YaelDirectioner
ממש סורי שזה קצר!!
אבל רק מחר או ביום ראשון יביאו לנו את הדבר הטיפשי הזה שעוזר לאינטרנט להיות מהיר...
ולא הייתה לי אפשרות להעלות פרק..

They don't know about us – פרק – 19#••

YaelDirectioner 21/03/2013 848 צפיות 3 תגובות
ממש סורי שזה קצר!!
אבל רק מחר או ביום ראשון יביאו לנו את הדבר הטיפשי הזה שעוזר לאינטרנט להיות מהיר...
ולא הייתה לי אפשרות להעלות פרק..

פרק – 19#••

מהפרק הקודם-

~נקודת מבט אור~

״גם .. אני!״ הצלחתי להשליך שתי מילים מתוך כל הנשיקות שהארי שתל לי על השפתיים.
התנתקנו וחיבקתי אותו חזק חזק ככל האפשר, לא רוצה לעזוב אותו אפילו לא לשנייה!
כל כך אהבתי את המגע הזה שלו. וידיו הגדולות והחמימות שעוטפות אותי וגורמות לי להיות יותר בטוחה! חום גופו שמעביר בי צמרמורת כל פעם שגופנו מתחככים זה בזו ללא הפסקה בין כל החיבוקים שלנו.

המשך:~

*מנקודת מבטו של הארי*

חיבקתי את אור הכי חזק שאני יכול.
הראתי לה שהיא יכולה להיות הכי בטוחה איתי שיש.
הייתי חייב לה התנצלות גדולה על זה שהאשמתי אותה בלי לברר שום דבר!
אבל מה כבר הייתי אמור לחשוב?
ראיתי בעיתון תמונה שלה מתחבקת עם מישהו מבוגר, והיא נראת כל כך שמחה איתו שזה הדבר היחיד שעלה לי בראש באותו הרגע! בזמן שהיא אמרה לי את זה? רציתי לקבור את עצמי הכי עמוק באדמה… חוסר הנעימות תקף את גופי מרוב בושה!
הייתי בטוח שהיא זאת שהולכת להיפרד ממני! אחרי שלא סמכתי עליה וישר הסקתי מסקנות, זה באמת לא היה בסדר.. אז החלטתי לפצות אותה ולקחת אותה אולי למסעדה. ולהשלים קצת פערים.. אולי על הדרך גם ננצל את ההזדמנות ונצא סוף כל סוף לדייט אמיתי.
״טוב, תתארגני יוצאים לדייט אמיתי!״ אמרתי לה מתנתק מהחיבוק ושותל לה נשיקות קטנות בצוואר .
״עכשיו? לאן?״ היא תהתה מסתכלת עליי במבט של תמיהה.
״מסעדה.״ אמרתי כמובן מאליו אך נרגש כמו שלא התרגשתי מעולם!
חיוך עלה על פניה של אור והיא מיד קמה עוזרת לי לקום גם.
״תיהי מוכנה ב- 19:00.״ אמרתי לה מנשק את שפתיה הוורודות והרכות.
״בסדר.״ היא אמרה עולה לחדר משאירה אותי עומד שיכור מריח גופה.


תגובות (3)

ת-מ-ש-י-כ-י !!!!!

21/03/2013 16:37

תמשיייכי,דחוף!

21/03/2013 18:14

תמשיכי דחוף דחוף!!!!!!!!!

22/03/2013 06:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך