YaelDirectioner
סורי על האיחור, וסורי שזה קצת משעמםםםם!! כבר התחלתי את הפרק הבא בשביל לצמצם פערים בזמן... והפרק הבא יהיה יותר מעניין.. אז אני אעלה את הפרק עוד היום! ותודה למי שקוראת את הסיפור כי רק יום שישי התחלתי לכתוב בהתחלה רק כתבתי שירים! הנה קישור לבלוג שלי-----> http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=823023 ובפוסטים הראשונים והישנים יש שירים שיותר אהבתי

They don't know about us פרק- 4#••

YaelDirectioner 20/01/2013 863 צפיות 2 תגובות
סורי על האיחור, וסורי שזה קצת משעמםםםם!! כבר התחלתי את הפרק הבא בשביל לצמצם פערים בזמן... והפרק הבא יהיה יותר מעניין.. אז אני אעלה את הפרק עוד היום! ותודה למי שקוראת את הסיפור כי רק יום שישי התחלתי לכתוב בהתחלה רק כתבתי שירים! הנה קישור לבלוג שלי-----> http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=823023 ובפוסטים הראשונים והישנים יש שירים שיותר אהבתי

פרק- 4#••

״לא רוצים״ אמר הארי בקול ילדותי והוציא לזאיין לשון. וצחקקתי.
״טוב מה תכננתם לעשות חוץ מללכלך את המטבח?״ שלך זאיין והצביע על כמות הקמח שהייתה להארי על הראש.
״בהתחלה הצענו ללכת ללונה פארק אבל אז וויתרנו ואמרתי שנכין ארוחת בוקר… בניסיון כושל.״ אמר וקרץ אליו.
״אז, באלכם ללכת לאכול גלידה.?״ שאל זאיין.
״כן אני רק צריכה ללכת לבית שלי ולהתארגן״ אמרתי והארי הנהן.
״רוצה לישון אצלי… עוד הפעם? משעמם לי לבד.״ אמר לי וחיבק אותי מהצד.
״כן אמרתי לו והשלמתי לחיבוק דוב. (חחח)
״ואתה תשים חולצה לפני שהיא מתעלפת לנו פה״ אמר זאיין בזמן שהוא מצביע עליי ומסתכל על הארי.
״אני חייב?״ שאל הארי בקול ילדותי, אוווח כמה שאני אוהבת שהוא עושה את זה.
״אם אתה רוצה לשמור על הבריאות שלי אז כן״ אמרתי מנשקת אותו בלחי.
״בטח שאני רוצה, בשבילך הכל נסיכה!״ אמר לי והעביר את ידו בשערי.
״כבר אמרתי לכם שזה מגעיל?!?!״ אמר זאיין והרס לנו את הרגע.. שוב!
התחלנו לנסוע ואמרתי להארי איפה הבית שלי… התחלתי להתארגן שמתי שורט בהיר גבוה וחולצת בטן חצי ורודה חצי לבנה ונעלי עקב שחורות… שמתי קצת מסקרה וליפסטיק דובדבן ורוד חלש ירדתי והארי דיבר בטלפון ולא שם לב שנכנסתי זאיין היה בפה פעור. הארי ניתק את הטלפון ואמר לי היי והסתכל עליי כמה שניות בפה פעור גם.
״היי!״ אמרתי לו.
״היי יפה!״ הוא אמר לי ונישק אותי נשיקה קצרה על השפתיים.
״אמרתי לך כבר ששיחקתה אותה?״ זאיין אמר וקרץ אל הארי.
״חחח כן ברו, ואני יודע את זה מהרגע שראיתי אותה.״ אמר הארי וחייך אליי חיוך חושף שיניים, הלב שלי נמס. חייכתי אליו בחזרה והדבקתי לו נשיקה אחרי שתי דקות התנתקנו.
״טוב, אתה רוצה להמשיך לנסוע?״ שאל זאיין מחקק.
״הא נכון״ הארי אמר מהר וגיכחתי.
כל הנסיעה זאיין עשה פרצופים למראה ולא הפסקנו לצחוק, הצטלמנו ושמנו שירים והיה ממש כיף… כשהגענו הארי חנה את האותו והלכנו לבחור גלידה..

*נקודת מבט של זאיין*

בנסיעה צחקנו והשתוללנו ויצא לי להכיר יותר את אור הארי באמת זכה בה.
הלכנו לבחור גלידה וראינו את המוכרת היא הייתה כל כך יפה היו לה עיניים בצבע חום דבש, שיער חום מתולתל וקעקוע של פרח על ידה העדינה.. בהיתי בה 5 דקות עד ששמעתי שקוראים לי.
״זאיין..״ זה היה הקול של הארי והתעוררתי מהבועה שחייתי בה ל-10 דקות שחלפו מקודם.
״מה..?״ אמרתי בקול אדיש ומאוהב בעודי מחייך חיוך טיפשי.
״אז קוראים לך זאיין?״ אמרה הנערה שמזגה להארי ואור את הגלידה.
״כן״ אמרתי לה מחייך.
״טוב אנחנו יושבים תבוא שתחליט להגיד לה איזה גלידה אתה רוצה.״ אמר לי הארי והתקדם לכיוון השולחן בסוף המסעדה.
״אז מה תרצה?״ שאלה אותי בחביבות.
״על מה את ממליצה?״ שאלתי אותה.
״אני בדרך כלל אוהבת תות ווניל״ אמרה לי מסמנת לי את הטעמים עם הכף.
״אז תמזגי לי כזה״ אמרתי לה בחיוך.
״קח״ אמרה לי עם החיוך הקסום שלה מושיטה לי את גביע הגלידה.
״תודה, ואפשר לי לשאול מה השם שלך?״ שאלתי אותה בתקווה שלא תסנן.
״כן שלום אני שיין״ אמרה לי באה ללחוץ את ידי.
״היי אני זאיין כמו שאת כבר יודעת״ אמרתי לה לוחץ את ידה הנעימה, גופי חש צמרמורת.


תגובות (2)

דיי תמשיכי, היום

20/01/2013 08:53

תמשיכי

20/01/2013 11:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך