YaelDirectioner
ירדו לי הקוראות, ולמרות שהייתה לי רק תגובה אחת על הפרק הקודם אני עדיין ממשיכה... (לא שמישהו קורא את זה)
ואני לא מכריחה אתכם לקרוא אבל קראתם עד פרק 13 את הסיפור... אז למה להפסיק?);

They don't know about us פרק- 15#••

YaelDirectioner 10/02/2013 867 צפיות 3 תגובות
ירדו לי הקוראות, ולמרות שהייתה לי רק תגובה אחת על הפרק הקודם אני עדיין ממשיכה... (לא שמישהו קורא את זה)
ואני לא מכריחה אתכם לקרוא אבל קראתם עד פרק 13 את הסיפור... אז למה להפסיק?);

פרק- 15#••

*מנקודת מבטה של אור.*

״זה לא שארסתי, יש לך אותו לכל הזמן, מה הוא לא יכול להיות איתנו קצת?!״ שאל זאיין והתקרב קצת לכיוון של הארי וכולם צחקו… חוץ ממני!
״טוב נו…״ אמרתי לו ופיניתי לו את הדרך להארי.
״עצבנית החברה שלך..״ לחש זאיין להארי וחשב שלא שמעתי.
״שמעתי אותך!״ אמרתי לזאיין והארי התחיל לצחוק.

*מנקודת מבטו של זאיין*

״שמעתי אותך!״ אור אמרה לי והארי התחיל לצחוק ואחריו גם אני.
״אז מה קורה ברו?״ שאלתי את הארי בעודי מחבק אותו.
״בסדר..״ הוא אמר לי מחייך.
״אז מה.. אתה משתחרר היום?״ שאלתי אותו.
״למזלי כן״ ענה לי וגיחך.
״אאה הארי תכיר.. זאת החברה שלי שיין!״ אמרתי לו ומשכתי את שיים בידה לכיוון הארי.
״נעים מאוד!״ אמר לה והושיט לה את היד ללחיצה.
״היי״ היא אמרה עם החיוך המקסים שלה ולחצה את היד שלו.
פתאום אור הצטרפה לשיחה ואמרה בהתרגשות ״יאאאווו איזה כיףףף יהיו לנו דאבל דייט!!!״ וכולנו צחקנו.
״חחח כן, או שאפשר גם שרק אני ואת נצא לשופינג והם ישארו לבד!״ שיין אמרה וגיכחה ואור צחקה וקראה לה אליה.
״שיין?״ קראתי לה לפני שהיא התקדמה לאור.
״כן?״ היא אמרה לי והתקדמה לכיווני.
״אני אוהב אותך״ לחשתי לה ולחייה האדימו, שחפתי אותה לנשיקה מול כולם והיו קולות כאלה ״וווואאאוו״ וגם הרבה שריקות אבל לא ממש התייחסתי רק רציתי שהרגע הזה יקרה מול כולם ולא רק לבד ושיבינו כמה אני אוהב אותה ושאף אחד לא יעז לקחת לי אותה. ולזה אני קורה אהבה ממבט ראשון!!


תגובות (3)

אוווו !! תמשיכי!!!

10/02/2013 06:14

אפשר להצטרף? תגידי לי מי מהבנים פנוי ואם לואי פנוי אז תשמרי לי אותו!!!
תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 06:31

תמשיכי!!!!
יעל גם לי היה פעמים או יותר רק תגובה אחת…
אבל תאמיני לי שיש פה בנות מסורות שקוראות את הסיפור שלך (אני!)
אני לא מגיבה כי אני לא בבית רוב הזמן אז…
את כתבת סיפור לסיבה שאת לא כתבת הרבה זמן ואת יודעת שגם אני בכיתה ה?
תאומה שלי ^.^
אה ותמשיכי!!!!!!!!!!

10/02/2013 07:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך