YaelDirectioner
אין הרבה מתח וניסיתי לעשות פרק ארוך בשביל שתבינו את הסיפור... זה היה אמור להיות וואן שוט אבל רציתי שזה יתפתח יותר.. אז תגיבו בשביל שאני ידע אם להמשיך....

They don't know about us פרק-1

YaelDirectioner 19/01/2013 1368 צפיות 10 תגובות
אין הרבה מתח וניסיתי לעשות פרק ארוך בשביל שתבינו את הסיפור... זה היה אמור להיות וואן שוט אבל רציתי שזה יתפתח יותר.. אז תגיבו בשביל שאני ידע אם להמשיך....

"They don't know about us…"

היי. אני אור אני בת 17 ויש לי 2 חברות ממש טובות וקוראים להן: לינוי וג׳סיקה.

~~~~~~~סטופ~~~~~

אור= שיער בלונדיני חלק עיניים בצבע תכלת כמו הים, גבוהה רזה.
לינוי= בת גילי שיער חום חלק ארוך ועיניים חום דבש קצת מלאה וגבוהה.
ג׳סי (קיצור של ג׳סיקה)= גם בת גילי שיער שחור גלי ועיניים ירוקות לא נמוכה ולא גבוהה ורזה.

~~~~~סיום~~~~~~

*נקודת מבט אור*

כל יום כשאני הולכת לבית הספר החברות שלי חופרות לי על להקה שקוראים לה וואן דיירקשן, וביום חמישי הקרוב הן רוצות שאני אבוא איתן להופעה… רציתי לבטל אבל הן כבר קנו לי כרטיס.
יומיים לפני ההופעה הן לא הפסיקו לדבר על זה!

~~~~יום ההופעה~~~~

״אני לא מאמינה שאנחנו הולכות לראות אותם!!״ אמרה ג׳סיקה נלהבת.
״גם אני לא, זה הולך להיות פשוט מדהים!!״ אמרה לינוי בזמן שהיא מחפשת את השמלה הכי מפוארת שהייתה לה בארון.
״אני לא מבינה למה אתן כל כך מתלהבות?! הם בסך הכל בני אדם!!!!״ אמרתי שאני כמעט ושוברת משהו מעצבים על זה שאני צריכה בכל זאת לבוא איתן.
״בני אדם מושלמים התכוונת?!?!״ אמרו שתיהן ביחד ״אני מבטיחה לך, שאת תכירי אותם את לא תפסיקי לדבר עליהם כמו שאנחנו עושות עכשיו!״ הוסיפה לינוי.
״טוב בסדר אני לא יהיה יותר מדי עצבנית ואני חושבת שאני אולי אלך באמצע כי יש לי כמה דברים דחופים לעשות אז אל תחכו לי וגם אל תחפשו אותי.״ אמרתי עם חיוך מאולץ… ״טוב!״ אמרה ג׳סיקה.

~~~~~~10 דקות לפני ההופעה~~~~~

הגענו לשם והתיישבנו בשורה הראשונה כשהם עלו לבמה ראיתי אחד עם קצוץ ועיניים חומות, אחד עם חום שטני וקצת בלונד עם עיניים כחולות, אחד עם קוצים ועיניים חומות דבש, אחד עם שיער חום ועיניים כחולות ואחד עם שיער מתולתל ועיניים ירוקות. כל ההופעה המבטים שלי היו עליו אני לא יודעת למה אבל היה בו משהו מעניין…. כמעט לפני סוף ההופעה נפרדתי מהבנות ואמרתי להן שאני הולכת. הלכתי במסדרון וחיפשתי את היציאה. המסדרון היה ממש גדול עם מלא דלתות של חדרים שתיארתי שגם הם היו גדולים.. נכנסתי לדלת שהיה כתוב עליה יציאה אבל זה בעצם היה חדר איפור ועוד חדר שהיה עם מיטות שנראה לי שהלהקה המוזרה הייתה אמורה לישון שם… הייתי קצת עייפה אבל לא בשביל לישון אז נכנסתי לחדר עם המיטות וישבתי על המיטה שהיה כתוב עליה הארי. שיחקתי קצת באייפון ואז הורדתי את הנעליים ונכנסתי למיטה וניסיתי להירדם המיטה הייתה ממש גדולה והיה לי יותר נוח.

*נקודת מבט של הארי*

״נייל אני עייף!!״ צעקתי לנייל שהלכנו במסדרון לכיוון החדר שהיינו אמורים לישון בו.
״ואני רעב!!!״ צעק עליי נייל וגיכחתי.
״זה לא מצחיק״ אמר לי ונתן לי מכה במרפק.
כשנכנסתי למיטה שלי ראיתי נערה יפייפיה היה לה שיער ממש יפה והיא נראתה כמו נסיכה! ונדמה לי שראיתי אותה בין הקהל בהופעה בשורה הראשונה.
״הארי מי זאת?״ שאל אותי ליאם וקטע את מחשבותיי.
״אני לא יודע אני נכנסתי למיטה והיא הייתה כאן.״ אמרתי לא במבט חושב.
״טוב אז בבוקר נברר מה עושים״ אמר ויצא מהחדר שלי. כל הלילה לא ישנתי הייתי עסוק בלהסתכל עליה. אני לא רוצה שהרגע הזה יגמר, הלוואי והיא הייתה מעוניינת לצאת איתי… אבל ברור שכן הרי למה היא באה להופעה שלנו?
מיליון מחשבות רצו לי בראש…

~~~~~~~בבוקר~~~~

*נקודת מבט של אור*

התעוררתי אבל לא קמתי מין המיטה, הרגשתי שמישהו משחק לי בשיער.. קרוב אליי ומסתכל עליי בו זמנית. קצת נלחצתי…
״בוקר טוב״ אמר לי אותו האחד בחביבות.
״היי״ מלמלתי בתקווה שהוא ישמע.
״את רוצה לאכול או לשתות?״ שאל אותי. הסתכלתי עליו כמה שניות. רגע, זה הנער שראיתי על הבמה. עלה לי קצת חיוך והשפלתי מבט.
״מה קרה?״ שאל אותי, הוא בטח קלט שחייכתי.
״כלום פשוט הסתכלתי עליך כל ההופעה, והיה בך משהו מעניין״ אמרתי לו בתקווה שלא ינפנף אותי.
״כמו מה למשל?״ שאל שעלה לו חיוך שנראה כמו חיוך מנצח.
״אני לא יודעת, כי זה מוזר אני לא יודעת איך קוראים לך ואני לא מכירה אותך.״ אמרתי לו.
״את לא יודעת איך קוראים לי…? רגע… אז מה עשית בהופעה?״ שאל מבולבל.
״באתי עם שתי חברות שלי, ואני חייבת להגיד שממש טעיתי לגביכם, יש לכם מוזיקה וקול נפלא.״ אמרתי מנסה לישר את המתח שנוצר בינינו.
״תודה״ אמר וראיתי שהוא גם הסמיק.
״שכחתי להציג את עצמי, אני אור. נעים מאוד!״ אמרתי לו בחיוך.
״שלום לך אני הארי!״ אמר בחיוך חושף שיניים. ״ו.. רק אם את רוצה.. באלך.. לצא..לצאת איתי?״ שאל וליבי החסיר פעימה. לא ידעתי מה לענות, זה לא היה צפוי שהוא ישאל את זה… הסיטואציה הייתה ממש מביכה.
״כן״ אמרתי עם המבט מושפל למטה.
״אתמול הייתה לנו ההופעה האחרונה של סיבוב ההופעות, ואני פנוי להרבה זמן… באלך לבוא אליי הביתה?״ הוא שאל בתקווה שאני אגיד כן.
הנהנתי לחיוב והוא אמר לי ״טוב, אז אפשר ללכת כבר עכשיו״
הלכנו אל האוטו שלו. ״וואוו״ אמרתי בפה פעור, המכונית הייתה פשוט מפוארת לבנה וגדולה!
״חח כן גם אני הגבתי ככה בפעם הראשונה שראיתי אותה״ אמר לי מחייך. הוא פתח לי הדלת והתחלנו לנסוע… הייתה שתיקה מביכה, אבל אז הוא שם שירים מקפיצים והתחיל לעשות תנועות מצחיקות תוך כדי נהיגה. אני כמעט בכיתי מרוב צחוק!
״וואוו איזו יפה את כשאת צוחקת״ אמר בזמן שהוא מנמיך את המוזיקה ומסתכל לי עמוק בתוך העיניים. ״תודה״ אמרתי והרגשתי שאני מסמיקה.


תגובות (10)

1. אני ממש רוצה שתמשיכי
2. לא הבנתי משהו, את כתבת 'נקודת המבט של היילי' אבל את דיברת על אור, מה?!?!?!?!
3. תמשיכי!!!!!!!!!!!!!1
4. תמשיכי!!!!!!!!!!!!!11
5. תמשיכי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

19/01/2013 02:51

סיפור די יפה
מלא שמות מפה דומים לשמות מהסיפור שלי
את מוזמנת לחפש אותו:" איימי (סיפור על וואן דיירקשן)" מקווה שתאהבי

19/01/2013 02:53

סורי בטעות התבלבלתי בנקודות מבט אני עכשיו אשנה ואני אשמח לקרוא את הסיפור שלך…❤❤❤

19/01/2013 02:56

בבקשה, תקראי, בינתיים תמשיכי גם כדי שאני אוכל לקרוא גם את שלך!
פשוט מהמם!!

19/01/2013 03:01

תודה! ואני בפרק ו׳

19/01/2013 03:34

ממש יפה להתחלה תמשיכי ותקראי את שלי אם את רוצה הוא גם על וואן דיירקשו

19/01/2013 04:11

ממש יפה :) אהבתי תמשיכי

19/01/2013 04:12

תודה על הפירגון זה באמת נותן לי יותר חשק לכתוב.. וכל מי שרוצה שאני אקרא את הסיפור שלה אז סבבה. ואני עכשיו מעלה את הפרק.

19/01/2013 04:33

ממש יפה תקראי גם את שלע;+

19/01/2013 09:24

מהממם !!!!!!
תמישיכי !!!!
אפשר להיות עם זאיין ?
כן אז תיאור : שיער חום מתולתל ,עיניים חום דבש , רוקדת היפהופ וברייקדאנס ושרה , היא שותה מעשנת ויש לה קעקועים אבל היא לא ערסית . קוראים לה שיין

19/01/2013 23:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך