YaelDirectioner
זה נראה לי הפרק האחרון להיום ומחר יש חופש אז אני אעלה עוד פרקים!!! לילה טוב נסיכות!!!! מאוהבת בכן ובהארי וכל וואן דיירקשן!! טוב זה סתם חפירות חח אז ביי.. :*

They don't know about us פרק- 7#••

YaelDirectioner 21/01/2013 886 צפיות 4 תגובות
זה נראה לי הפרק האחרון להיום ומחר יש חופש אז אני אעלה עוד פרקים!!! לילה טוב נסיכות!!!! מאוהבת בכן ובהארי וכל וואן דיירקשן!! טוב זה סתם חפירות חח אז ביי.. :*

פרק- 7#••

*נקודת המבט של הארי*

״מתביישת בגוף שלך?!?!״ שאלתי אותה נדהם ממה שהיא אמרה הרגע.. כאילו מה?! היא נראה לי התחרפנה על השכל, יש לה גוף מושלם.
״כן אני לא אוהבת את הגוף שלי״ אמרה לי שעדיין מבטה לרצפה.
״את רצינית?! יש לך את הגוף שכל בחורה הייתה רוצה שיהייה לה!״ אמרתי לה מתקרב אליה ומחזיק את ידיה החמימות.
היא הסמיקה וראיתי שעלה לה חיוך קטן. היא הרימה לעברי את מבטה ואמרה לי ״תודה, באמת שתודה.. אתה כל הזמן משמח אותי מחדש.״ היא אמרה לי וזה חימם לי את הלב לשמוע אותה אומרת את זה.
״הכל בשביל החברה שלי!!״ אמרתי לה ונישקתי אותה.

*נקודת המבט של אור*

״הכל בשביל החברה שלי!!״ אמר לי הארי.
איך שאני אוהבת לשמוע את המילים האלו… ועוד שהוא אומר לי אותם שאנחנו כל כך קרובים באותו הרגע הלב שלי נמס לגמרי קח שפשוט קפצתי עליו בחיבוק חזק שנראה לי שהוא לא הצליח לנשום.
״אני לא נושם!!״ אמר לי מנסה להשתחרר מעט מידי שעטפו את גופו בחוזקה. הוא הרים אותי על גבו ורץ איתי בכל הבית.
״הארי!! דיי תוריד אותי!!״ צעקתי עליו.
״לא רוצה ולא רוצה!!!״ הוא אמר תוך כדי שהוא עולה במדרגות.
״אתה עוד תשלם על זה!!״ צעקתי שהוא זרק אותי על המיטה בחדר שלו.
״לשלם? בשבילך הכל יפה שלי.״ הוא אמר לי.
״אוווח אני אפילו לא מסוגלת לעשות לך משהו!! אתה כל כך מתוק!!״ אמרתי לו צובטת את הלחיים שלו בפעם השנייה היום.
״חחח תודה!!״ אמר לי וישב לידי במיטה.
״יש פה מקלחת?״ שאלתי אותו.
״לא אני מתקלח באסלה!!״ אמר לי בציניות וצחקק.
דפקתי לו את הכרית בראש.
״איייה!!!״ הוא צעק.
״אייה אחר כך אני מתה להתקלח!! איפה המקלחת..?!?״ שאלתי אותו מחכה לתשובה יותר הגיונית מאסלה.
״תצאי מהחדר ותפני שמאלה במסדרון ואז את תראי דלת לבנה…״ הוא אמר לי מעביר את יד ו בין תלתליו.
״אוקיי, ביי מותק אני אכנס למקלחת אם אתה רוצה להתקלח אז זה יהיה רק מחר בבוקר כי אני אגמור לך את המים החמים!״ אמרתי לו בזמן שאני מוציאה מכנסי טרנינג וגופייה לשינה.
״מה?!?״ הוא אמר לי אבל ישר רצתי למקלחת ונעלתי את הדלת בשביל שלא ישיג אותי והוא זה שיגמור לי את המים.. (כן אני יודעת אנחנו משוגעים).


תגובות (4)

אמא זה ממש מושלם את חייבת להמשיך מחר וגם אני מאוהבת בהארי!

21/01/2013 14:25

תמשיכככי..

21/01/2013 14:58

תמשיכי!!!

21/01/2013 23:18

ת-מ-ש-י-כ-י !-!-!-!

21/01/2013 23:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך