YaelDirectioner
יצא משעמם וקצת קצר סורי... ויכול להיות שאם יהיו 3 תגובות עוד היום אז אני אמשיך... אם לא אז רק מחר...

They don't know about us פרק- 2#••

YaelDirectioner 19/01/2013 1011 צפיות 9 תגובות
יצא משעמם וקצת קצר סורי... ויכול להיות שאם יהיו 3 תגובות עוד היום אז אני אמשיך... אם לא אז רק מחר...

פרק 2#••

״תודה״ אמרתי והרגשתי שאני מסמיקה.
הוא החנה את האוטו בחניה של ביתו, והבית היה בגודל פי 7 מהבית שלי… היה לבית 3 קומות בריכה ענקית וחדרים ענקיים רוב הבית היה בעיצוב לבן, והגינה הייתה גדולה ושולחני פינג פונג היו מפוזרים בקומה שלמה יחד עם שולחנות הביליארד..
״וואוו״ אמרתי כשפי פעור.
״חחח תתרגלי״ הוא אמר וגיחך…
״טוב… אז מה עושים?״ שאלתי אותו.
״רוצה נראה סרט?״ שאל אותי.
״כן, איזה ז׳אנר?״ שאלתי אותו וקיוויתי שלא יגיד אימה.
״אימה?״ שאל אחרי שכבר לחץ פליי ושהדליק את הסרט.
אחרי כ- 2 דקות הוא עצר את הסרט כי זה היה עדיין בפרסומות.
״מה?״ שאלתי במבט חושב.
״רואים סרט בלי פופקורן?!״ אמר וצחק. וצחקתי איתו יחד.
״שנייה אני בא״ אמר והלך לכיוון המטבח.. כעבור 4 דקות הוא חזר עם שתי קערות ענקיות של פופקורן.
״לא ידעתי שאני כזאת אכלנית!״ אמרתי לו עם גבה מורמת.
״מה?? הסרט ארוך!!״ אמר לי. ״מה?!״ השבתי לו והבנתי שאני הולכת לחטוף סיוט. הוא לחץ על פליי והסרט התחיל הטלוויזיה הייתה על ווליום גבוה וביקשתי ממנו להנמיך בכל זאת אני לא רוצה ללכת לישון בלילה עם סיוטים יותר גדולים! בקטעים מפחידים בסרט נצמדתי אליו.. ובקטעים ממש מפחידים חיבקתי אותו, היינו מכוסים בשמיכה.. ״אל תדאגי, אני שומר עלייך״ אמר שהוא מחייך.
״תודה!״ אמרתי לו מחייכת. ״אמ… הארי?״ שאלתי. ״כן..״ השיב. ״יש לך חברה..?״ שאלתי אותו, אפילו לא ידעתי מאיפה המילים האלה יצאו.. פשוט רציתי לקבור את עצמי!!
״לא….. לבינתיים״ הוא עצר את הסרט והסתכל לי עמוק בעיניים ופניו התקרבו לשלי.. אבל עצרתי אותו…./
״אני מצטער לא הייתי צריך לעשות את זה מההתחלה..״ אמר בפרצוף מצטער.
״לא, זה לא זה..״ אמרתי לו ונשקתי על הלחי שלו. ״פשוט.. זה אולי ישמע מוזר אבל יש לי חלום ואני חושבת שאתה תוכל להגשים לי אותו.״ אמרתי לו.
״ומה הוא?״ שאל מחכה להסבר.
״זה להתנשק איתך בגשם…״ אמרתי לו והשפלתי מבט.
״אני יכול להגשים לך את החלום. <3״ אמר והרים את סנטרי בעזרת אגודלו.
״אתה יודע מה?״ הקרבתי אליו.. ונישקתי אותו נשיקה סוערת מלאת תשוקה… תוך כדי הנשיקה ראיתי שהוא מחייך.
״למה אתה מחייך?״ שאלתי אותו בין נשיקה לנשיקה.
״כי אני אוהב אותך״ אמר לי. עוד לא יצא לי לשמוע את המשפט הזה ממישהו אפילו שזה היה ברור לגביו כי אנחנו צמודים כמו מסטיק עכשיו ויותר ממסטיק.
אבל אני הרגשתי כל כך בטוחה… בחיים לא היה לי חבר.. ואני בקושי מכירה את הארי אני לא יכולה כבר בפגישה הראשונה לקבוע שהוא החבר שלי.
אחרי שהתנתקנו הוא שאל ״אז מה זה אומר?״
״מה אומר?״ שאלתי אותו ושיחקתי אותה ראש קטן.
״עלינו?״ שאל והסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח.
״הארי, אף פעם לא היה לי חבר..״ אמרתי מחפשת נקודה להסתכל עליה רק לא עליו.
״מה?! אבל את כל כך יפה..״ אמר לי ותפס את ראשי כך שמבטינו הצטלבו.
״זה לא חשוב עכשיו אני רק רוצה שתבטיח לי שאתה לא תבגוד בי או משהו…״ אמרתי לו ולפני שהוא בא להגיד משהו הוספתי. ״אפילו שזאת זכותך לעשות זאת אנ..״ הוא קטע אותי ואמר ״אני בחיים לא אבגוד בך.״ אמר שאנחנו מחובקים חזק. ״מבטיח?״ שאלתי אותו והוא הנהן לחיוב.
הוא הציע לי לישון אצלו והסכמתי התקשרתי אל אמא שלי והיא אמרה שזה בסדר…

~~~~~~בבוקר~~~~

״בוקר טוב יפה!״ שמעתי את הארי אומר לי, בזמן שהוא משחק לי בשיער ומזיז את השיער שלי מהפנים למאחורי האוזן.
״מה השעה?״ שאלתי אותו.
״9:00״ הוא אמר לי שעדיין חיוך היה פרוס על פניו.
״מה?!?! אבל יש לי בית ספר״ אמרתי וקמתי מתנוחה של שכיבה לישיבה.
״זה בסדר אמא שלך התקשרה אלייך ועניתי, והיא אמרה שיש לכם חופש בבית ספר כי כל המורים בהשתלמות.״ אמר לי ומנסה להרגיע אותי.
״הא.. נבהלתי״ אמרתי וחזרתי לאותה התנוחה.
״רגע הארי… איפה אתה ישנתה?? כי אתה הלכתה לישון אחרי…״ שאלתי אותו בתמיהה.
״ישנתי בחדר הצמוד לפה״ אמר ומצביע על הקיר שהחדר היה בצד שלו.
״וכמה זמן אתה פה?״ שאלתי אותו.
״חצי שעה, שעה.. לא הרבה זמן..״ אמר לי.
״לא הרבה זמן?!?!״ אמרתי לו.
״חח כן, טוב תתלבשי אנחנו הולכים ללונה פארק.״ אמר לך וקם מהמיטה.
״אבל אין לי פה בגדים.. אני באתי לפה ישר מההופעה, שכחתה?״ אמרתי לו.
״האא נכון, טוב אז נעבור בבית שלך רק תגידי לי את הדרך.״ אמר לי והתקדם לכיוון הדלת.
״טוב״ אמרתי לו וקמתי לשטוף את הפנים.


תגובות (9)

תמ

19/01/2013 06:01

שי

19/01/2013 06:02

כי
הנה שלוש תגובות והיום היום היום פליז פליז פליז פליזושש

19/01/2013 06:02

כי
הנה שלוש תגובות והיום היום היום פליז פליז פליז פליזושש

19/01/2013 06:02

כי
הנה שלוש תגובות והיום היום היום פליז פליז פליז פליזושש

19/01/2013 06:02

חחח עוד שתי תגובות.

19/01/2013 06:24

תמשייכי

19/01/2013 09:00

תמשיכי:)

19/01/2013 10:00

אוקיי אני מתחילה לכתוב את הפרק..

19/01/2013 11:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך