אני מצטערת שלא העליתי הרבה זמן פשוט הייתי ממש עסוקה (פרק כפול בונוס מקווה שתאהבו) תוסיפו תגובות

The Story of My Life פרק 5+6

29/07/2015 978 צפיות 3 תגובות
אני מצטערת שלא העליתי הרבה זמן פשוט הייתי ממש עסוקה (פרק כפול בונוס מקווה שתאהבו) תוסיפו תגובות

אני ואלי יצאנו החוצה וגל של פאפארצי תקף אותנו והתחיל לשאול כל מיני שאלות כמו 'התמונה שלך ושל נייל מזוייפת?' 'כמה זמן אתם ביחד?' 'איך סיימון הגיב?' ועוד כל מיני כאלה… התעלמנו מהם ונכנסנו למכונית של אלינור "תודה" אמרתי לאלינור כשהגענו לבית שלי "אין בעד מה" היא אמרה לי התחבקנו ויצאתי מהאוטו. נכנסתי הביתה ואבא שלי חיכה לי על הספה תוך כדי שהוא רואה חדשות. התיישבתי לידו "אני מצטער…מאוד" הוא התחיל לומר "פשוט לא רציתי שתיפגעי והתקשורת תציק לכם…" והמשיך "אבא זה בסדר אני מבינה אותך וזה היה מטומטם מצדי לחשוב על להיות איתו…אני רק פגשתי אותו ואין לי מידע עליו" אמרתי לו "אני שמח שאת חושבת ככה….אני הגזמתי עם מה שאמרתי ואני רוצה לדעת אם את רוצה להצטרף אלי להופעה שיש לבנים ביומולדת שלך ביום שלישי הבא?" הוא שאל אותי "מה?! אתה רציני?! ברור שאני רוצה!" עניתי בהתלהבות .
**אחרי יום**
התעוררתי בעשר בבוקר וירדתי למטה "בוקר טוב מיס קאוול" המנקה אמרה לי "בוקר אור ליליאן" החזרתי לה. הכנתי לי נס קפה עם עוגיות בצד והתיישבתי על הספה בסלון והדלקתי טלוויזיה בערוץ אם טי וי. "חבר להקת וואן דיירשן נייל הורן היום ואתמול בערב עם הדוגמנית הצרפתית אניה קרוזו (זרמו) כאשר אתמול פורסמה תמונה שלו ושל אנג'לה קאוול בתו של סיימון מתנשקים. האם מדובר במשולש אהבה? או סתם בפגישה בין ידידים, ונעבור אל ג'ק רוסו עם הכתבה על יום בחיי סלינה גומז" הקריינית אמרה. כל כך התעצבנתי חשבתי שהוא אוהב אותי אבל כנראה שהכל היה ערמה גדולה של בולשיט אבא שלי צדק.
את הימים האחרונים העברתי בבית דיברתי עם ללי וג'נה בסקייפ ויצאתי לפעמים לפגישות בבתי קפה עם פרי ואלי. התעלמתי לגמרי מנייל וכל הזמן עלו עוד תמונות שלו ושל הצרפתייה אבל התעלמתי למרות שבפנים כאב לי מאוד.
כעבור 5 ימים
**ההופעה+יומולדת לאנג'לה**
"מזל טוב אנג'לה!" אבא העיר אותי כשמתנה בידו "הי אבא בוקר טוב" אמרתי לו "מה זה?" שאלתי והצבעתי על הקופסא "זאת מתנה ממני תפתחי" הוא אמרה והושיט לי את הקופסא פתחתי את הקופסא והיתה שם שרשרת עם תליון בצורת לב ובתוך התליון הייתה תמונה שלי ושל אבא "אבא זה כל כך יפה! תודה!" אמרתי לו "הכל בשבילך" הוא ענה וחיבק אותי אנג'לה כבר החלטת מה את לובשת היום?" אבא שאל אותי "כלום…אני לא הולכת" עניתי באדישות "יש לך אורחים למטה ואני מקווה שהם ישנו את דעתך" הוא אמר ויצא מהחדר. מעניין למה הוא התכוון שאלתי את עצמי, לבשתי תחרה בצבע לבן וג'ינס קצר בהיר בנוסף נעלתי כפכפי אצבע בצבע לבן וענדתי את העגילים שלי :עגיל בטבור בצורת לב , חישוק אליקס ועגילים צמודים רגילים. ירדתי למטה וראיתי את לילי וג'נה "מה אתן עושות פה?!" שאלתי בהלם תוך כדי שאני מחבקת אותן "אבא שלך קנה לנו כרטיסים להופעה של וואן די היום ואנחנו הולכות איתך" ג'נה הסבירה "בנתיים אנחנו נלך לשבת בבית קפה שאנחנו נשלם עליו ואבא שלך הביא חמש מאות פאונד לכל אחת שיהיה לבזבוז…." לילי המשיכה הנהנתי את ראשי להבנה ויצאנו.
בבית קפה הזמנו קרואסונים וכוס קפה לכל אחת ותוך כדי שישבנו לאכול סיפרתי להם מה קרה "איזה מניאק" ג'נה אמרה "אנחנו לא יודעות מה באמת קרה שם…אנחנו לא יודעות מה הסיבה האמיתית שהוא 'יוצא איתה' " לילי ניסתה לשכנע אותי. הסתובבנו איזה חמש שעות , לילי קנתה שמלת תחרה בצבע בורדו עם נעלי עקב תואמות ופפיון לשיער שהוא גם תואם לשמלה , ג'נה קנתה חולצת בטן צמודה עם ריצ'רץ' מקדימה וקישוטים של קומיקס וחצאית רחבה תואמת עם נעלי עקב תואמות וג'קט עור שחור ואני עשיתי גוונים בלונדיניים בשיער ועשו לי בייביליס בקצוות קעקוע קטן של מלאך על פרק כף היד וקניתי לעצמי גיטרה שחורה.
חזרנו לבית שלי והתארגנו אני לבשתי גופיה לבנה רחבה שהיה כתוב עליה "Nirvana" וג'ינס קצר בהיר נעלתי נעלי ואנס שחורות וענדתי את האליקס והחישוקים הרגילים והורדתי את העגיל בטבור. שמתי מסקרה עיפרון וקצת אייליינר ולטאץ' הסופי מרחתי אודם ורוד והשפרצתי על עצמי את הבושם של שאנל וירדתי למטה. לילי וג'נה היו מוכנות הן לבשו את מה שהן קנו….
הגענו להופעה והלכנו למאחורי הקלעים תוך כדי שהבנים התאמנו על הבמה אני לילי וג'נה דיברנו הם התקרבו אלינו וקלטתי אותם מזווית העין שלי "אנג'!" הם צעקו "בנים!" החזרתי להם והתחבקנו "היי" נייל אמר לי "היי" החזרתי לו "תקשיבי אני יכו להסביר" הוא התחיל לומר אבל קטעתי אותו "אין לך חברה לחזור אליה?" שאלתי אותו והפניתי אליו את גבי "בנים תלכו להתארגן עוד עשר דקות אתם עולים לבמה" אבא צעק להם .
"ווי לאב יו הארי!!" נשמעו צרחות מהקהל "אני רוצה להקדיש את השיר הבא למישהי מיוחדת אנג'ל תעלי לבמה" נייל אמר ולפני שיכולתי להגיב פרי אלי ג'נה ולילי דחפו אותי לבמה ומנגינה התחילה להתנגן
"Nobody Compares"
אחרי שהשיר נגמר הקהל מחא כפיים ונייל התקרב אליי "אתה באמת חושב שאתה תשיר לי שיר מול מליונים ואני אחזור אליך?!" שאלתי אותו עם דמעות בעיני "אני די קיויתי שכן" הוא ענה "אז אתה טועה ובג.." אמרתי לו אבל הוא קטע אותי בנשיקה התנתקנו "אני אף פעם לא טועה" הוא החזיר לי והשאיר אותי המומה ירדתי מהבמה הם שרו עוד כמה שירים והמופע נגמר . נייל התקרב אליי וניסה לחבק אותי ונתתי לו כאפה מצלצלת שהוא לא ישכח וכולם היו בהלם "למה זה היה?" נייל שאל "מה אתה חושב?! שהכל כמו באגדות ? שאתה עושה לי מחווה מנשק אותי ואז אני יחזור אליך?! אם אתה חושב ככה זאת טעות גדולה! אנחנו אף פעם לא הפסקנו להיות ביחד ואתה התחלת לצאת עם מישהי אחרת! אפילו יש תמונה שלכם מתנשקים… כשאנחנו עדיין היינו ביחד! ואתה מתפלא עלי? " אמרתי והתחלתי לדמוע "אני ונייל חברי ילדות ואני חזרתי מפריז אז הסתובבנו הרבה ביחד ואנחנו התנשקנו בלחי …" אניה התערבה. "נייל בוא שנייה לחדר ההלבשה" אמרתי לו והוא בא אחרי, נכנסנו לחדר וסגרנו את הדלת "נייל אני לא יודעת אם זה יעבוד בינינו" אמרתי לו "למה את חושבת ככה?" הוא שאל "איך אני יכולה לדעת שאתה באמת אוהב אותי ושאני לא סתם תרגיל יחצנות פשוט?!" צרחתי עליו "דבר ראשון אבא שלך המנהל ודבר שני אני באמת אוהב אותך אחרת לא הייתי מקדיש לך שיר ולא הייתי מאיים לפרוש מהלהקה כדי שאני יוכל להיות איתך.."הוא אמר והסמקתי "אתה עשית את זה בשבילי?" שאלתי "אני יעשה הכל בשבילך" הוא ענה הוא התקרב אליי ואני אליו הוא שם את ידיו על מותני ואני את ידי על עורפו הוא רכן אליי והתנשקנו פתאום הדלת נפתחה והבנים אלי פרי לילי ג'נה ואניה נפלו אחד על השנייה אני ונייל התנתקנו נבוכים ומסמיקים "נו תראו מה יש לנו פה..צוות מרגלים גדול ורועש במיוחד" אמרתי להם צוחקת "תעזבי אותנו ותחזרי לעיסוקייך הקודמים" לואי אמר וצחק "כן מה שהוא אמר" נייל הסתכל עליי בפרצוף נעלב ונישקתי אותו וכולם עשו 'אווווו' "מה זה צריך להיות?!" אבא שלי שאל אותנו "אבא תקשיב.." התחלתי לומר אבל נייל קטע אותי "סיימון תקשיב…יש לך בת נהדרת וטובה ואני אוהב אותה ואם אני לא יכול להיות איתה כי אתה מנהל אותי אז אני אדאג שאתה כבר לא תנהל אותי ואני אפרוש מהלהקה לטובת אנג'לה כי אני באמת אוהב אותה!" נייל אמר לאבא שלי "זה בסדר נייל פשוט רציתי לומר לכם מזל טוב ובהצלחה…הפאפארצי מחכים בחוץ בגלל מה שקרה במופע" הוא אמר לנו וחיבקתי אותו . "תקשיבו בואו נצא מהכניסה האחורית כדי לא להיתקל בפאפרצי" ליאם אמר "כן…רעיון טוב" הארי ונייל אמרו ביחד. יצאנו מהכניסה האחורית והאוטו חיכה לנו שם.
~נ.מ נייל~
"אני מסיע את אנג'לה לבית שלה והיא תיקח תיק עם כל מה שהיא צריכה ונבוא" אמרתי "לי ולג'נה יש בגדים בתיקים שהבאנו למופע אז אנחנו כבר נלך איתם לבית שלהם" לילי אמרה ונכנסה למכונית "לו ואלי אתם יודעים מה לעשות כן?" לקחתי את אלי ולו לצד "כן.. אל תדאג הכל מוכן" אלי אמרה לי נכנסנו כל אחד למכונית שלו ונסענו משם.
**לפני יומיים**
"אוקיי…התכנית להחזיר אותה אלייך מוכנה!" ג'נה ולילי אמרו "אני ממש שמח שהצלחתי למצוא את הסקייפ שלכן!" אמרתי להן "ותודה על העזרה!" המשכתי "הכל בשביל אנג'לה" לילי אמרה "ולגבי המסיבת הפתעה אלי ופרי יסבירו לנו את הפרטים" הפניתי את ראשות הדיבור לפרי ואלי "אחרי המופע נייל יסיע אותה לבית זלה כדי שהיא תיקח את מה שהיא צריכה לילי וג'נה יבואו איתנו כי הן יקחו את הבגדים שלהן בתיקים להופעה" אלי אמרה "בנתיים אנחנו ניסע הביתה וארגן את הכל העוגה האוכל והשתייה יהיו פה עד שנגיע ואנחנו רק נצטרך לקשט להרים את הרמקולים ולחכות" פרי השלימה אותה "הבעיה שאנחנו לא יודעות מה להביא לה…" אלי אמרה "סיימנו השנה את פנימיית הצילום ואני יודעת שהיא הייתה רוצה להפיק לביים ולצלם משהו" ג'נה אמרה "את פשוט גאון מהלך!" ליאם צעק וכולנו הסתכלנו עליו במבט שואל "אנחנו צריכים למצוא מישהו שיצלם יפיק ויביים את הקליפ החדש 'live will were young' " הוא הסביר "זה רעיון מעולה!!" ג'נה צרחה "רגע נייל מה אתה מביא לה?" הארי שאל אותי "אל תדאגו אני מביא לה משהו מיוחד שאני מקווה שהיא תאהב" אמרתי לו "אם זה ניסיון לגרום לה לשכב איתך תתכונן להיכשל" לילי אמרה לי "אל תדאגי זה לא זה….אבל למה להיכשל?" שאלתי אותה "היא נשבעה לעצמה שהיא לא תקיים יחסים מסוג כזה עד החתונה" ג'נה הסבירה "זה בסדר….אני לגמרי מבין אותה גם אני כזה" צחקתי "מה אתה מביא לה?!" פרי צרחה לי באוזן "טוב….נכנעתי…" אמרתי "אני קניתי לה שרשרת של חצי לב ובפנים תהיה חצי תמונה שלי ולי יהיה צמיד עם חצי תמונה שלה" הסברתי "אווווו" כולם אמרו "למה לא הבאת לי כזה אף פעם??!" אלינור שאלה את לואי והוא חייך במבוכה
**בחזרה להווה**
"נייל חכה לי בסלון אני עוד שנייה באה ונצא" אנג'לה אמרה לי "אין בעיה" עניתי לה והתיישבתי על הספה


תגובות (3)

וואי התמכרתי לסיפור הזה הוא מושלםםםם
תמשיכי!❤❤❤❤❤❤❤❤

03/08/2015 05:20

    היוש תקשיבי….אני קראתי את הפרקים של הסיפור שלך והתמכרתי ואני רוצה לדעת אם את תמשיכי להעלות עוד פרקים

    03/08/2015 05:46

    אני לא בטוחה אבל אני יכולה לנסות פשוט נעלם לי ההמשך.

    03/08/2015 20:33
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך