YaelDirectioner
הנה עוד פרק... אחרון להיום!! לילה טוב נסיכות מקווה שיהיו לי עוד קוראות.. ❤❤

They don't know about us פרק- 5#••

YaelDirectioner 20/01/2013 999 צפיות 8 תגובות
הנה עוד פרק... אחרון להיום!! לילה טוב נסיכות מקווה שיהיו לי עוד קוראות.. ❤❤

פרק- 5#••

*נקודת מבט של שיין*

התחלתי למזוג לאותו הנער את הגלידה שהוא אמר לי, הוא היה כזה מדהים ושונה לא כמו כל הבנים… תמיד הם נפנפו אותי… בגלל שאני לפעמים שותה ומעשנת,
אבל הם לא ידעו שזה רק בגלל היחס שלהם…
אני יודעת שהוא רק לקוח בגלידרייה שאבי מנהל… אבל לא יודעת הרגשתי פרפרים בבטן.. חשתי שזאת אהבה ממבט ראשון…
״תודה, ואפשר לשאול מה השם שלך?״ הוא שאל אותי.
״כן, שלום אני שיין״ אמרתי לו והפנתי לעברו את ידי ללחיצת יד.
״היי אני זאיין כמו שאת כבר יודעת״ הוא אמר
״היי״ אמרתי נבוכה.
״את רוצה להיפגש מתישהו?״ הוא אמר לי… ראיתי את אבא שלי מאחוריו אומר לי כן עם הראש והשפתיים, הווו איך שאני אוהבת את האבא הפדחן שלי.
״אני אשמח״ אמרתי לו והחלפנו את מספרי הטלפון שלנו.

*נקודת המט של זאיין*

הצאתי לה לצאת איתי והיא הסכימה, החלפנו את מספרי הטלפון והתקדמתי לכיוון השולחן שלנו.. ראיתי את הארי ואור מתנשקים לא רציתי להפריע אבל הייתי חייב,
״אני מאוהב!!״ צעקתי עליהם והם מיד יתנתקו נבוכים.
״זאיין אני חייבת להגיד שכל פעם אתה הורס לי את הרגע עם הארי!״ אור צעקה עליי.
״כן אבל עכשיו זה באמת מקרה חירום!״ אמרתי והתיישבתי לידם.
״טוב אז מה הבעיה?״ אור שאלה אותי ונהייתה רצינית.
״המוכרת שם, קוראים לה שיין היא ממש מדהימה הרגשתי שאני מאוהב בה!״ נשמתי לרגע והמשכתי ״ואני הצאתי לה להיפגש היא אמרה לי בסדר והחלפנו את מספרי הטלפון, אבל אני לא יודע מה אני אלבש, לאן אני אקח אותה ואם היא בכלל תרגיש אליי את אותו הדבר… בקיצור אני מבולבל.״ אמרתי לה ולהארי מחכה לשמוע מהם פיתרון.
״קודם כל אתה צריך לדעת מה היא אוהבת״ אמר לי הארי.
״ולגבי המקום? תיקח אותה לבית שלך תכין ארוחת ערב ותעשה את המקום רומנטי קצת חשוך עם נרות ריחניים, ולך תדע אולי יהיה לכם קינוח בערב״ אור אמרה וקרצה לי והבנתי את הרמז.
לאחר 20 דקות יצאנו מהגלידרייה לכיוון האוטו של הארי והרגשתי מישהו נוגע לי ביד.
״זאיין״ הסתובבתי וראיתי את שיין. שמחתי.
״כן?״ שאלתי אותה עם חיוך.
״רציתי לשאול אם באלך לעשות משהו היום״ היא אמרה לי עם החיוך הממיס שלה.. כל כך שמחתי שהיא רוצה להיפגש.
״ברור, את רוצה לבוא אליי?״ שאלתי אותה.
״כן, אני אשמח רק מה הכתובת?״ היא שאלה אותי.
״רחוב ה- ____ 516.״ (תמציאו שם).
״אוקיי אז היום ב- 20:00?״ היא שאלה אותי באה לחזור אל הגלידרייה.
״כן, נתראה!״ אמרתי לה… ״רגע חכי.״ צעקתי לעברה.
״מה?״ היא אמרה.
התקרבתי אליה ונישקתי אותה בלחי וראו עליה שהיא קצת הסמיקה.
היא חייכה חיוך נבוך ואמרתי לה ״עכשיו את יכולה ללכת.״ אמרתי לה משחרר את החיזתי מידה.

*נקודת המבט של הארי*

אני כל כך אוהב את אור, היא פשוט מושלמת בשבילי בחיים לא אהבתי ככה בת ועוד שהיא קטנה ממני בשנה ואני? שרגיל לצאת עם נשים מבוגרות….
״אור?״ הפנתי אליה את מבטי לאחר שתיקה מביכה.
״מה הארי?״ היא שאלה אותי אותי עם חיוכה הקסום.
״את חושבת שאני יהיה האהבה האחרונה שלך?״ שאלתי אותה לא יודע מאיפה באה לי השאלה הזאת.
״אני לא חושבת, אני בטוחה!״ היא אמרה עם ביטחון. חייכתי. ״למה אתה שואל?״ היא שאלה מסוכרנת.
״סתם…״ אמרתי עם המבט לרצפה.
״טוב… רוצה קינוח?״ היא שאלה והסתכלתי אליה בפרצוף ערמומי.
״לא כזה!!!״ היא צעקה עליי וסטרה לי בקטנה.
״אוף, למה?!?!?!״ אמרתי לה והתקרבתי אליה.
״אולי…״ היא אמרה ועלה לי החיוך.
״ביום מין הימים!!״ אמרה לי וירד לי החיוך.
״טוב נו…״ אמרתי לה בקול ילדותי.
״דיי נו אל תיהיה כזה ריגשי זה יקרה מתישהו.. אולי היום, אולי עכשיו ואולי בעוד שנה.״
״שנה?!?!״ קטעתי את דבריה.
״חחחח מה אתה עושה עניין״ היא אמרה לי בזמן שהיא מעבירה את ידה בתלתלים שלי.
״כי כל יום אני פוחד שאת תיפרדי ממני ואני מרגיש צביטה בלב… אני מרגיש כאילו את נלקחת ממני שאני לא רואה אותך או שאני לא מריח ומרגיש את חום גופך… גם אם אנחנו מכירים 56 שעות…״ אמרתי לה ואת הסוף אמרתי בקול יותר חלש.
״אני לא ידעתי שככה אתה מרגיש.. בזמן שאתה איתי ומתי שלא….. ומעכשיו אני מבטיחה לך שאני לא עוזבת אותך אפילו לשנייה!! ואנחנו צריכים להנות מכל רגע שיש לנו ביחד ואתה צריך להבין שאני לא רק אוהבת אותך גם מאוהבת״ היא אמרה לי וחיוך התפרש על פניי.
״אז, את רוצה לעבור לגור אצלי יש לי חדרים פנויים!!״ אמרתי בהתלהבות.
״אני צריכה לשאול את אמא שלי..״ היא אמרה חוששת.
״אני אדבר איתה אני יודע לשכנע נשים.״ הצאתי וקרצתי לה.
״חחח אוקייי״ היא אמרה לי וראיתי את זאיין מתקרב.
״למה התעקבתה?״ שאלתי אותו.
״שוחחתי עם שיין, וגם לא נראה לי שסבלתם״ אמר וחייך אליי.
״אז מה נסגר בסוף?״ אור שאלה אותו מסוכרנת.
״חוץ מזה שאני מאוהב בה קשות היא צריכה לבוא אליי היום ב- 20:00. שיט!!! ….. ועכשיו 18:25״ הוא אמר ואמרתי לו ״טוב בוא אני אקח אותך לבית שלך.״
״תודה ברו אתה מציל אותי״ הוא אמר ותפח על כתפי.
״בכיף אחי.״ אמרתי לו והתחלתי לנסוע לכיוון הבית שלו.


תגובות (8)

יאיי איזה מושלם ואני מתה על השיר הזה המשךךך

20/01/2013 13:28

תמשיכי!!!

20/01/2013 13:33

תמשיכי!!!

20/01/2013 13:58

חחח מדהיםם !!!!!!
ואם באלך אבל רק אם באלך תוסיפי אחרי שזאיין ושיין יהיו ביחד שיהיה איזה שהיא בגידה קטנה כזאת מאגניבה שלא יהיה הכל מתוק כזה

21/01/2013 07:13

שחר? אני התכוונתי לעשות את זה כי בכל סיפור יש בעיה ומתח ולא רציתי שתשתעממו שהכל יהיה ורוד ומשעמם בסיפור חחח.. ואם יש עוד הערות אז תגיבו כי אני רוצה שאתם תגידולי מה לא בסדר בשביל לשפר את הכתיבה..

21/01/2013 08:06

אוייייייי זה סהר .. לא שחר ..
ופשוט רציתי להגיד לך שזה לא כדאי שבין שיין לזאיין יהה הכל ורוד

21/01/2013 10:02

חחח סורי על השם פשוט אני חשבתי שאת מאלה שלא יודעות לאיית אבל נכנסתי מקודם לפרופיל שלך ואת ילדה נורמלית [-; (מה שאני לא!!)

21/01/2013 11:14

חחח סורי על השם פשוט אני חשבתי שאת מאלה שלא יודעות לאיית אבל נכנסתי מקודם לפרופיל שלך ואת ילדה נורמלית [-; (מה שאני לא!!)

21/01/2013 11:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך