'סף עילפון' .
'מה זאת אומרת אחים?' זאין שאל,
'זאת אומרת, אני ואנג'ל, אחים – מאותה אימא. ואבא. והחתונה? לא הייתה אחת כזאת ולא תהיה אחת כזאת גם. עכשיו תסלחו לי- יש לי עניין לסגור עם אנג'ל' אמרתי והשארתי אותם מופתעים.
עליתי לחדר שלנו בריצה ופתחתי את הדלת עם המפתח שהיה לי, שמעתי קולות בכי חזקים מכיוון המיטה, אנג'ל בכתה מתחת לשמיכה.
'דולי, אני דיברתי איתם, את משוחררת. ואני מצטער שקראתי ל זונה, אני יודע שאת לא כזאת.' התיישבי לידה וליטפתי את גבה.
'זה בסדר, אני יכולה פשוט לקבל את אח שלי בחזרה?' היא חייכה חיוך קלוש והמשיכה לבכות.
חיבקתי אותה והצמדתי אותה אליי, 'הכל נגמר – את יכולה להפסיק לבכות.' לחשתי לה.
'שום דבר לא נגמר, הכל רק התחיל.' היא אמרה והמשיכה לבכות.
'הכל רק התחיל.' היא חזרה על המשפט בשקט.


תגובות (7)

חחחחחח אין אין אני מכורההההה!!!
תכלס פתרנו אחת לשנייה את המחסום כתיבה בסיפורים, אז שתינו יוצאות נשכרות.
אוהבתתתת

25/04/2014 21:46

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

26/04/2014 00:00

גאאאד זה מהמם!!!!!
את חיייבת להמשיך בדחיפוווות

26/04/2014 09:53

אני מכורה!!!! קראתי היום את כל הפרקים ברצף בלי לעצור את חייבת להמשיך!!!
ליאם חייב לספר לה זה לא פייר שהוא לא יספר ותמשיכי במידי!!! מושלם!!

26/04/2014 11:34

תמשיכיי

26/04/2014 19:15

זה מושלםם תמשיכיייי ;)

26/04/2014 20:35

מושלםםםםםם תמשיכיייייי

28/04/2014 20:10
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך