YaelDirectioner
מקווה שיצא ארוך יותר מהפרק הקודם.. ומחר אני ממשיכה....
בלי שום קשר אני אוהבת תמיד לומר: ״5 תגובות ממשיכה״ חחח
טוב לילה טוב!!

They dońt know about us פרק- 3#••

YaelDirectioner 19/01/2013 946 צפיות 4 תגובות
מקווה שיצא ארוך יותר מהפרק הקודם.. ומחר אני ממשיכה....
בלי שום קשר אני אוהבת תמיד לומר: ״5 תגובות ממשיכה״ חחח
טוב לילה טוב!!

פרק 3#••

כשקמתי לצחצח את השיניים שלי ראיתי את הארי שהיה לבוש בבוקסר האדום שלו מחבק אותי מאחורה.
״עדיין לא התארגנתה?״ שאלתי אותו.
״חשבתי שאולי נישאר כאן ונלך ללונה פארק יום אחר״ אמר לי וחיזק את החיבוק.
״הא.. אז ללכת?״ שאלתי וחיכיתי לתשובה.
״לא, זה בסדר חשבתי אולי נכין ארוחת בוקר ביחד.״ אמר לי וחייכתי בקטנה.
״מתאים לי, רק תלבש מכנסיים ותבוא למטבח אני מחכה לך שם עם המצרכים.״ אמרתי לו וניתקתי את החיבוק.
״יאללה תיקח את הסינר ונתחיל״ אמרתי לו מחייכת והושטתי לו את הסינר.
״טוב אמא״ אמר ונתתי לו מכה קטנה בבטן. ״זה כאב!!!״ אמר והמשכתי לצד השני של המטבח מצחקקת.
״טוב, אני אחתוך את הסלט ואתה תכין את החביתות.״ אמרתי בזמן שאני סורקת את הירקות שהיו במקרר.
נתקעתי בהארי שהוא עבר וקשקש את הביצים וכל הבלילה נשפכה על החולצה שלי,
רציתי פשוט להרוג אותו באותו הרגע.!!
״הארי!!!!!!!!״ צעקתי עליו. ״מה אתה דפוק?!?!?״. אמרתי לו בעודי זורקת עליו ביצה לראש.
״פספסת!!״ אמר בקול ילדותי ורץ ממני לכיוון המקרר והוציא עוד ביצים וניסע לפגוע בי.
לקחתי את החלב והשפרצתי עליו. התפעקתי מצחוק, לא יכולתי להפסיק עד שהתעצבנתי, הוא זרק עליי קערה מלאה בקמח וביצים. ואז אמר
״וואוו מתאים לך קמח, עכשיו את נראת ממש מושכת!!״ אמר ושרק לעברי שריקה של ערס.
ואז בכלל אני רתחתי עליו רצתי אחריו בכל הבית לפחות חצי שעה.. ואז שהייתי מספיק קרובה אליו קפצתי עליו במטרה להתנקם אבל הוא החזיק אותי חזק כך שלא יכולתי לזוז מבטינו נפגשו ופשוט התהפנטתי.. הוא לאט לאט הוריד אותי לריצפה ובאנו לחזור למטבח אבל הוא מעד בטעות כך שהוא עליי ואני מתחתיו…
״את יפה מקרוב, את יודעת?״ אמר וקצת הסמקתי.
הפנים שלנו היו כל כך קרובות אחת לשנייה עד שנשמעה דפיקה בדלת.
הוא קם במהירות ועזר לי לקום,
״סליחה..״ מלמל והתקדם לכיוון הדלת.
״זה בסדר״ אמרתי לו כשמבטי מושפל…
הוא פתח את הדלת כך שאני הייתי מאחוריו וראיתי מישהו עם קוצים ועיניים חומות דבש שנדמה לי שגם אותו ראיתי אותו היום בהופעה על הבמה והוא והארי עשו מין לחיצת ידיים וחיבוק של גברים ואגרופים. הסתכלתי מהצד במבט מבולבל.
״נעים מאוד, אני זאיין״ אמר והתקדם ללחוץ לי את היד.
״היי, אני אור״ אמרתי שהארי מחבק אותי מהצד.
״שיחקתה אותה גבר״ שמעתי שאותו הזאיין אומר להארי, קצת הסמקתי.
״יש בירה במקרר בוא אני אביא לך.״ אמר הארי לזאיין והם התקדמו לכיוון המטבח.
״מה עשיתם מלחמת אוכל??״ שאל זאיין מופתע.
״הוא התחיל- היא התחילה״ אני והארי אמרנו באותו הזמן ואז צוחקים, זאיין הצטרף.
״קח את הבירה, אני נישאר לנקות פה תחכה לי בסלון.״ הארי אמר והוריד את הסינר.
אוי הקוביות *~* חשבתי ולא שמתי לב שאמרתי את זה בקול. הארי וזאיין גיכחו.
״זה בסדר אני רגיל״ אמר הארי וקרץ לי.
קצת הסמקתי.
״אז… כמה זמן אתם חברים?״ שאל זאיין אותי ואת הארי.
״מאתמול בבוקר״ אמר הארי והדביק לי נשיקה, הרגשתי בעננים.
״וכבר יש ניצוצות? שמור עליה אחי, אתה בהחלט בר מזל.״ אמר זאיין להארי והארי הנהן לחיוב.
״יש ניצוצות אבל אין לי את המספר שלך?״ הארי לחש לי והושיט לי את האייפון שלו. וצחקקתי.
כתבתי את המספר שלי באנשי קשר ואמרתי לו ״קח תקרא לי איך שאתה רוצה״ אמרתי לו בפרצוף תמים. הוא כתב שם משהו והפנה לעברי את האייפון והיה כתוב ׳אור אהובתי׳
״איזה נסיך <3״ אמרתי לו והוא נישק אותי נשיקה רטובה על הלחי.
״נוו, אבל את יותר״ אמר ונישק אותי שוב.
״איכס ימגעילים, תעשו את במקום אחר!!״ אמר זאיין והרס לנו את הרגע.
״לא רוצים!״ אמר לו הארי בקול ילדותי והוציא לו לשון. צחקתי עליו.


תגובות (4)

מהממממםםם !!! תמשיכי !!!!!!!!!!!!!
ובפרק הראשון כתבתי לך משו כאילו אם תוכלי לצרף אותי ויש שם תיאור והכל אז רק אם באלך סתכלי שם :)

19/01/2013 23:50

אני אכניס אותך ואני אנסה כבר בפרקים הראשונים.

19/01/2013 23:51

יאיאיאי תווודה :)

19/01/2013 23:55

אני עוד מעט מעלה את הפרק יכול להיות שאני כבר אכניס אותך עכשיו.

20/01/2013 04:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך