shaked_5sos
וווהוווו פרק 10?! יששש אהבתם תפרק?? תגיבוו בבקשה :)
love ♥♥

This is my story ~פרק כפולל!! ווהווו 9+10~ :) 1D בבקשה תגיבו זה חשוב לי :)

shaked_5sos 26/11/2013 203 צפיות 5 תגובות
וווהוווו פרק 10?! יששש אהבתם תפרק?? תגיבוו בבקשה :)
love ♥♥

~This is my story~

~פרקים 9+10~

-נקודת מבט שקד-
עליתי לחדרי ונכנסתי להתקלח.
נתתי למים לזרום על גופי,לנקות את כל היום הזה, טוב לא קרה כלום חוץ מהשופינג של קרן…
אחרי כ-10 דקות יצאתי מהמקלחת,סירקתי את שיערי הבלונדיני וירדתי למטה.
אוחח,אני רעבה.
"לואי?" שאלתי.
"מה?"
"אני רוצה לאכול"
"אז תכיני לך"
"אבל אני לא יודעת להכין,תלמד אותי??" שאלתי את לואי.
"עכשיו?"
"כן! אני רעבה!"
"טוב אז מה נכין?" לואי שאל והלכנו למטבח.
התיישבתי על השיש וחשבתי.
"אמ.. יש ליי!! פנקייקים!"
"טוב,אז תביאי כמה ביצים מהמקרר." הלכתי לכיוון המקרר ולקחתי כמה בייצים,
התקדמתי לעבר לואי ובטעות התנגשתי בו והבייצה נשברה עליו.
(אין לי מושג איך זה יכול לקרות אבל תזרמו וכן אני יודעת הרעיונות שלי מטומטמים.. –הערת הכותבת)
"היי? למזה היה?!"
"סווריי לא שמתי לב!"
פתאום לואי זרק עליי בייצה.
"מה? למה? הרגע התקלחתי!" אמרתי וזרקתי עליו עוד בייצה.
"מה לעשות.. פתחת מלחמה עם לואיי!!" לואי אמר ושפך עלי קמח.
"יוופי עכשיו כולי מלוכלכת!"
"לא נורא.."
זרקנו אחד על השני מלא דברים וכל המטבח היה מלוכלך.
נייל נכנס למטבח ולא הבין מה קרה לו.
"מה עשיתם?! האוכל שלייי!!!"
"לא נורא ניילר.." אמרתי.
"מה לא נורא?! זה אסון אני לא יכול לראות את זה!" נייל אמר הלך.
אחרי זה התחלנו לרדוף אחד אחרי השני ונראנו כמו שתי מטומטמים.
בסוף יצא ששנינו נפלנו ואני הייתי מעל לואי ולואי היה מתחתיי.(הבנתם? לא? לא משנה -_- -הערת הכותבת)
הסתכלתי על לואי וטבעתי בעיניו.
ואז זה קרה הוא נישק אותי.
אחרי כמה שניות שקלטתי שלואי מנשק אותי עצרתי את הנשיקה וקמתי מעליו.
"אמ..א..אני מצטערת.. אני יעלה להתקלח ואחרי זה אני ינקה פה" אמרתי ורצתי מהר לחדרי.
נכנסתי שוב למקלחת עשיתי את זה ממש מהר.
התלבשתי וישבתי על המיטה.
למה אני כל כך מטומטמת?! עד שסוף סוף אני ולואי מתנשקים אני! דווקא אני הייתי חייבת לעצור את הנשיקה… אולי אני קצת מפחדת? כי לא היה לי חבר כי כולם היו מכירים אותי בתור "פושעת" ולא העזו להתקרב אליי כי פחדו שאני יעשה להם משהו.
ירדתי למטה וניקיתי תמטבח אחרי חמש דקות לואי גם נכנס למטבח וניקינו,שתקנו לא דיברנו אחרי שסיימנו לנקות כל אחד הלך לחדרו.
נכנסתי לחדרי ופשוט נשכבתי על המיטה בוכה.
וואי ממתי אני בוכה מכזה דבר? כניראה משהו עובר עליי…
טוב אני צריכה לדבר עם קרן עכשיו! היא בטוח תעזור לי :)
הלכתי לחדר של קרן ופתחתי תדלת ושוב..
ניל וקרן מתנשקים.
"ושוב הרסתי לכם תרגע… -_- קרן אפשר לדבר איתך?"
קרן:"עוד חמש דקות טוב?"
פשוט הלכתי משם… ונכנסתי שוב לחדרי…(אין לי מושג מה עובר עליי שאני כל הפרק הזה רושמת שהיא הולכת ואחרי זה חוזרת לחדר שלה אתם תראו את זה עוד הרבה בפרק חחח-הערת הכותבת)
אולי אני ילך לישון..ישבתי על המיטה והתכסתי (כאילו היא ישבה והיא שמה רק על הרגליים שלה תשמיכה-הערת הכותבת)
~דפיקה בדלת של החדר~
"מי זה?" שאלתי.
"זאיין,אפשר להיכנס?"
"כן,בטח.."
זאיין נכנס והתיישב ליידי על המיטה.
"מה קרה?"
"כלום לא קרה,הכל בסדר למה?" שאלתי וחייכתי חיוך מזוייף.
"שקד,את לא צריכה לחייך חיוך מזוייף כדי להראות שהכל בסדר.. אני יודע שמשהו קרה את רוצה לספר לי?"
"זה לואי,מקודם אני ולואי התנשקנו ואני כמו מטומטמת עצרתי את הנשיקה!"
"למה?"
"כי אני מטומטמת!" אמרתי וזלגו כמה דמעות מעיניי.
"היי,את לא מטומטמת את אוהבת אותו?"
"כן.. אבל עם הוא לא אוהב אותי??"
"עם הוא לא היה אוהב אותך אז הוא לא היה מנשק אותך.. אבל למה התנתקת מהנשיקה עם את אוהבת אותו?"
"לא יודעת,אולי אני מפחדת כי אף פעם לא היה לי חבר,מישהו שיאהב אותי ושיהיה איתי כל הזמן"
"אז תסבירי לו למה התנתקת מהנשיקה ותגידי לו מה את מרגישה… ובואי הכנתי לאכול.."
"טוב.. וזאיין?"
"מה?"
"תודה…"
"זה בסדר.." זאיין אמר וחיבק אותי.
"טוב אז יורדים?" (אוקיי המשפט הזה לא נשמע טוב 0_0 –הערת הכותבת)
אני וזאיין ירדנו למטה לאכול וכולם היו גם אחותו של ליאם הייתה שם.
כולם דיברו נראלי שאני ולואי היחידים ששתקנו. ולואי? שותק?! זה בכלל לא מסתדר הוא כל הזמן מדבר! יכול להיות שפגעתי בו?
"שקד?שקד?"
"מה? אע? מה קרה?" אמרתי ששמתי לב שכולם מסכלים עליי.
"כלום פשוט את שקטה וגם אתה לואי… מה קרה?"
"כלום לא קרה למה שיקרה משהו?" אמרתי וחייכתי חיוך מזויף.
פיניתי את הכלים.
ועליתי לחדרי…


תגובות (5)

תמשיייכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי סיפור שלמות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/11/2013 07:19

תמשיכי את הסיפור המושלם הזה הרגע!

26/11/2013 07:58

יאה מושלמת תמשיכי

26/11/2013 11:47

תמשיכי :)

29/11/2013 04:47

דיייי זה מושלםםם תמשיכי דחוףףףף

30/11/2013 14:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך