YaelDirectioner
אני אעלה היום עוד פרק או אפילו פרקים בגלל זה הם קצרים כי אני רוצה לעשות כמה שפחות מתח(;

They don't know about us פרק- 8#••.

YaelDirectioner 22/01/2013 845 צפיות 3 תגובות
אני אעלה היום עוד פרק או אפילו פרקים בגלל זה הם קצרים כי אני רוצה לעשות כמה שפחות מתח(;

פרק- 8#••

*נקודת המבט של אור*

עשיתי מקלחת די ארוכה וחמימה .. בכל זאת הייתי צריכה את זה מלא זמן שלא השתחררתי.
יצאתי מהמקלחת כבר לבושה כי התלבשתי כבר בחדר אמבטיה… וראיתי את הארי ישן הוא היה כל כל חמוד עם הפרצוף הזה שלו והשיער שלו היה מבולגן…
אני ממש מאוהבת בו שאני יכולה להסתכל עליו שעה שלמה בלי לעשות שום דבר אחר וזה מה שעשיתי אני לא הצלחתי כל כך לישון אז שאלתי את הארי..
״אמממ.. הארי?״ שאלתי אותו תוך כדי שאני מאירה אותו.
״כן , נסיכה…״ אמר לי בקול ישנוני ושעניו עדיין עצומות.
״אהה.. אני יכולה לישון איתך היום.. כי אני לא מצליחה להירדם.?״ שאלתי אותו.
״בטח שאת יכולה!״ אמר לי ופתח את העיניים ופינה לי מקום במיטה שלו נכנסתי איתו מתחת לפוח הנעים, ישנו כפיות וככה נרדמנו עד הבוקר…

*נקודת המבט של זאיין*

כשהארי הוריד אותי בבית שלי ישר הלכתי להתקלח ולהתארגן שמתי חליפה אפילו שאני לא אוהב אבל רציתי לעשות רושם בעיניי שיין.
שמתי קצת ג׳ל בשביל להעמיד את הקוצים שלי.
האוכל כבר היה מוכן וסידרתי את הגינה עם נרות ריחניים ואווירה רומנטית וחשוכה, הסתכלתי על הג׳קוזי ועלה לי החיוך. השעה הייתה 19:30, שלחתי לשיין הודעה
׳את עוד בבית שלך?׳ סימסתי לה מחכה לתשובה.
׳כן… למה?׳ שלחה לי עם סמיילי.
׳תביאי בגד ים זה הכול… ואת רוצה שאני אקח אותך?׳ שאלתי אותה מנסה להיות מנומס כמו כל נער מתבגר בריטי.
׳זה בסדר אני אבוא עם האוטו שלי׳ היא שלחה לי עם לב.
׳טוב ביי אני מחכה.׳ כתבתי לה ופה הסתיימה השיחה.
ישבתי בינתיים בסלון משחק בשלט ומעביר ערוצים.. השעה הייתה 20:03 ונשמעה דפיקה בדלת, אני ראיתי אותה היא הייתה כל כך יפה והיא לבשה את זה http://www.polyvore.com/gt/set?id=69765855
בהיתי בא כמה דקות ואז קולה הנעים קטע את החשבותיי…
״אהה… אפשר להיכנס?״ היא שאלה אותי בחיוך ביישן.
״ברור״ אמרתי לה וזזתי בשביל שהיא תיכנס.
״יש לך בית מאוד יפה״ היא אמרה לי ממשיכה להסתכל על הבית.
״תודה..״ אמרתי לה, ״רוצה שנשב לאכול?״ שאלתי אותה.


תגובות (3)

אוי ממש יפה איזה רומנטי זאין כזה סיפור מושלם אז תמשיכי!!!!!!!! ^….^

22/01/2013 02:53

מהמממממם !!!!!!!! אבל בפגישות הבאות שלהם יש מצב שהבגדים שלה יהיו סקיני גינס חולצה נופלת ונעלי נייק גבוהות (סופרה)

22/01/2013 03:46

תמשיכי;)

23/01/2013 01:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך