YaelDirectioner
לא היו בפרק הקודם 6 או לפחות 7 תגובות.. אבל אני אמשיך בכל זאת אז 5-6 תגובות וממשיכה... והפעם עד שאין את אחד ממספר התגובות הזה אני לא ממשיכה... חח סתאאם!! אני אמשיך או היום או מחר כי כבר התחלתי לכתוב פרק..

They don't know about us פרק- 13#••

YaelDirectioner 31/01/2013 855 צפיות 4 תגובות
לא היו בפרק הקודם 6 או לפחות 7 תגובות.. אבל אני אמשיך בכל זאת אז 5-6 תגובות וממשיכה... והפעם עד שאין את אחד ממספר התגובות הזה אני לא ממשיכה... חח סתאאם!! אני אמשיך או היום או מחר כי כבר התחלתי לכתוב פרק..

פרק- 13#••

*נקודת המבט של שיין*

רציתי לסטור לו ולהגיד לו שכל מה שהוא אומר זה שקר אחד גדול, אבל זה היה מאוחר מדי.. כי השפתיים שלו היו פתאום על שלי!! שפתיו החמימות שכל כך חיכיתי להן, זה היה רגע קסום ומושלם ביחד החיוך שבחיים לא דמיינתי שהוא יהיה, על פניי… אבל זה פשוט קרה, הרגע שבהחלט חיכיתי לו ופשוט לא רציתי שיגמר! קרה בדיוק עכשיו.
״זא״ באתי להגיד אבל הוא קטע את דבריי.
״בבקשה, אל תדברי…״ אמר לי והמשיך לנשק אותי בתשוקה.
לאחר כ-5 דקות התנתקנו ואמרתי לו ״רק רציתי להגיד שאני מאוהבת בך מהרגע הראשון שאני ראיתי אותך, אתה כזה מושלם ורומנטי אני בחיים לא אשנא אותך… אני בחיים אפילו לא אחשוב על זה!! בבקשה אל תיתן לי ללכת..״ אמרתי ואת המילים האחרונות אמרתי בקול חלש עם מבט לרצפה.
״את רצינית? אני הרגע עשיתי את הדבר שהכי חיכיתי שיקרה ואת אומרת לי משהו שקשור לזה שתלכי? את אולי לא יודעת אבל אני זה שהכי מאוהב בך בעולם״ אמר לי וחייך.
״מ..מה, באמת?״ אמרתי לו עם חיוך קטן.
״כן!״ אמר לי עם חיוך חושף שיניים.
קפצתי עליו בחיבוק והוא אמר ״לכבוד מה זה?״ שאל אותי נבהל ממה שקרה הרגע.
״לכבוד זה..״ אמרתי לו ונישקתי אותו.
״אז.. טוב נו אני אגיד את זה כבר! את רוצה להיות חברה שלי?!?״ שאל אותי ואת האמת נראה לי שהוא כבר ידע את התשובה.
״כןןן!!!״ אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק חזק.
לפתע צלצול הפלאפון של זאיין נשמע ברקע הוא ענה לפלאפון שלו..
״הלו?״ שאל זאיין.
.
.
״טוב אני בא.. ביי!״ אמר וניתק את השיחה של הפלאפון ונראה כאילו הוא היה לחוץ לגמרי.
״מה קרה?!?״ שאלתי אותו לחוצה מהמבט שהיה לו על הפנים באותו הרגע.
״הארי בבית חולים!, אנחנו חייבים להגיע כמה שיותר מהר… טוב בואי בלי דיבורים יותר מדי.״ אמר לי ומשך לי את היד למחוץ לבית לכיוון האוטו שלו.
לא ידעתי או שפשוט לא זכרתי מי זה הארי אבל הייתי חייבת לבוא עם זאיין…
כשהגענו ראיתי מישהו עם שיער קצוץ יושב ליד המיטה של הארי ועוד נערה יפה בוכה על חזהו… רגע? זאת הנערה שראיתי בגלידרייה אתמול…???
וגם היה שם עוד בלונדיני עם עיניים כחולות ומישהו גבוהה עם שיער חום ועיניים כחולות.
״מה קרה לו?!״ שאל זאיין לחוץ.

*מנקודת המבט של זאיין*

כהגענו ראיתי את ליאם, נייל, לואי יושבים על יד הארי ששכב שם במיטת החולה.
אור בכתה על חזהו של הארי… הייתי כל כך עצוב ולחוץ לא ידעתי מה לעשות ובכלל מה קרה?!.
״מה קרה לו?!״ שאלתי שובר את הדממה ששררה בחדר.
״הוא… הוא…״ אמרה אור אך המשיכה לבכות על הארי.
״הוא נסע ברמזור כמו שצריך אבל היה נהג שיכור מאחוריו ונתקע בו..״ אמר לי נייל.
״איפה הוא? הוא בסדר?!״ שאלה אן, אמא של הארי כשנכנסה עם ג׳מה לחדרו שבבית החולים.
הרופא נכנס לחדר ואמר ״עשינו בדיקות ו…


תגובות (4)

את ממשיכה ודחוף!!!!!
פליז תמשיכי היום הסיפור הזה מעניין!!!!!!!!!!!!!
מהמם יפה מרגש בקיצור ה מ ש ך (:

31/01/2013 07:21

תמשיכי

31/01/2013 08:28

לאאאאאאא תמשיכי!!!

31/01/2013 09:59

תמשיכי!!!!!!!

31/01/2013 11:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך